• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.886 votes
Profile

Ontwikkelingen filmindustrie / toekomst Hollywood

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hollywood heeft zijn glans verloren: ‘Ik heb gisteren voedselbonnen aangevraagd’ - de Volkskrant

Volkskrant wrote:

De scenarioschrijvers in Hollywood gaan weer aan het werk, maar de acteurs blijven staken. Ze eisen meer geld en de garantie dat ze niet door kunstmatige intelligentie worden vervangen. Overal in Los Angeles lopen werkloze acteurs rond met hun ziel onder hun arm. ‘Ik mis de magie die je alleen op filmsets hebt.’

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Brengt die staking toch nog iets goeds aan de wereld

Dat die schijtfilm maar nooit het levenslicht mag zien.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Stakende acteurs Hollywood bereiken akkoord met filmstudio's - nos.nl

De leden moeten weliswaar nog stemmen, maar het is dan ook een goede stap

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja erg goed nieuws.

Ik ben benieuwd naar de gevolgen van het akkoord.

Alles zal dan vermoedelijk duurder worden, van de streaming diensten tot de bioscoopkaartjes.

Midbudget films zitten al jaren in de verdrukking, hopelijk komen die niet verder uit beeld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Veel films zijn uitgesteld naar eind 24 of zelfs neer 2025. Dat is bijzonder jammer.

Ik zie geen reden bij abonnement nog te behouden over een tijdje. Gaat ie gewoon weer op stop tot ze geregeld nieuwe films hebben die me boeien.

IH88

• 9725 messages
  • 3182 votes

Volgend jaar in december een Lion King prequel rond Mufasa? Dat klinkt tof, maar kan ook een ramp worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De filmster is niet meer  - fd.nl

FD wrote:

Dinosauriërs, superhelden en Barbie zijn de grote publiekstrekkers in de bioscoop. Filmsterren bestaan bijna niet meer, op Tom Cruise na. Maar wie gaat er nog voor Johnny Depp of Brad Pitt naar de bioscoop?

john mcclane 2

• 3488 messages
  • 6576 votes

Klopt , maar regisseurs daarin tegen , iedereen wil de nieuwe Nolan of Tarantino zien !

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hollywood wants you to forget about DVDs and physical media - Medium_X

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Spectacle vs. Substance: Why Hollywood continues to fail | Thor Skywalker

At World's End – When Hollywood Was Better | Film Perfection

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Hollywood in 2024: 5 Biggest Problems - variety.com

Here are five burning questions facing a business in turmoil as it turns the page on another year.

1.) Where are the blockbusters?

2.) Will Disney get its groove back?

3.) What will happen to late-night television?

4.) Can the concert ticketing conundrum be solved?

5.) Which conglomerates will be left standing?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Graaf Machine

• 9788 messages
  • 1412 votes

Ik las dit bericht vanmiddag op nu.nl, en kon me al precies jouw reactie indenken. Vraag blijft waarom je zo boos reageert. Je hoeft die hele waarschuwing toch niet ter harte te nemen? Het is niet dat je de film niet mag zien als je de waarschuwing naast je neer legt. Het vertruttende zit hem vooral in de mening van mensen als jij die blijkbaar niet in de gaten hebben dat ze een vrije wil bezitten, maar bang zijn dat een ander alles voor hen gaat bepalen. Kom op zeg, vecht voor je vrijheid, leg deze waarschuwingen naast je neer en sta moedig op voor je eigen mening.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Ik las dit bericht vanmiddag op nu.nl, en kon me al precies jouw reactie indenken. Vraag blijft waarom je zo boos reageert. Je hoeft die hele waarschuwing toch niet ter harte te nemen? Het is niet dat je de film niet mag zien als je de waarschuwing naast je neer legt. Het vertruttende zit hem vooral in de mening van mensen als jij die blijkbaar niet in de gaten hebben dat ze een vrije wil bezitten, maar bang zijn dat een ander alles voor hen gaat bepalen. Kom op zeg, vecht voor je vrijheid, leg deze waarschuwingen naast je neer en sta moedig op voor je eigen mening.

Leuk geprobeerd GM. Ga maar weer in de nieuwsberichten trollen, hoef je dat hier niet te doen.

Graaf Machine

• 9788 messages
  • 1412 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Leuk geprobeerd GM. Ga maar weer in de nieuwsberichten trollen, hoef je dat hier niet te doen.

Precies dit. Geen kritiek kunnen verdragen. Mijn mening is wet. Ik vind en ik wil. Dat is de basis voor vertrutting. Geen enkel perspectief op zelfreflectie. Mocht er dan iemand toch een kritiek geven, dan wordt dat fluks afgedaan als 'trollen'.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Precies dit. Geen kritiek kunnen verdragen. Mijn mening is wet. Ik vind en ik wil. Dat is de basis voor vertrutting. Geen enkel perspectief op zelfreflectie. Mocht er dan iemand toch een kritiek geven, dan wordt dat fluks afgedaan als 'trollen'.

Dag dag.

Graaf Machine

• 9788 messages
  • 1412 votes

Ja, ook dag. Meer komt er vandaag niet uit. Misschien morgen, als je weer nuchter bent.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.