- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- koppeling MovieMeter / Facebook
koppeling MovieMeter / Facebook
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoi,
Het is vanaf nu mogelijk om bij je instellingen aan te geven dat je elke nieuwe stem ook op Facebook wil plaatsen. Er verschijnt dan na elke nieuwe stem (die op de normale manier gegeven wordt) een bericht in je news feed. Het bericht wordt dan iets als: Pietje heeft zojuist 3,5 sterren gegeven aan Pulp Fiction, met een linkje en een fotootje.
Als je zorgt dat je, voor dat je stemt, een bericht als mening hebt gemarkeerd, dan zal deze mening ook op Facebook verschijnen bij je bericht.
Mocht dit veel gebruikt gaan worden dan zouden we nog na kunnen denken over meer mogelijkheden maar voor nu zie ik dit als een extraatje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoe doe je dit?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb de optie nu aangevinkt, maar moet ik nu nergens een link naar mijn facebook pagina zetten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je krijgt straks (na je eerstvolgende stem) een Facebook login schempje voor je neus, waar je MovieMeter even toestemming moet geven om op je news feed te posten. Wijst zich vanzelf.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
De aanmeldoptie werkt in Opera niet, maar in IE prima. Als de aanmelding eenmalig is moet het dan in Opera ook werken denk ik. Leuke toevoeging!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn dat probleem in Opera zit in het inlogdeel dat Facebook aanlevert, daar kan ik dus helaas niets aan oplossen volgens mij.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Zonde dat Opera toch nog wel eens compatibilteitsprobleempjes vertoont. Vraagt MM elke keer om toestemming als ik een stem plaats, of was dat alleen deze keer? Want dan is er geen enkel probleem. Of anders moet ik gewoon even stemmen via IE, ook niet erg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zolang je Facebook login niet verloopt zal deze vraag niet (meer) verschijnen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik heb het nieuwe ding getest.
Ik vind het wel een tof ding, maar ik heb 1 kleine opmerking:
Dit bericht (redelijk ordelijk) ziet er op facebook zo uit:

Ongeorganiseerd lapje tekst. Er is toch niemand die dat leest?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Da's geen officiele. (Ik had hem al als 'vind ik leuk').
Heb dat nu wel ongedaan gemaakt, nu ik weet dat een andere de officiele pagina is.
Tommassi
-
- 11 messages
- 153 votes
Hebben nog mensen hier een probleem mee? Bij mij lukt het niet meer, om een voor mij onduidelijke reden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij lijkt dit gewoon goed te gaan, waar gaat het mis?
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
Kan mijn berichten niet meer op Facebook posten. Onduidelijke reden. Wat te doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de koppeling werkt momenteel inderdaad niet meer na wijzigingen aan de kant van facebook, hoop het binnenkort op te lossen
jipt
-
- 3461 messages
- 3470 votes
Oké, d8 dat het aan m'n adblock lag. Die kan ik gelukkig weer aan zetten. Ik zie 't wel als ie et weer doet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
adblock
Bij nader inzien kan het nog wel een paar maanden duren voor ik dit oplos.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
volgens mij moet het weer werken, zo niet hoor ik het graag
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is vreemd. Waar gaat het mis? krijg je een "onbekende" foutmelding, of zie je geen foutmeldingen maar verschijnt er gewoon niets op Facebook?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie dat het inderdaad niet werkt, als ik het daarna direct nog een keer probeer (stem verwijderen en weer plaatsen) werkt het wel. Er gaat dus inderdaad nog iets niet goed, gaat weer op de lijst
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Aanpassingen gedaan, het gaat bij mij nu zowel goed als ik al ingelogd ben op Facebook, als wanneer ik via een popupje nog even moet inloggen.
Mocht het toch nog mis gaan hoor ik het graag. En dan graag ook melden of je al ingelogd was, of dat je nog een popupje te zien kreeg waar je moest inloggen. En kreeg je een "onbekende foutmelding" of gebeurde er gewoon niets? etc.