- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Algemeen topic
Algemeen topic
SophistiCats
-
- 1 messages
- 0 votes
Wie kan mij helpen aan de dvd The Lost Room met nederlandse ondertiteling?
leidie32
-
- 2 messages
- 1 votes
In Film > Algemeen > stand by your man:
goedendag kan iemand mij helpen aan de film stand by your man??
hij is gespeeld door annette o toole en het is een film uit 1981.
wie o wie kan mij helpen??
m.v.g leidie32
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:
In Film > Algemeen > stand by your man:
goedendag kan iemand mij helpen aan de film stand by your man??
hij is gespeeld door annette o toole en het is een film uit 1981.
wie o wie kan mij helpen??
m.v.g leidie32
Ik vrees niemand. Het betreft Stand by Your Man (TV 1981) - IMDb een TV-film uit 1981 over het leven van Tammy Wynette neem ik aan? Daarvan is zover ik kan nagaan geen legale DVD, VHS of wat dan ook verschenen. Niet in Europa en niet in Amerika. Helaas zelfs denk ik geen pindakaas. Geen idee of oude TV-film op andere manier bestaan (ik zie namelijk ook geen VHS-bron).
Dit is overigens ook niet het goede topic, dit is voor filmtitels, niet voor dragers van een film, waarvan je de titel al kent.
jwe81
-
- 1 messages
- 2 votes
In Film > Algemeen > cobra Sylvester stallone:
hallo enig idee of deze nog ergens verkrijgbaar is? thnx
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Is het tegenwoordig normaal dat wanneer je een ruilvoorstel per pm stuurt dat je gewoon geen reactie krijgt? Vind het nogal onbeschoft, maar het zal aan mij liggen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat vind ik niet normaal. Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Kan die persoon zijn mail toevallig misschien niet vergeten zijn?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat kan ook gewoon inderdaad. En je kan wel eens een PM missen doordat de nieuwe PM-melder niet 100 procent werkt als je toevallig net zelf een PM verstuurt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als ik dan toch een ruilvoorstel zou krijgen zou ik misschien ook wel niet reageren.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
In jouw geval kan ik het me voorstellen apollinisch (hoewel een reactie natuurlijk een kleine moeite is). Heb het de laatste weken erg vaak en dan niet bij mensen waarbij er bij staat dat ze niet ruilen. Van de 10 verzoeken die ik stuur, kreeg ik misschien 4 x een antwoord. Een keer kan gebeuren, maar mijn licht geergede bericht was daar een reactie op. De mensen die ik de afgelopen dagen een voorstel heb gedaan hoeven zich niet perse aangesproken te voelen trouwens. Tenzij je van plan was niet te reageren natuurlijk
Heb met de meeste (bijna allemaal) vaste gebruikers die hier ruilen trouwens gewoon erg goede ervaringen.
merlijns sikje
-
- 147 messages
- 136 votes
In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Gezocht: Sex Drive, Roadtrip en Adventureland:
Heeft iemand deze dvd's voor een leuk prijsje te koop?
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
In het kader van het ""Notfall filmfestival"" volgend weekend een dvd-ruilbeurs in Leeuwarden bij mij verder nog geen details bekend
E_Green
-
- 131 messages
- 578 votes
In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Gezocht
okyo Story (1953):
Ik ben op zoek (voor een redelijke prijs) naar : Tokyo Story (R2NL) Geregisseerd door Yasujirô Ozu
Moet wel origineel en Nederlands ondertiteld zijn

Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Dvd-Ruilbeurs Zaterdag in Leeuwarden van 11:00 tot 19:00
Mooi te combineren met filmpje pikken op het Notfall-festival
ossman1987
-
- 226 messages
- 1446 votes
ik wil van mijn dvd collectie af.
Is er misschien iemand geinteresseerd om mijn gehele collectie over te nemen tegen een schappelijke prijs? of heeft er iemand een tip of idee waar ik mijn hele collectie kan omcashen?
