- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Zieligste film?
Zieligste film?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Moet nog steeds zachtjes huilen bij The Lion King *schaam*.
Ook bij The Unsaid kreeg ik meerdere keren een flinke brok in m'n keel. En natuurlijk The Green Mile. Vooral omdat de acteurs moeten huilen en ik kan niet tegen huilende mannen
.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Boy's don't cry.. Ja, de eerste keer dat ik die film zag huilde ik ook flink.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Bij 10 Things I Hate About You, als Julia Stiles dat gedicht voorleest. Heel stom maar dan krijg ik ook tranen in m'n ogen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Really?
Dat vond ik juist een van de irritantste momenten van die film. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Nee! Al moet ik wel zeggen dat die film nogal wat herinneringen oproept, dus ik denk dat het daar voor het grootste gedeelte aan ligt.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Boy's don't cry.. Ja, de eerste keer dat ik die film zag huilde ik ook flink.
Ik heb dan niet gehuild, maar bij die verkrachting moest ik wel even slikken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die hele rol van Swank, en met name hoe ze die scène neerzet.. ik heb er geen woorden voor. Heb hem nu al een tijd niet gezien, maar als ik er aan denk krijg ik kippevel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Niks om te schamen hoor, ik heb dat ook nog steeds. Is ook gewoon met vlagen een hele zielige film. Zoals wel meerdere Disney's dat hebben. Neem bijvoorbeeld een Snow White, Bambi, Dombo, Brother Bear, Lady and the Tramp, stuk voor stuk heerlijke tranentrekkers 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Toen ik jonger was zal ik er vast wel eens emotioneel door zijn geworden, al weet je als kind zijnde nog niet goed wat dat is, die emotie, maar nu zou dat niet meer lukken. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik zou moeten huilen bij Brother Bear.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Wanneer die Phil Collins zijn muziek erin beukt wil ik wel een traantje laten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Best een mooi filmpje ja, en Phil wordt op de juiste momenten ingezet. Phil weet wel wat los te maken.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik ook! Ik kreeg wat tranen in m'n ogen toen Simba 'Neeee!' riep, terwijl hij zijn vader naar beneden zag vallen...de minuten daarna zijn natuurlijk ook heel zielig
.Verder is Hotaru No Haka (1988) heel zielig, de televisiefilm uit 2005 is ook een tranentrekker
K*D
-
- 240 messages
- 653 votes
Ik kreeg behoorlijk wat tranen in mijn ogen bij If Only als ze in het ziekenhuis zit te huilen.
Elke keer weer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
If only heeft ook een super soundtrack. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Er komt eigenlijk geen film in me op die ik echt ontroerend vond, of zielig.. Maar ik denk dat als ik Hachiko ga kijken...
Nja, dat gaat geheid fout
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Goed dat je het van tevoren al weet. Ik werd compleet overvallen door een fikse huilbui. Kwam niet meer stop joh.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Er komt eigenlijk geen film in me op die ik echt ontroerend vond, of zielig.. Maar ik denk dat als ik Hachiko ga kijken...
Nja, dat gaat geheid fout
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik kreeg het bij 't lezen van het plot al benauwd
. Kan me er echt niet toe aanzetten om dat te kijken, zoiets ontroerd mij sowieso, vooral omdat ik zelf zo gek ben op m'n honden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maar dan moet je hem juist kijken. Is toch heerlijk als een film je zo kan raken
Ik kon ook niet meer ophouden met huilen, aan de ene kant niet zo lekker natuurlijk maar het is wel een teken dat het een film is die je raakt en je weer even doet nadenken over hoe geweldig honden eigenlijk zijn 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ook! Ik kreeg wat tranen in m'n ogen toen Simba 'Neeee!' riep, terwijl hij zijn vader naar beneden zag vallen...de minuten daarna zijn natuurlijk ook heel zielig
.Verder is Hotaru No Haka (1988) heel zielig, de televisiefilm uit 2005 is ook een tranentrekker
Dat is het bekende stukje ja
Maar ja kom op dat is toch ook heel erg zielig. En voor de kids is dat al helemaal best heftig. En ja Hotaru no Haka is ook zielig, kon ik het ook niet droog bij houden. Net zoals bij Fievel, Spirit, The Notebook, Pearl Harbor, P.S I Love You, Marley & Me. Eigenlijk jank ik heel wat af bij films
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik kreeg het bij 't lezen van het plot al benauwd
. Kan me er echt niet toe aanzetten om dat te kijken, zoiets ontroerd mij sowieso, vooral omdat ik zelf zo gek ben op m'n honden.
Sluit ik mij bij aan 
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Earthlings (2003) is ook een hele zielige film, je ziet hoe erg de dieren worden mishandeld in de slachtindustrie.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
My Girl!
Ja, die is ook erg zielig.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Earthlings (2003) is ook een hele zielige film, je ziet hoe erg de dieren worden mishandeld in de slachtindustrie.
Zoiets ga ik bewust al niet kijken, dat is iets waar ik helemaal niet tegen kan. Die zielige reclames op de tv vind ik ook zo vreselijk, zet hem altijd gelijk op een andere zender, want anders kan ik voorlopig niet meer stoppen met huilen.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Dat is een goed idee
. De beelden zijn ondraaglijk...gewoon vreselijk om te zien dus.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Braveheart, toppunt van zielig...zo slecht...
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Had vandaag bijna tranen in mijn ogen bij De Laatste Reis van Meneer van Leeuwen. Was ontzettend rauw, realistisch en confronterend. Vaak een heel intieme film.