• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.161 votes
Profile

koppeling MovieMeter / Facebook

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoi,

Het is vanaf nu mogelijk om bij je instellingen aan te geven dat je elke nieuwe stem ook op Facebook wil plaatsen. Er verschijnt dan na elke nieuwe stem (die op de normale manier gegeven wordt) een bericht in je news feed. Het bericht wordt dan iets als: Pietje heeft zojuist 3,5 sterren gegeven aan Pulp Fiction, met een linkje en een fotootje.

Als je zorgt dat je, voor dat je stemt, een bericht als mening hebt gemarkeerd, dan zal deze mening ook op Facebook verschijnen bij je bericht.

Mocht dit veel gebruikt gaan worden dan zouden we nog na kunnen denken over meer mogelijkheden maar voor nu zie ik dit als een extraatje.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Hoe doe je dit?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

AGE-411 wrote:

Hoe doe je dit?

Wat bedoel je?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Nice!

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik heb de optie nu aangevinkt, maar moet ik nu nergens een link naar mijn facebook pagina zetten?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je krijgt straks (na je eerstvolgende stem) een Facebook login schempje voor je neus, waar je MovieMeter even toestemming moet geven om op je news feed te posten. Wijst zich vanzelf.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ok, top. Leuke optie.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Werkt goed. Leuke toevoeging.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik denk dat ik het snap

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

De aanmeldoptie werkt in Opera niet, maar in IE prima. Als de aanmelding eenmalig is moet het dan in Opera ook werken denk ik. Leuke toevoeging!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn dat probleem in Opera zit in het inlogdeel dat Facebook aanlevert, daar kan ik dus helaas niets aan oplossen volgens mij.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Zonde dat Opera toch nog wel eens compatibilteitsprobleempjes vertoont. Vraagt MM elke keer om toestemming als ik een stem plaats, of was dat alleen deze keer? Want dan is er geen enkel probleem. Of anders moet ik gewoon even stemmen via IE, ook niet erg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zolang je Facebook login niet verloopt zal deze vraag niet (meer) verschijnen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik heb het nieuwe ding getest.

Ik vind het wel een tof ding, maar ik heb 1 kleine opmerking:

Dit bericht (redelijk ordelijk) ziet er op facebook zo uit:

(afbeelding)

Ongeorganiseerd lapje tekst. Er is toch niemand die dat leest?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Da's geen officiele. (Ik had hem al als 'vind ik leuk').

Heb dat nu wel ongedaan gemaakt, nu ik weet dat een andere de officiele pagina is.

Tommassi

• 11 messages
  • 153 votes

Hebben nog mensen hier een probleem mee? Bij mij lukt het niet meer, om een voor mij onduidelijke reden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bij mij lijkt dit gewoon goed te gaan, waar gaat het mis?

J'ai cann't plus d'accord.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Kan mijn berichten niet meer op Facebook posten. Onduidelijke reden. Wat te doen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

de koppeling werkt momenteel inderdaad niet meer na wijzigingen aan de kant van facebook, hoop het binnenkort op te lossen

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Oké, d8 dat het aan m'n adblock lag. Die kan ik gelukkig weer aan zetten. Ik zie 't wel als ie et weer doet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jipt wrote:

adblock

Bij nader inzien kan het nog wel een paar maanden duren voor ik dit oplos.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

volgens mij moet het weer werken, zo niet hoor ik het graag

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Hij werkt nog niet

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat is vreemd. Waar gaat het mis? krijg je een "onbekende" foutmelding, of zie je geen foutmeldingen maar verschijnt er gewoon niets op Facebook?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zie dat het inderdaad niet werkt, als ik het daarna direct nog een keer probeer (stem verwijderen en weer plaatsen) werkt het wel. Er gaat dus inderdaad nog iets niet goed, gaat weer op de lijst

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Aanpassingen gedaan, het gaat bij mij nu zowel goed als ik al ingelogd ben op Facebook, als wanneer ik via een popupje nog even moet inloggen.

Mocht het toch nog mis gaan hoor ik het graag. En dan graag ook melden of je al ingelogd was, of dat je nog een popupje te zien kreeg waar je moest inloggen. En kreeg je een "onbekende foutmelding" of gebeurde er gewoon niets? etc.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.