• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.808 votes
Profile

Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Hij is wat subtieler dan de twist uit Psycho. Omdat in Hostel je te maken hebt met 3 jongemannen op tienertour ipv 1 dame met een koffer met geld In hostel valt de twist daarom wat minder op.

VOlgens het commentaar van Roth en Tarantino vond Roth het allemaal wat flauw, het verhaal. En toen kwam Tarantino als producent enkele suggesties doen en stelde toen die twist voor. Aldus het commentaar.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Zo'n twist werkt (bij mij) niet met zoveel subtiliteit, kennelijk, anders had ik er wel aan gedacht. Sowieso sterft die blonde jongen vrij laat (of nee, hij verdwijnt gewoon halverwege om dan weer terug te komen en vermoord te worden) en was die Jay de hele film al aanwezig.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

ik ben hem nu aan het kijken

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Vanwaar die ?

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Het gaat om Josh! De brave van het stel.. zoals die Laurie uit Halloween met een bepaald ethisch besef. Die gaat dood in min 45. Maar je volgt juist hem omdat hij aanvankelijk niet zo een-dimensionaal overkomt

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Wordt die toch eerder vermoord dan ik mij herinnerde; je punt is gemaakt, ook wat betreft zijn karakter.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

= vanwege het harde werken

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Nog ff: Josh, bekijkt het backpacken zoals de kijker dat ook zou doen van afstand. Terwijl die andere 2 er meteen in (of op) duiken. Vandaar dat de 'sympathie' van de kijker ook de eerste helft bij hem ligt.

gedeeltelijk herbekeken op de bekende tube.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik zal er bij herziening zeker meer op gaan letten, maar ik neem het nu al vast van je aan.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Kent er iemand nog anti-Amerika films. In de lijn van The Road to Guantanamo etc..

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

@t JDSsmetje:

Hunger (2008)

In This World (2002)

En wellicht heb je hier wat aan

Floppie!

• 3 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > movies like friends with benefits:

Ik wil echt een goede film als No Strings Attached, Friends with Benefits, Crazy Stupid Liefde kijken.

Zoiets! Ik wil romantiek, komedie. Iets leuk en onderhoudend. Geen oude oude films. Ik wil recente of enigszins nieuw movies.2000-2012

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Letters to Juliet - 500 days of summer - The Proposal - The Switch - Sweet home Alabama - The ugly truth - 27 dresses - Knocked up - The wedding planner - The wedding date - The back up plan - The holiday - Shallow Hal - No reservations - Due date. Hoop dat je hier wat aan hebt!

ferjo

• 4 messages
  • 1147 votes

In Film > Toplijsten en favorieten > Beste avontuur(actie)thriller:

Hey, ik ben op zoek naar (actie)thrillers van het genre avontuur. Kan iemand nog enkele voorbeelden geven, zoals: Blood Diamond, The Grey, The Bourne 123, Indi Jones 3, Rambo,The Fugitive,...

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Shooter, US Marshalls, Predator, The Beach, ,Last of the Mohicans, Apocalypto, Centurion, The Eagle, National Treasure, Tomb Raider, Deadly Persuit. (Shoot to kill) , ik noem maar wat hoor. Avontuur en actie door elkaar. Veel kijkplezier!

ferjo

• 4 messages
  • 1147 votes

Nog iemand suggesties?

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

En bedankt...

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Check anders gewoon even de toplijsten. Met zo'n vage beschrijving zul je weinig betere tips vinden.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Ik ben opzoek naar wat leuke en mag ook erg flauwe comedy's zijn, zoals A Haunted House die net heb gezien. Die film was zeker niet goed maar heb toch af en toe best kunnen lachen

Heb de laatste tijd echt bijna geen 1 leuke comedy film meer dus daar ben ik naar opzoek.

Het liefst films na 2000 maar mag ook uit de 90's.

En ja de American pie films heb ik al gezien

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Arbil

• 208 messages
  • 771 votes

Ik zoek een film waarbij een crimineel personage/willekeurig personage per ongeluk/expres op een filmauditie komt en wordt aangenomen voor de rol. Zoals: Kiss Kiss Bang Bang (2005). Zijn er meerdere films die daarover gaan?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3227 votes

Ik zoek thriller/horror films die zich afspelen in een groot huis of kasteel in de stijl van The Spiral Staircase (1945). Mogen classics zijn maar ook nieuwer. Vind die kasteel achtige thrillertjes of spookverhaaltjes erg vermakelijk..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3227 votes

Dat is nog eens een snel antwoord Dankje wel voor de tips en die Imdb pagina is zeker handig!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Yw, succes en enjoy!

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Twee berichten verwijderd en een aangepast ivm linken naar downloadsites en niet-legale streams.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Had na het zien van van Gimme the Loot wel weer eens zin in meer van zulke kleine indie filmpjes waar een paar karakters op een mooie dag een beetje door de stad slenteren/rondhangen en hun ding doen. Vooral niet zwaarmoedig dus en ook niet te veel interessant geleuter, maar gewoon een relaxt filmpje die je na een dag hard werken lekker lamlendig met een potje bier in de hand zonder moeite uit kan kijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.