• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

koppeling MovieMeter / Facebook

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mooi

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Niet een idee om een mogelijkheid te maken om je top 10 op je facebook te kunnen plaatsen? Zoals je destijds ook bij Hyves kon doen?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ik zag dat er sinds kort iets nieuws was op Facebook. In je tijdlijn staat nu ook Films die ik gezien heb en Films die ik wil bekijken.

Kan hier een koppeling naar komen met MM? Ik weet niet of het technisch te doen is maar het zou natuurlijk mooi zijn als de film waar je op gestemd heb in je tijdlijn komen te staan onder Films die ik gezien heb en wellicht de films die je in de map Mijn films plaatst in Films die ik wil bekijken. komen.

Maar weet niet of dat allemaal mogelijk is

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup, heb op de lijst staan om dat uit te zoeken

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Bij mij werkte de functie niet meer, maar naar wat proberen lukte het nu wel weer. ik heb de add on "do not track me" geïnstalleerd zodat bedrijven je niet zomaar kunnen volgen bij een bezoek aan een site. maar dit blokkeerde dus ook deze functie, daar moest je Facebook weer even inschakelen.

Ik dacht miss een tip voor mensen die evt. het zelfde probleem hebben.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik heb het niet gezien in de bekende ideeënlijst, maar misschien is het al genoemd.

Ik wil graag mijn account van MovieMeter (en wellicht ook MusicMeter) koppelen aan mijn Facebook. Alleen ik vrees een beetje voor een overkill aan data. Nietszeggende blockbusters waar ik een 3,0* voor geef, hoef ik echt niet te plaatsen op mijn Facebook, want zo wordt het totaal niet meer speciaal.

Kan er een automatisch koppeling komen waarbij ik aan kan geven alleen maar films waar ik een 4,0* of hoger voor geef geplaatst worden? Of dat dit alleen gebeurt als ik een recensie ("als mening markeer") schrijf?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind dat denk ik iets te ver gaan, je zou in dit soort gevallen handmatig een link of bericht op Facebook kunnen plaatsen.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik snap je punt, maar juist die laagdrempeligheid (sterker nog.. dat het automatisch gebeurt) is één van de redenen waarom ik er gebruik van wil maken. Als je het handmatig moet doen is dat weer een extra stap die je moet nemen. Een stap die ik veel minder ga maken indien het niet automatisch gaat.

Ik weet zelf hoe vervelend het kan zijn dat je hele Facebook vol staat met automatisch troep (zoals "Jantje heeft lvl. 45 behaald in Pacman"), dus om alles mee te laten doen is geen optie. Dan doe ik het niet.

Ik denk dat Facebook momenteel de goedkoopste en efficiëntste manier van reclame maken is, dus ik hoop dat je overweegt er wat meer functionaliteiten bij te doen (bij iedere stem de vraag of je dit ook op Facebook wilt posten, lijkt me ook een prima alternatief).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Bij mij fuckt de koppeling op MovieMeter met Facebook alweer, waardoor ik automatisch een pop up tevoorschijn krijg of ik eerst op FB wil inloggen

Ik ben hier weer erg blij mee Misschien moet Jordy dit automatisch instellen dat je eerst die inlog pop up krijgt? Zo nee, verander a.u.b. niets op dit moment zodat het mooi zo blijft

(afbeelding)

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Is het mogelijk de volgende functie toe te voegen: automatisch een bericht op Facebook posten zodra ik een recensie (/bericht als dusdanig gemarkeerd) post op MovieMeter?

Geen zin om mijn FB-vrienden 'lastig te vallen' met cijfertjes, maar een geschreven stukje zou ik graag delen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Dat is een goeie. Zou dat ook zeer verwelkomen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Misschien ooit, is wel een leuk idee ja.

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

Hoe moet ik dit doen:

Je hebt in je profiel aangegeven dat nieuwe stemmen op Facebook geplaatst moeten worden. Voor je stem daar geplaatst kan worden moet je eerst even inloggen op Facebook, en MovieMeter toestemming geven om dit te doen.

?

(Gebruik Chrome en heb de Do Not Track Me-app al uitgeschakeld voor Moviemeter.nl)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nadat je een stem hebt geplaatst, zul je de eerste keer een Facebook inlogschermpje zien waar je MovieMeter even toestemming moet geven om namens jou dingen te plaatsen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik heb de indruk dat de koppeling met FB en Twitter niet meer werkt. Ligt dat aan MM of aan zowel FB als Twitter?

K. V.

• 4361 messages
  • 3767 votes

Is er een reden dat de koppeling met Facebook niet meer werkt ('k denk dat dit sinds een drietal dagen al niet meer werkt)?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Facebook heeft het een stuk moeilijker gemaakt voor websites om naar Facebook te posten. Het zou kunnen zijn dat ik deze functionaliteit ga verwijderen, ik vind het niet belangrijk genoeg om hier heel veel tijd en energie in te steken.

Ben helaas bang dat deze optie niet terug gaat komen.

K. V.

• 4361 messages
  • 3767 votes

Ah oké, jammer.

stinissen (crew films & series)

• 23433 messages
  • 76917 votes

erg jammer

jstinissen

• 336 messages
  • 17988 votes

ja das wel jammer vond het altijd leuk om te delen op fb

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

Ik vind dit zeer jammer!! Ik deed dit echt constant, veel vrienden van mij hebben ook zo moviemeter leren kennen. Leuke manier om films aan te bevelen. Ik vind het nu niet meer zo uitnodigend om nog speciaal een stem op moviemeter te plaatsen.

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik was ook wel fan. Een manier om het zelf te doen ipv automatisch is ook altijd welkom.

jstinissen

• 336 messages
  • 17988 votes

ja jordy is dat niet mogelijk of iets in die richting let us know plz

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Film Pegasus wrote:

Een manier om het zelf te doen ipv automatisch is ook altijd welkom.

Wat bedoel je daar precies mee?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal nog even kijken wat de mogelijkheden zijn

• 31144 messages
  • 5447 votes

Nu kon je instellen dat als je een stem plaatste, er automatisch een bericht naar FB ging met je stem en recensie. Die koppeling doet het dus nu niet meer, maar als er een manier is om zelf je stem te delen op FB is dat zeker handig. Geen idee of dat werkt als je gewoon de link gaat delen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je kunt handmatig natuurlijk alles delen wat je wilt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik denk dat ik wel een alternatief kan verzinnen. Dat je inderdaad met een handmatige actie in een pop-up venster, je stem kan plaatsen. Zal er dit weekend even naar kijken

• 31144 messages
  • 5447 votes

Een film delen is inderdaad vrij simpel, maar 't zou leuk zijn als je de stem met recensie kan delen. Alvast bedankt.

stinissen (crew films & series)

• 23433 messages
  • 76917 votes

Zou mooi zijn

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.