- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmposter
Ik zoek... een filmposter
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Thanks voor alle moeite! Toevallig dat we het allemaal over hetzelfde winkeltje hadden. Wel een ontzettend gaaf winkeltje in ieder geval, een tip voor veel filmliefhebbers. Héél veel zeldzame posters hebben ze daar.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ze hebben er wél mooie posters van Donnie Darko, Dolls en Seven Samurai trouwens 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
De eieren waren op trouwens.
Vogelpest.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Volgens mij niet.
Heb er gisteren met de focus op 'zoek Bin-Jip!' ook niet zo op gelet.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
/me moet er ook maar eens heen.
Mooi, neem jij de sla en cola dan ook even mee? Anders staat dat hier ook maar zo te staan.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Heb trouwens inmiddels wel die andere Bin-Jip poster kunnen bemachtigen (dankjewel Chassé theater, mochten jullie meelezen!). Nu nog deze bruine. Als iemand verder nog tips heeft, ze zijn nog steeds welkom, ondanks de sla- en cola-verhalen
.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Geef tovenaar wel gelijk, misschien een nieuw topicje aanmaken voor al die posterverhalen, kan ik hier rustig verder mijn boodschappen afhandelen 
Waarvoor heb je de posters trouwens nodig tovenaar ? Je bent er al langer naar op zoek geloof ik (bij de film zelf ook al een keer een berichtje gezien).
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes

M'n vriendin en ik willen de inrichting (tenminste, de main room) van ons new home hier een beetje op baseren. Oosterse look, uitgegaan van de kleuren op die poster. En aangezien we Bin-Jip allebei een meesterwerk vinden, willen we deze gewoon graag in de room hangen. En daar komt ook nog bij dat het intussen gewoon een obessie is geworden
.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Heb trouwens inmiddels wel die andere Bin-Jip poster kunnen bemachtigen (dankjewel Chassé theater, mochten jullie meelezen!).
Dezelfde als de Nederlandse dvd-hoes? Die heb ik hier ook liggen, na het IFFR ergens meegenomen, maar die's wel duidelijk minder inderdaad.
Ik zou gewoon de posterwinkel-dude op de zaak zetten, komt vast wel goed 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
In Films > Algemeen > Poster gezocht:
Hoihoi,
Omdat ik mijn nieuwe huisje wat wil opvrolijken, zoek ik een (online) winkel waar ik wat mooie posters van films (e.a.) kan vinden. Wat ik eigenlijk wil is een mooie poster van Le Voyage Dans La Lune, de oude film van George Meliès. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden? De EXPO heeft dit soort dingen niet...
Bij voorbaat dank,
Herman
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Dat is niet van de film, maar van een paar jaar eerder. Maar goed, het klinkt even goed interessant. Jammer van de "light damp stains", anders had ik hem zeker gekocht! 
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
In Films > Algemeen > Gezocht: Filmposters van wat films:
Hoi,
Ik zoek filmposters van mijn 5* films:
http://www.moviemeter.nl/user/11867/votes/5.0
Amelie en Trois couleurs: Blue heb ik al.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Bij de 'Expo' en dat soort winkels hebben ze heel veel posters van heel veel films 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
In DVD en VHS > Koop en ruil > Posters Gezocht!:
Ik ben op zoek naar Japanse film-posters, in het speciaal een poster met Tadanobu Asano er op. Maar andere Japanse posters zijn ook welkom, Japanse posters van niet-japanse films ook
.
Als je er 1(of meerdere) hebt en die aan me wilt geven/verkopen laat dan een Personal Message achter s.v.p.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
IK ben trouwens ook opzoek naar een poster van: Schatjes 2, MAMA IS BOOS
hoofdstuk55
-
- 1 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Koop en ruil > zeldzame posters van filmhuisfilms:
Op mijn website www.hoofdstuk55.nl bied ik prachtige zeldzame filmhuisfilmposters aan voor de echte liefhebber tegen een liefhebbersprijs. Eenmalig !!! Sla je slag
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Bij de 'Expo' en dat soort winkels hebben ze heel veel posters van heel veel films 
Ook heeeeeel veel posters niet.
Wie kan mij helpen aan de filmposter van Irreversible of een betaalbaar adresje? (en eventueel American Beauty)
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
In Films > Algemeen > Gezocht: Filmposters van wat films:
Hoi,
Ik zoek filmposters van mijn 5* films:
http://www.moviemeter.nl/user/11867/votes/5.0
Amelie en Trois couleurs: Blue heb ik al.
Dogville en Clockwork Orange vind je bij Mekanik Strip in Antwerpen.
coco112
-
- 11 messages
- 28 votes
In Film > Algemeen > WAAR vind ik filmhuisposters?:
Ben op zoek naar posters van filmhuisfilms. Zo zoek ik die van 'Lost in Translation' en 'Me and you and everyone we know'. Bij postersale hebben ze alleen maar van die mainstream posters.
Winkels in Utrecht waar ik ze kan kopen mag ook, maar zijn er geen sites die mijn posters verkopen? Tips zijn heel erg welkom!!!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Springhaver verkoopt arthouse posters van de films die er gedraaid hebben.
coco112
-
- 11 messages
- 28 votes
Thanks! Ga ik vanmiddag daar 's heen... Nog nooit geweest trouwens, ga meestal naar LHC.
Verder blijven tips van internetsites welkom (liever geen buitenlandse)
coco112
-
- 11 messages
- 28 votes
Ja klopt, daar heb ik 'm ook gezien.
Weet jij toevallig hoe je bij Springhaver komt vanuit het centrum/station?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ken je Rockcafé Stairway to Heaven?
Als je de straat inloopt/inrijdt die daarvoor loopt, kom je vanzelf bij Springhaver. Het is schuin tegenover hotel Karel V.
Klaboki
-
- 2 messages
- 0 votes
Hallo,
op mijn site www.hoofdstuk55.nl biedt ik voor liefhebbersprijzen prachtige filmhuisposters aan. Naast datgene wat op de site staat heb ik nog honderden anderen. Mail je wens !!!!
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Hallo,
op mijn site www.hoofdstuk55.nl biedt ik voor liefhebbersprijzen prachtige filmhuisposters aan. Naast datgene wat op de site staat heb ik nog honderden anderen. Mail je wens !!!!
Wat is de prijs van de posters (klein/groot)?