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Bij Cash4Goods (Goods4You), maar dat is wel een heel eind van Grongingen vandaan en je krijgt niet veel geld voor je dvd's (vergeet dan je paspoort niet, daar wordt naar gevraagd).
ossman1987
-
- 226 messages
- 1446 votes
staat geen telefoonnummer of een globale prijsindicatie bij.
Heb jij toevallig enig idee wat je per dvd met een nieuwwaarde van boven de 5 euro kunt krijgen?
ossman1987
-
- 226 messages
- 1446 votes
nog bedankt voor de tip heb het telefoonnummer inmiddels gevonden.
cheldy
-
- 3 messages
- 0 votes
hallo allemaal...
ik heb hier nog 150 videobanden staan ... en eventueel ook een videorecorder. Van horror tot disney en van komedie tot actie..dus als je geinterresseerd bent let me know~! de hele partij het liefst in een keer weg ..prijsje van 150 euro.. mocht je toch op zoek zijn naar een bepaalde vhs kan ik kijken of ik hem heb..dan gaan ze per stuk voor 2 euro weg..
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2409 votes
Even voor ossman1987, je reageert niet op alle PM's, maar ik krijg nog steeds Tesis van je waar ik voor heb betaald? En ik wacht al anderhalve maand bijna nu!!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Heb je hem al gemaild zie bij zijn naam. Is al een tijd niet meer op de site geweest.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Ik heb op 12 maart mijn pakketje met 13 dvd's van hem ontvangen.
Was meteen een paar dagen na mijn betaling.
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2409 votes
Ik heb hem al heel veel gemaild, maar hij reageert niet. Lekkere verkoper dus! Ieder geval Amimosh ook bedankt voor je vrijgevigheid
daar kan Ossman1987 een voorbeeld aannemen.
HielkeNijmegen
-
- 13 messages
- 5 votes
In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Gezocht Garbage Pail Kids VHS (Hielkenijmegen):
Graag even een PM'etje als je deze VHS hebt liggen en eventueel kwijt wilt. Ik betaal er goed voor.
HielkeNijmegen
-
- 13 messages
- 5 votes
Wie kan mij helpen aan de Nederlandse VHS van Garbage Pail Kids?
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Geen idee waarom het zo moeilijk is om gewoon even te reageren op een ruilvoorstel of poging tot koop. Het zal aan mij liggen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nog nooit problemen mee gehad eerlijk gezegd en ik heb nu al wel wat verkocht/gekocht/geruild.
Je moet natuurlijk ook niet verwachten dat hij/zij direct kan antwoorden. Ik heb ook al gehad dat ik even snelsnel op mijn GSM iets opzoek waardoor het lijkt alsof ik langdurig online ben gekomen, maar eigenlijk een minuutje ofzo even op de site ben geweest.
edit: als ik het helemaal doortrek naar mezelf (en ik hoop dat ik niet één van de personen ben waar je het over hebt): als ik op mijn GSM bezig inlog, dan heb ik vaak ook gewoon niet veel zin om een bericht te gaan typen. Dan pak ik het vaak later op de dag op wanneer ik achter mijn laptop zit.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik denk het niet.
Zal wel dit zijn: Filmdragers en apparatuur >> Koop en ruil >> TKA IbenDB
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
IbenDB heeft gewoon netjes gereageerd ondertussen, had het eigenlijk meer over anderen ook in het verleden die gewoon nooit hebben gereageerd. Dat vind ik niet netjes. Metalfist hoeft zich niet aangesproken te voelen. Met de meeste (95% of zo) heb ik trouwens erg goede ervaringen. Ik zal in een slecht humeur zijn geweest en mijn chagrijn kwijt hebben gemoeten. [edit] Ik zie trouwens dat ik bijna exact twee jaar geleden een zelfde soort reactie heb geplaatst, dat wist ik niet meer
Misschien is het de tijd van het jaar...