- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
Net als in Opera (of was 't Mozilla?): kan je je muis een ruk naar links geven, en dan ga je een pagina terug.
Ik geef overigens de voorkeur aan de Backspace toets hiervoor.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Met 1 klik op de knop heb je het geinstalleerd. Bovendien heb ik een hekel aan een browser die 1001 mogelijkheden heeft.
Ik vind de makkelijke uitbreidbaarheid en ook de net zo makkelijke eventuele de-installatie erg goed in Firefox.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Opera (al moet je in de nieuwe versies heel wat toeters en bellen uitzetten wil je 'm mooi efficient kaal krijgen
Kijk, dat bedoel ik nou.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Hoe moet ik trouwens tussen sites switchen zonder mijn muis aan te raken? Alt+Tab werkt in ieder geval niet zoals dat wel het geval is bij IE.
JonnieBrasco
-
- 48 messages
- 0 votes
Musicmeter is al sinds gisteravond offline (misschien wel langer). Ik hoop dat de technische problemen van tijdelijke aard zijn!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik vind het erg vervelend dat de site offline is, maar ik heb helaas momenteel totaal geen tijd om er iets aan te doen.. bovendien weet ik ook niet zo goed wát ik er aan zou moeten doen, 't is volgens mij meer een probleem aan de server-kant waar ik niet zoveel invloed op kan uitoefenen....
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Thanks voor de uitleg
. Hopen dat meneer server snel beter wordt, beterschap!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ben allang blij dat MovieMeter nog steeds goed functioneert ... 
twixx
-
- 14 messages
- 1 votes
Ja ik vind het erg vervelend dat de site offline is, maar ik heb helaas momenteel totaal geen tijd om er iets aan te doen.. bovendien weet ik ook niet zo goed wát ik er aan zou moeten doen, 't is volgens mij meer een probleem aan de server-kant waar ik niet zoveel invloed op kan uitoefenen....
Ik kan wel een crontab setten welke steeds een MyISAM check doet maar daarmee weten we nog niet waarom je tables steeds krak gaan. Je kunt ze wellicht in- & exporteren?
Hij doet het nu mooi.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt ze wellicht in- & exporteren?
Heb op aanraden van Jay een optimize gedaan, en het lijkt nu goed te gaan!
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Wat is er nu in hemelsnaam aan de hand met Musicmeter..? Forum-topics doen het wel, maar de albums niet..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat is er nu in hemelsnaam aan de hand met Musicmeter..? Forum-topics doen het wel, maar de albums niet..
Ehm... waarom post je dat dan niet even in het forum van MusicMeter ?!!
ElMeroMero
-
- 81 messages
- 262 votes
Yep, ff op een houtje bijten maar weer ! 
Ach kan ik hier ook eens wat doen......die stemmen van mij moeten 's nodig bijgewerkt worden.
Melkor
-
- 357 messages
- 706 votes
Musicmeter flipt volledig als ik er probeer op te geraken. Ik raak er dus totaal niet meer op.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes

Hebben jullie het over Firefox?,want bij mij is het dan precies anders om.Alt-tab doet het gewoon,maar Ctrl-tab niet.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik heb me aangemeld dat is dus gelukt ook een leuke site.
veel heel veel uziek dus kom er ook bij.
maar moviemeter blijft mijn nummer 1.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
2pac-discussie verwijderd. Daar hebben we musicmeter.nl voor.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Kan je dit topic niet beter gewoon helemaal sluiten? Vrij overbodig geworden.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Niet nodig het is toch een neven site van MM dus kan er hier ookwel over gepraat worden.
Verder boeit het mij overgens niet , zelf zit ik er niet op omdat ik alleen singles luister en nooit hele CD's.
The Lord
-
- 22 messages
- 12 votes
Ik heb een probleem zowel bij music- als bij boekmeter. Met het aanmelden heb ik geen probleem. Maar wel als ik dan verder wil gaan, vb ik klik op home. Plots merk ik dan op dat ik niet meer ingelogd ben, zonder mezelf ook maar uit te loggen. Kan ik daar iets aan doen ?