• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Algemeen topic

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Ik zoek nog Aziatische dvd's liefst met Nl ondertitels voor een leuke prijs. Geen rare hoge prijzen. Box sets zoek ik ook nog wat van. Wie kan me ergens aan helpen? Ik heb veel dvd's te ruil, bij PM met aanbod, kun je ook de link van mijn ruiljedvd profiel krijgen.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Met de Aziatische ben ik even gestopt (nog genoeg om te bekijken)

Momenteel zoek ik voor een leuke prijs (niet duur uiteraard) ex-rentals, partijen en vooral oudere dvds vanaf de jaren 60! Heb je iets? PM aub, ruilen kan ook.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Ik heb een vraagje en ik weet niet waar ik dit moet plaatsen. Ik heb misschien meer dan een maand geleden films gekocht via dit forum en ik heb ze nog niet ontvangen. Nu heb ik middels een pm laten weten dat ik er 1 van de 3 voor dezelfde prijs in de winkel zag liggen en omdat het me te lang duurde vroeg ik deze week of diegene het geld wilde terugstorten, maar in de tussentijd heb ik niks gehoord en ik heb geen idee of dat ik dit ergens moet melden oid. ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen of tips kan geven

alvast bedankt

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hier aan de schandpaal nagelen.

Of een moderator een pm sturen over die user . Staat hem een ban te wachten dan, neem ik aan.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

oke bedankt voor de tip, zal ik dat eens gaan doen

Sincity

• 512 messages
  • 43 votes

Ook handig om bekend te maken wie het was, voordat anderen zaken met hem doen, of al in zee zijn gegaan.

matjoel

• 3 messages
  • 0 votes

Ik ben op zoek naar duitse films Met Zarah Leander,

het liefst met nederlandse ondertiteling.

Mijn oude grootmoeder van 82 jaar heeft destijds veel van deze films gezien. er was namelijk

niets anders te zien in de cinema's van het door duitsland bezette België. Nu zou ze deze films graag nog eens terug bekijken, ik heb al naar verschillende videotheken geweest, maar vang telkens bot. (titels waar ze het soms over heeft zijn: "die grosse liebe", "das hertz der koningin", "es War eine Rauschende Ballnacht", "Zu Neuen Ufern", "damals" en "Avé Maria", maar andere zal ze ook wel leuk vinden!)

Als er mensen zijn die mij kunnen helpen, gelieve mij een e-mail te sturen!

je zou er mijn lieve grootmoeder en mij een groot plezier mee doen.

[email protected]

Alvast bedankt op voorhand!

Matthias

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik zoek nog twee films:

Butterfly Effect 1. Het moet de speciale editie zijn met het orginele einde dat niet in de bioscoop getoond werd.

Christine (1983)

Als iemand beide films toevallig heeft, pm me dan even.

Goodfella_88

• 247 messages
  • 812 votes

Ik zoek:

Novecento (met Robert de Niro)

The mission (met Robert de Niro)

Revolution (met Al Pacino)

stuur me een pm als je er 1 hebt, en wilt verkopen of ruilen.

alvast bedankt!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Goodfella_88 wrote:

Ik zoek:

The mission (met Robert de Niro)

Revolution (met Al Pacino)

stuur me een pm als je er 1 hebt, en wilt verkopen of ruilen.

alvast bedankt!

Ik dacht dat ik al een deal had met jou voor Revolution ?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ik ben nog op zoek naar The Twilight Samurai als R2NL (of een andere versie met Nederlandse ondertitels). Heb er 20 euro voor over.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Goodfella_88 wrote:

Ik zoek:

Is weer opnieuw uitgebracht, ditmaal als 2-discs.

NOVECENTO van Bertolucci is vanaf nu verkrijgbaar op 2-DVD - DVD.nl Forum

Rmie

• 528 messages
  • 964 votes

Gezocht; dvd (GEEN-blue ray): Alien Quadrilogy.

the marsh

• 109 messages
  • 1500 votes

Ik ben op zoek naar:

Perfect murder, perfect town: Jonbenét and the city of Boulder

Stuur me een pm als je er 1 hebt en wilt verkopen.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Ik ben opzoek naar Child's Play 1 t/m 3

Wie heeft deze te koop of te ruil?

