- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmposter
Ik zoek... een filmposter
Klaboki
-
- 2 messages
- 0 votes
het hangt af van formaat en kwaliteit.
Tussen de € 3.- en € 7,50 De verzendkosten zijn € 5,50 dus het is handig er een paar te bestellen
RemyBl
-
- 2272 messages
- 4483 votes
In DVD en VHS > Koop en ruil > Gezocht: Poster van ''Any Way the Wind Blows'':
Ik zoek de poster van de film Any Way the Wind Blows. Wie kan mij hieraan helpen of weet waar ik deze kan kopen/bestellen?
Alvast bedankt!
madanny
-
- 47 messages
- 358 votes
volgens mijn weten zou je de poster nog moeten kunnen kopen bij de productie companie
dat is via mail
Corridor production company
Fernand Bernierstraat 38 1060 brussel / Belgie
coco112
-
- 11 messages
- 28 votes
Crap, Springhaver heeft niet de posters die ik zoek. Nu LHC en 't Hoogt nog maar ff proberen, al heb ik weinig hoop... Sites zijn nog steeds welkom; waar hebben jullie je arthouse posters vandaan dan??
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Neem af en toe weleens een poster voor iemand mee vanuit het kantoor van het filmhuis waar ik werk. Hebben ooit eens op een open dag een hele partij neergelegd om gratis mee te nemen. Zijn toen misschien wel van 100 verschillende arthouse titels posters meegenomen.
Adelaar
-
- 14 messages
- 11 votes
Ik ben op zoek naar een filmposter van 'De Lift', iemand een tip voor mij?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Link naar site met zeer vele prachtige en zeldzame filmposter-afbeeldingen. Bijvoorbeeld:

mabulco
-
- 1 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Winkels > Poster 24, de serie:
heeey
Ik ben naarstig op zoek naar een winkel om filmposters te halen, en dat met name voor de serie 24.
Nu wou ik jullie vragen, of iemand goede ervaringen heeft met een (internet)winkel oid... Want ik heb niet echt een idee waar ik het beste zou kunnen gaaan zoeken.
Met Vriendelijke Groet,
Mabulco
ps. weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar deze leek mij het beste
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Weet iemand misschien een goede posterwinkel in Utrecht?
Waar ze eventueel ook Spaanse en Scandinavische filmposters hebben?
andrea.
-
- 5 messages
- 8 votes
ik ben op zoek naar een poster, of eigenlijk eerder een soort collage waar allerlei film sterren/iconen/personages op staan.
als e ergens online staat is dat al voldoende voor mij.
iemand een tip?
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Als iemand mij kan helpen aan een adres van een winkel waar ze Final Fantasy of Kingdom Hearts posters verkopen zou ik het erg waarderen 
elsterno
-
- 83 messages
- 213 votes
Ik zoek de Italiaanse posters van La Meglio Gioventú, ik heb wel wat posters gevonden, maar dat zijn allemaal 'Engelse' varianten... lelijk en met de Engelse titel er op!
Wie kan mij helpen??
BandiX
-
- 9 messages
- 4 votes
Bij ons in het dorp, kan je de filmposters gewoon gratis ophalen, als je er als eerste bij bent, heb je een poster binnen. Ze hebben er meestal wel een paar van films die nieuw uitkomen op dvd. Kost niks, als je adres wil moet je ff pm sturen..
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Weet iemand misschien een goede posterwinkel in Utrecht?
Waar ze eventueel ook Spaanse en Scandinavische filmposters hebben?
Ben ik ook wel benieuwd naar...
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Poster van de films;
&
Prijs komen we wel uit!
Mocht iemand de posters spotten, zou ik dat ook graag willen horen.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik ook nog steeds 
Misschien dat iemand er toevallig nu een weet?
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Ik ook. In Groningen wel een keertje een posterwinkel gezien, toen helaas snel voorbijgelopen. De posters die ze bij videotheken hebben zijn vaak alleen recente films.
