- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmposter
Ik zoek... een filmposter
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Heeft er iemand misschien een poster van Sinterklaas en het geheim van de Robijn (2004) ? zoja zeg me even waar je hem kan vinden want ik wil héél graag eens een film toevoegen.
Als het lukt alvast héél erg bedankt!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Heeft er iemand misschien een poster van Sinterklaas en het geheim van de Robijn (2004) ? zoja zeg me even waar je hem kan vinden want ik wil héél graag eens een film toevoegen.
Als het lukt alvast héél erg bedankt!
miscchien deze een betere kan ik niet echt vinden.
Wel even naar beneden scrollen 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
miscchien deze een betere kan ik niet echt vinden.
Wel even naar beneden scrollen 
Jammer niet gelukt, toch super bedankt
!!!!
duitsestaander
-
- 2 messages
- 0 votes
ik heb diverse originele film / bioscoop posters. interesse ?
mail gerust je gezochte titel door, misschien heb ik hem wel.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Ik zoek een poster van Les Triplettes de Belleville.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Kan iemand misschien even een Goede poster vinden voor All in good Taste (1983), Ik heb er al verschillende geprobeerd maar het wil niet echt lukken.
superlip
-
- 4 messages
- 3 votes
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een site waar ik (tegen betaling) goede filmfoto's kan krijgen. Ik wil namelijk een deel van mijn muur 'aankleden' met een poster/canvasdoek/iets anders wat een bevriende drukker voor mij kan verzinnen van een favoriete film. Ik denk daarbij zelf aan een scene uit Boondock Saints, maar ook andere films zijn mogelijk. Zolang ik die film maar als 'favo' aanschouw. M.a.w. Wie kan mij helpen aan goede (300 dpi)-afbeeldingen van filmscenes. Zijn daar sites voor? Want een poster inscannen is volgens mij minder geschikt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!!
LotteV
-
- 21 messages
- 340 votes
Ik zoek een poster van de film To Die For (1995) met Nicole Kidman,Matt Dillon en Joaquin Phoenix van Gus van Sant. Weet iemand mischien waar ik die op internet of in Groningen kan krijgen?
GrayFox
-
- 68 messages
- 699 votes
Zoek een poster van Clint Eastwood als Cowboy, maakt niet uit welke western die komt, liefst Good Bad Ugly, is trouwens niet erg als andere hoofdpersonen ook op de poster staan.
Is die ergens te vinden op internet of in Groningen?
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Best jammer. Er zijn vele berichten hier met "ik zoek"erin, met maar weinig antwoorden. De enige site die ik aan weet te wijzen is www.postersale.nl
Diverse posters van films, helaas kun je ze niet op naam zoeken.
Trigoo
-
- 65 messages
- 34 votes
Kan iemand misschien even een Goede poster vinden voor All in good Taste (1983), Ik heb er al verschillende geprobeerd maar het wil niet echt lukken.

hier is hij
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En dan nog het moviegoods logo zien weg te poetsen....
Trigoo
-
- 65 messages
- 34 votes
Ik zoek een poster van de film To Die For (1995) met Nicole Kidman,Matt Dillon en Joaquin Phoenix van Gus van Sant. Weet iemand mischien waar ik die op internet of in Groningen kan krijgen?

Trigoo
-
- 65 messages
- 34 votes
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dit topic is er hoofdzakelijk om posters te vinden on-line die te koop zijn en aan de muur gehangen kunnen worden. Het vinden van internetplaatjes is geen probleem...
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
(afbeelding)
.
Trigoo
-
- 65 messages
- 34 votes
Nog een aantal nederlandstalige sites om posters te bestellen...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
De filmposter van All in Good Taste staat inmiddels op de site.
GrayFox
-
- 68 messages
- 699 votes
(afbeelding)
bedoel je zo of wil je ze kopen
Kopen, het zoeken van plaatjes op het internet kan iedereen volgens mij, zelf wel. Dit topic is in mijn ogen meer gericht op het zoeken naar posters om op de muur te hangen.
maar iig bedankt voor de moeite 
KubrickFan
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik ben op zoek naar een poster van 'De Noorderlingen'. Nu is het al lastig, omdat er van Nederlandse films al amper posters uitkomen, en het zoeken heeft mij nog niets opgeleverd. Misschien weten jullie waar ik deze kan kopen?
saiko
-
- 150 messages
- 0 votes
Ik ben op zoek naar deze poster van Dziga Vertovs `Man with a movie camera.` Wie o wie weet waar je deze poster kunt krijgen.

Hephaistos
-
- 50 messages
- 206 votes
Ik ben op zoek naar deze poster van Dziga Vertovs `Man with a movie camera.` Wie o wie weet waar je deze poster kunt krijgen.
http://www.grandprixposters.co.uk/posters.php?sub=movies&cat_id=58
De goedkoopste optie is 30 euro, dus wel pittige prijs 
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Weet iemand misschien waar ze dit soort chinese en japanse posters verkopen?
Bij voorbaat dank. 
saiko
-
- 150 messages
- 0 votes
http://www.grandprixposters.co.uk/posters.php?sub=movies&cat_id=58
De goedkoopste optie is 30 euro, dus wel pittige prijs 
Veel dank!
Criticism
-
- 3011 messages
- 1443 votes
Het is misschien een beetje 'bumpen', maar dat neemt niet weg dat ik een poster zoek. Ik zoek goede poster (het liefst een nederlandstalige site) van de kaart/map van Middle Earth. En dan alleen van de kaart/map dus niet allerlei dingen eromheen zoals ik vaak tegenkom. Bij voorbaat dank 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik zoek een site waar een breed assortiment aan posters staat op DVD grootte die je uit kan prainten. Ik weet dat er op E-Bay veel vergrootte poster versies zijn op dvd formaat maar nog lang niet genoeg. Weet iemand een site?
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Ik zoek een poster zoals op MM te zien bij Rumble in The Bronx
@Criticism; postersale.nl heeft redelijk veel posters mischien zit hij daar tussen