- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ontwikkelingen filmindustrie / toekomst Hollywood
Ontwikkelingen filmindustrie / toekomst Hollywood
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hollywood heeft zijn glans verloren: ‘Ik heb gisteren voedselbonnen aangevraagd’ - de Volkskrant
De scenarioschrijvers in Hollywood gaan weer aan het werk, maar de acteurs blijven staken. Ze eisen meer geld en de garantie dat ze niet door kunstmatige intelligentie worden vervangen. Overal in Los Angeles lopen werkloze acteurs rond met hun ziel onder hun arm. ‘Ik mis de magie die je alleen op filmsets hebt.’
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook de remake van ‘Sneeuwwitje’ is slachtoffer van de staking in Hollywood | Het Nieuwsblad
Brengt die staking toch nog iets goeds aan de wereld 
Dat die schijtfilm maar nooit het levenslicht mag zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Stakende acteurs Hollywood bereiken akkoord met filmstudio's - nos.nl
De leden moeten weliswaar nog stemmen, maar het is dan ook een goede stap 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja erg goed nieuws. 
Ik ben benieuwd naar de gevolgen van het akkoord.
Alles zal dan vermoedelijk duurder worden, van de streaming diensten tot de bioscoopkaartjes.
Midbudget films zitten al jaren in de verdrukking, hopelijk komen die niet verder uit beeld.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Veel films zijn uitgesteld naar eind 24 of zelfs neer 2025. Dat is bijzonder jammer.
Ik zie geen reden bij abonnement nog te behouden over een tijdje. Gaat ie gewoon weer op stop tot ze geregeld nieuwe films hebben die me boeien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
IH88
-
- 9725 messages
- 3182 votes
Volgend jaar in december een Lion King prequel rond Mufasa? Dat klinkt tof, maar kan ook een ramp worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De filmster is niet meer - fd.nl
Dinosauriërs, superhelden en Barbie zijn de grote publiekstrekkers in de bioscoop. Filmsterren bestaan bijna niet meer, op Tom Cruise na. Maar wie gaat er nog voor Johnny Depp of Brad Pitt naar de bioscoop?
john mcclane 2
-
- 3488 messages
- 6576 votes
Klopt , maar regisseurs daarin tegen , iedereen wil de nieuwe Nolan of Tarantino zien !
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hollywood in 2024: 5 Biggest Problems - variety.com
1.) Where are the blockbusters?
2.) Will Disney get its groove back?
3.) What will happen to late-night television?
4.) Can the concert ticketing conundrum be solved?
5.) Which conglomerates will be left standing?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een vertrutte maatschappij is dit toch geworden 
Graaf Machine
-
- 9788 messages
- 1412 votes
Wat een vertrutte maatschappij is dit toch geworden
Ik las dit bericht vanmiddag op nu.nl, en kon me al precies jouw reactie indenken. Vraag blijft waarom je zo boos reageert. Je hoeft die hele waarschuwing toch niet ter harte te nemen? Het is niet dat je de film niet mag zien als je de waarschuwing naast je neer legt. Het vertruttende zit hem vooral in de mening van mensen als jij die blijkbaar niet in de gaten hebben dat ze een vrije wil bezitten, maar bang zijn dat een ander alles voor hen gaat bepalen. Kom op zeg, vecht voor je vrijheid, leg deze waarschuwingen naast je neer en sta moedig op voor je eigen mening.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik las dit bericht vanmiddag op nu.nl, en kon me al precies jouw reactie indenken. Vraag blijft waarom je zo boos reageert. Je hoeft die hele waarschuwing toch niet ter harte te nemen? Het is niet dat je de film niet mag zien als je de waarschuwing naast je neer legt. Het vertruttende zit hem vooral in de mening van mensen als jij die blijkbaar niet in de gaten hebben dat ze een vrije wil bezitten, maar bang zijn dat een ander alles voor hen gaat bepalen. Kom op zeg, vecht voor je vrijheid, leg deze waarschuwingen naast je neer en sta moedig op voor je eigen mening.
Leuk geprobeerd GM. Ga maar weer in de nieuwsberichten trollen, hoef je dat hier niet te doen.
Graaf Machine
-
- 9788 messages
- 1412 votes
Leuk geprobeerd GM. Ga maar weer in de nieuwsberichten trollen, hoef je dat hier niet te doen.
Precies dit. Geen kritiek kunnen verdragen. Mijn mening is wet. Ik vind en ik wil. Dat is de basis voor vertrutting. Geen enkel perspectief op zelfreflectie. Mocht er dan iemand toch een kritiek geven, dan wordt dat fluks afgedaan als 'trollen'.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Precies dit. Geen kritiek kunnen verdragen. Mijn mening is wet. Ik vind en ik wil. Dat is de basis voor vertrutting. Geen enkel perspectief op zelfreflectie. Mocht er dan iemand toch een kritiek geven, dan wordt dat fluks afgedaan als 'trollen'.
Dag dag.
Graaf Machine
-
- 9788 messages
- 1412 votes
Ja, ook dag. Meer komt er vandaag niet uit. Misschien morgen, als je weer nuchter bent.