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Koop en ruil > Gezocht: Poster van ''Any Way the Wind Blows'':
Ik zoek de poster van de film Any Way the Wind Blows. Wie kan mij hieraan helpen of weet waar ik deze kan kopen/bestellen?
Alvast bedankt!
Heb je de poster nog ergens kunnen vinden?
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik ook. In Groningen wel een keertje een posterwinkel gezien, toen helaas snel voorbijgelopen. De posters die ze bij videotheken hebben zijn vaak alleen recente films.
Jammer genoeg hebben ze daar vaak geen oudere posters nee.
Ik heb een tijdje terug bij de bioscoop nog de poster van La Science des Rêves gehaald, daar was ik wel blij mee.
Maar posters van bijv. Amores Perros, Fucking Åmål en Los Amantes del Círculo Polar kan ik nergens vinden 
Scaelo
-
- 38 messages
- 47 votes
Wie weet een (online) winkel waar ik de poster van de film Shooter kan kopen?
Dank u
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
omdat ik naar duitsland ga en slaap bij het hotel op kamers zoek ik zo snel mogelijk een poster van hellraiser (pinhead)
als iemand die heeft tegen een redelijke prijs.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Je kan nog altijd een winkel zoeken waar ze die posters verkopen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Heeft er iemand een (goede) poster van Millennium Crisis (2007)?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je kan nog altijd een winkel zoeken waar ze die posters verkopen.
dat is lastig te vinden denk ik dacht vanwege de tijd die ik heb komende 12 dagen makkelijker aan te komen.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
omdat ik naar duitsland ga en slaap bij het hotel op kamers zoek ik zo snel mogelijk een poster van hellraiser (pinhead)
als iemand die heeft tegen een redelijke prijs.
Duitse online shop Close-up:
http://www.closeup.de/show.asp?page=article&referrer=affilinet&ordercode=G-757.610
Verstuurd ook naar Nederland, zonder creditcard mogelijk, niet duur.
chevano
-
- 12 messages
- 0 votes
Ik had eerder moeten weten dat er zo veel liefhebbers voor posters waren.
Ik heb toen ik afscheid nam van het videoband tijdperk meer als 2200 vhs tapes verkocht en meer als 1000 posters weggegeven aan een handelaar.
En een stuk of 50 grote kartonnen borden.
Had er meer mensen blij mee kunnen maken, en had dat liever gedaan dan 1 zon handelaar.
Maar goed ik wilde er ook wel in 1 keer vanaf.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
In DVD en VHS > Koop en ruil > Gezocht: Mulholland Drive filmposter:
Tja, ik ben dus op zoek naar een poster van Mulholland Drive. Op Nederlandse sites is in ieder geval helemaal niks te vinden, en op Amerikaanse sites zijn ze erg duur en bovendien lijkt het me nogal lastig zo'n poster helemaal uit Amerika te laten komen.
Kortom: ik vroeg me af of jullie er nog 1 in de aanbieding hadden 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Tja, ik ben dus op zoek naar een poster van Mulholland Drive.
Ik zou even kijken op de site van Close Up, daar staat een poster van Mulholland Drive voor slechts 7,99. Verder een uitstekende en betrouwbare site met goede service. Heb er al meerdere posters en andere artikelen gekocht.
Markies de Sade
-
- 13 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Poster van Turkse film gezocht:
Aan de (Turkse) leden op MM:
Ik wil graag een film toevoegen op MM, een Turkse actie-horror van regisseur Çetin İnanç met in de hoofdrol de Turkse cult-action-hero Cüneyt Arkın.
De film heet Ölümsüz maar ik kan maar geen goede poster vinde en bewerken.
Deze poster van de film werd afgekeurd omdat er vouwen in zaten:
http://images.gittigidiyor.com/515/5158892_0.jpg
Kan iemand mij helpen met het vinden van een geschikte poster want deze klassieker mag gewoon niet ontbreken op MM.
Hartelijk Dank