- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Van welke game moeten ze een film maken?
Van welke game moeten ze een film maken?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Outlaws. Hét allerbeste westernspel ooit. Geweldig verhaal, geweldige personages, geweldige muziek, geweldige sfeer.
Ik heb mijn hele jeugd geslijt met dit spel.
Ik kan hier toch wel ergens een film in zien.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Aztec Challenge! 
(wel met de oorspronkelijke muziek en zonder Nicolas Cage)
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Atlantis is al een interactive film opzichzelf, erg mooi spel terouwens.
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
Tekken 3.
Jin-ehtan hawke(wel flink wat grime)
Paul-jan claud van damme
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Crash Bandicoot
ja, dat is wel een cool idee 
its my life
-
- 200 messages
- 0 votes
Outlaws. Hét allerbeste westernspel ooit. Geweldig verhaal, geweldige personages, geweldige muziek, geweldige sfeer.
Ik heb mijn hele jeugd geslijt met dit spel.
Ik kan hier toch wel ergens een film in zien.
vet mee eens.
Maar jammer hebben weinig mensen maar gespeelt.
Soms is de mensheid zo dom 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
vet mee eens.
Maar jammer hebben weinig mensen maar gespeelt.
Soms is de mensheid zo dom 
Nooit gedacht een Outlaws-liefhebber hier aan te treffen
.
Ik heb het 2 weken geleden weer geïnstalleerd. Binnen een week het hele spel twee keer uitgespeeld, zowel het wraakverhaal als de historische missies. Ik speel meestal op Bad, maar ga dit weekend op Ugly beginnen. Heb ook de muziek geript en luister dat ook erg vaak. Zo'n goed spel dit.
Ben wel benieuwd wat jouw ervaringen zijn met Outlaws?
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Max Payne lijkt me ook wel cool, maar zo'n film zou dan best te flauw zijn, het verhaal betsaat geloof ik al 
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
JA ZEKER
OUTLAWS
....
KREEG ER BIJNA TRANEN VAN IN MIJN OGEN OP HET LAATSTE STUK... IK WAS TOEN WEL HEEL ERG JONG
VOOR DE GENE DIE HET SPEL NIET KENNEN KOOP/DOWNLOAD HET
OUTLAWS VAN LUCAS ARTS 2 CD;S
MET MUZIEK EROP
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
...MET MUZIEK EROP
Geweldig die muziek. Ik heb het geript en luister het dagelijks. De man daarachter, Clint Bajakian (bekend artiest in de spellenwereld), zegt zelf ook dat dit zijn favoriete werk is. Lijkt erg op het bekende westernwerk van Ennio Morricone.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Hitman lijkt mij wel wat met Jason Statham in de hoofdrol!!!
Grsbk
-
- 315 messages
- 3481 votes
Hitman met Jason Statham lijkt me ook wel wat, maar volgens mij gaan ze het verfilmen met Vin Diesel 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Mij leek een filmversie van Full Throttle wel leuk. En ik had jaren geleden wel een filmversie van Myst verwacht.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik zou best wel een filmversie van Blood willen zien. Lekker macaber, rauwe onliners, veel knipoogjes, veel brutaal geweld, liters bloed, een coole antiheld, grimmig sfeertje, schietende monikken... 
Max Payne zou ik ook wel nog amusant vinden.
...Kent er niemand trouwens toevallig films waarin schietende monikken voorkomen? 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Zombies ate my neighbors, die overigens al vol zit met filmmonsters-en referenties...
River City Ransom, Double Dragon a la 80's High School.
Een film voor John Hughes.
The Chaos Engine had wel een leuk atmosfeertje.
Een verhaaltje eromheen dat garant staat voor rondvliegende kogels en explosies en ik loop tevreden uit de bios.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Euh, beste djelle...
Dat was een on-topic opsomming van games.
Over de schietende monniken kom ik nog terug.
Ik ken alleen moordende nonnen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik zou best wel een filmversie van Blood willen zien. Lekker macaber, rauwe onliners, veel knipoogjes, veel brutaal geweld, liters bloed, een coole antiheld, grimmig sfeertje, schietende monikken...
Zeker, maar vergeet de zombies niet! Ik was daar tijdens het spelen altijd doodsbang voor.
Blood is zonder twijfel echt het meest lugubere computerspel dat ik ooit gespeeld heb. Alleen al die doodgemartelde mensen in die martelkamers die je geregeld tegenkomt zegt al genoeg. Hoewel een film het naar mijn idee kwa sfeer nooit bij het spel haalt, ben ik toch best benieuwd.
Met natuurlijk als tagline deze quote uit het spel:
"I live again..."
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Beetje het probleem met Blood dat er zoveel filmreferenties inzitten. Van een spel gebaseerd op films een film maken is ook een beetje loos. I live again komt dan ook uit Army of Darkness.
Films met schietende monniken ken ik niet wel andere spellen: ROTT.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ja, dat klopt. Tijdens het spelen herkende ik ze echter niet, omdat ik toen nog geen films keek.
Hmmm, nooit geweten dat zelfs dat uit een film komt. (film ook niet gezien)
Ook een erg meesterlijk spel.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Zeker, maar vergeet de zombies niet!
Maar natuurlijk! Hoe kan ik dat vergeten... Met de coole manier waarop hun hoofd er soms afvloog tijdens het omverknallen... 

Beetje het probleem met Blood dat er zoveel filmreferenties inzitten. Van een spel gebaseerd op films een film maken is ook een beetje loos.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Heeft Chon Yu Fat (what's in a name) niet een gun in zijn klauwen in Bulletproof Monk?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Ze kunnen gerust Blood verfilmen en de knipoogjes eruitlaten.
Maar dan is het Blood niet meer. Dat was juist het leuke aan dat spel.
Evil Ash zegt het als hij tot leven komt.