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Ff iets heel anders; hebben jullie er de laatste tijd ook last van dat de TNT een stuk trager is in het bezorgen dan voorheen? Eerst was het meestal voor 18.00 gepost, dag later bezorgd. Maar maak t de laatste tijd steeds vaker mee dat m'n dvd/bluray pas 2-3 dagen later aankomt..

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Klopt, ik heb hier ook last van. Nu heeft dus een 'ontvanger' een nagevraagd bij zijn bezorger en kreeg ik het volgende mailtje (stukje van de mail) van de 'ontvanger' binnen:

----------------

"Ik heb met de postbode gesproken. Hij zei ze maken er een potje van. Ze houden de post gewoon vast en posten het wanneer het hun uit komt. Dat heet bezuinigen. In mijn geval is het H*********. Daar zit het hoofd, daar blijft het gewoon liggen. Hij zei het gaat heel slecht met tnt, en het duurt niet lang meer dan is het gebeurd met tnt. Ze kunnen het niet meer aan."

----------------

Dit is waarschijnlijk niet overal zo, want sommige ontvangen hem wel meteen de volgende dag. Iemand die misschien bij de PostNL werkt die hier meer over kan zeggen? Ik weet niet of het echt zo slecht gaat als ze het niet meer aan kunnen, lijkt me eerder dat het dan juist zo goed gaat dat het teveel is.

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Hmm nou dan ligt het in ieder geval niet aan mij zijn er anders evt alternatieve verzendingsmethoden die net zo goedkoop en makkelijk zijn als de tnt?

En wat moet er op de sterretjes staan bij H**************?, ik kan er niks van maken

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Oops, moest Heerenveen zijn.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Is dit iets heel recents? Laatste keer dat ik iets heb verzonden was anderhalve maand geleden en dat was binnen een dag van Amsterdam naar Leuven (Belgie)! Zonder prioriteit.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

De laatste twee tot drie weken merk ik het in ieder geval. Mensen die mij mailen met de vraag waar de DVD's/Blu-rays blijven terwijl ik ze allang verstuurd heb. Meestal is het rond de 3-4 dagen, maar het is bij mij ook al eens een week geweest. Het ligt er ook echt aan waar je het naar toe stuurt.

Bij de meneer die mij terug gemaild heeft, had ik dus meerdere pakketjes tegelijk verstuurd. Andere hadden hem wel direct de volgende dag.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Er schijnt ook veel te liggen aan het huidige Post.nl staat regelmatig in de krant te laat bezorgen ect.

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Jah inderdaad ik merk het ook de laatste 2-3 weken.. Soms is het er inderdaad een dag later, en andere keren duurt het soms wel 4-5 dagen. Muffe bende daar bij postnl!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Crook wrote:

Jah inderdaad ik merk het ook de laatste 2-3 weken.. Soms is het er inderdaad een dag later, en andere keren duurt het soms wel 4-5 dagen. Muffe bende daar bij postnl!

Vandaag ook weer, normaal krijg ik op de Donderdag mijn tv gids en vandaag is die nog niet geweest dus wordt dat natuurlijk morgen.

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

TNT kuthoereh!!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Crook wrote:

TNT kuthoereh!!

Waren we maar gewoon bij het oude vertrouwde PTT-Post gebleven.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Klanten slaan alarm over PostNL | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

PostNL schort reorganisatie op | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Het ligt dus niet aan ons

Had overigens iets verstuurd wat pas 2-3 weken later aan kwam.....Eigenlijk had ik hier de hoop al op gegeven maar kreeg netjes een mailtje binnen dat het uiteindelijk toch nog, na lang wachten, aangekomen is. Het gaat tot nu toe dus nog wel goed, maar met soms enorme vertraging. Toch voel ik me elke keer naar als ik een mailtje binnen krijg met "Heb je het al verstuurd?" of "Ik heb het nog steeds niet ontvangen....".

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Ja inderdaad ik ben ook elke keer bang dat het in de TNT molen blijft hangen, zou niet de eerste keer zijn. Nederland, het welvarende land met de postservice van een 3e wereldland..

blackeagle

• 22 messages
  • 280 votes

Ik ben opzoek naar deze dvd's:

Dead again (1991)

Silent fall (1994)

Wie heeft ze te koop?

In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > houten posterlijsten 11x17 inch:

waar kun je die lijsten in nederland kopen ?

dus echt afmetingen in inches en niet omrekenen.

altijd dat gehannes met die amerikaanse posters die nergens inpassen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.