- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- koppeling MovieMeter / Facebook
koppeling MovieMeter / Facebook
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Waar is het bekende Facebook pop-up venstertje gebleven dat tevoorschijn komt wanneer je op een film stemt? Zo kon ik altijd beslissen welke film ik wel of niet op mijn Facebook wilde plaatsen(meestal alleen de goed beoordeelde films).
Nu worden ze automatisch op mijn FB gezet, terwijl ik dat niet wil. Anders heb ik straks mijn hele FB vol MovieMeter stemmen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Leuk dat mijn bericht verplaatst is. Een antwoord zou fijner zijn, want bij mijn vrienden gebeurt het ook.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat antwoord komt nog als je geduld hebt. We hadden vandaag een storing, dat had prioriteit.
We kunnen niet altijd à la minute antwoord geven.
Verder is dit een vraag voor Jordy, die gaat over dit soort technische zaken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet waarom je eerder bij elke stem een Facebook popupje kreeg. Dat is niet de bedoeling, de optie in je profiel heet immers
Wat jij wil wordt momenteel helaas niet ondersteund. Je zult dit dat handmatig moeten doen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hmm, wat vreemd
Ik kreeg volgens mij altijd zo'n pop-upje die vroeg of ik ingelogd wilde worden op Facebook dacht ik.
ArnoldusK
-
- 584 messages
- 2056 votes
Helaas doet die functie het al een tijdje niet meer bij mij.
Kan dit aan google Chrome liggen of bepaalde noodzakelijke updates van Java o.i.d.?
Hoor het graag, want vindt het wel een erg leuke functie
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik kreeg en krijg ook altijd een popup, maar sinds kort wordt de stem niet meer op FB geplaatst
Ook ik gebruik Chrome.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je hoort slechts een keer een popup te krijgen, niet elke keer.
Je kunt proberen om op Facebook (ergens bij je account instellingen) MovieMeter het recht te ontnemen om op Facebook te plaatsen. Je zult dan als het goed is opnieuw (eenmalig) een popupje krijgen om toestemming te geven.
jipt
-
- 3461 messages
- 3469 votes
Bij mij werkt hij ook niet meer. Zelfs niet als ik bij Facebook geen toestemming meer geef en dan opnieuw toestemming geef. Ik gebruik Google Chrome.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Bij mij werkt hij ook niet meer. Zelfs niet als ik bij Facebook geen toestemming meer geef en dan opnieuw toestemming geef. Ik gebruik Google Chrome.
Dat heb ik ook geprobeert, toen heeft hij het 1 keer gedaan en daarna ook niet meer. Hier ook google chrome.
Als ik stem krijg ik een popup om me aan te melden op facebook, als ik dat doe krijg ik een popup met inloggen, maar ook daarna komt de stem niet op FB te staan.
jstinissen
-
- 336 messages
- 17988 votes
Dat heb ik ook geprobeert, toen heeft hij het 1 keer gedaan en daarna ook niet meer. Hier ook google chrome.
Als ik stem krijg ik een popup om me aan te melden op facebook, als ik dat doe krijg ik een popup met inloggen, maar ook daarna komt de stem niet op FB te staan.
ik heb precies hetzelfde probleem alleen als je dan voor de tweede keer stemt.
Dan doet die het ineens maar de eerste stem pakt die niet
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
okee ik zal er eerdaags even naar kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb het probleem na kunnen bootsen en (volgens mij) op kunnen lossen. Gaat het nu wel goed?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik krijg die pop-up gelukkig ook weer. Hopelijk blijft dat ook zo. Ik wil die koppeling best, maar wel bij de stemmen die ik zelf wil.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee dat wordt momenteel nog niet ondersteund. Als je ingelogd bent op FB, en MM toestemming hebt gegeven, wordt je stem elke keer geplaatst wanneer je de FB optie hebt ingeschakeld in je profiel
Dan zou je eventueel zelf moeten zorgen dat je niet ingelogd bent / blijft op FB, dan krijg je de loginpopup wel elke keer. Of de optie uitzetten en handmatig liken / sharen bij films die je wilt delen.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Een paar weken geleden heb ik op mijn facebook account een "bedrijvenpagina" aangemaakt (naja bedrijf, het was voor onze carnavalsgroep). Maar sinds ik deze pagina heb worden mijn stemmen zowel op FB als op Twitter dubbel geplaatst. Is hier iets aan te doen?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Het ligt niet aan een carnavalskater?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee ik heb geen enkel idee wat ik daar aan zou kunnen doen.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik zie nu dat iemand anders uit mijn FB-vrienden stemt op een film dat die ook dubbel geplaatst wordt. Het is dus niet alleen bij mij. Ik weet niet of dat nog wat extra's toevoegt waardoor je plots een ingeving krijgt? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
op MusicMeter wordt het ook gemeld, zal nog eens kijken binnenkort of het echt niet fout gaat aan onze kant
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Yup, bij mij ook: dubbele posts op facebook. Zelfs een enkele keer keer 3 posts gehad, maar weet niet meer bij welke films en onder welke omstandigheden.
Ook blijf ik bij elke stem de facebook pop-up houden.
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Yup! "Je stem wordt geplaatst op Facebook" in de pop-up en het is een enkele post. 
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Bij mij is het ook opgelost. Bedankt!