• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.946 actors
  • 9.370.957 votes
Profile

Van welke game moeten ze een film maken?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Monkey Island heeft meerdere series (games). Geen tv-serie dus.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Idd, ik doelde op de game-serie. Tot nu toe vier delen.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

FillumGek wrote:

Monkey Island is idd een supergoede serie, maar je moet wel een perfect iemand vinden die precies de juiste toon weet te zetten voor iemand als Guybrush Threepwood. En daar kan ik zo 1, 2, 3 niet opkomen.

Mmmmm....ik ben aan het nadenken.

Ik vind voordat ik naar bed ga vanavond nog wel een acteur

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

gotti wrote:

Omdat ik in mijn game-loopbaan nimmer een debieler en belachelijker spel gespeeld heb. En de verhaallijn, mijn god wat een nonsens...

, Tekken is de beste vechtgame - serie op die op spelconsoles uitkwam en komt , trendsettend , en gewoon een erg fijne gameplay.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Persoonlijk vind ik Soul Calibur ( Soul Blade), Mortal Kombat, Super Double Dragon, Final Fight en vooral Street Fighter II beter Maar Tekken is niet onaardig nee.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

sn@ke wrote:

(quote)

, Tekken is de beste vechtgame - serie op die op spelconsoles uitkwam en komt , trendsettend , en gewoon een erg fijne gameplay.

Verder dan lomp op zoveel mogelijk knoppen raggen ben ik nooit gekomen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Tegen mensen die wél weten wat ze doen leg je het dan genadeloos af. Al kan button bashen je bij Tekken nog wel eens een lucky winst opleveren.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

One Must Fall FTW!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die heb ik echt nooit leuk gevonden maar m'n broertje was er echt gek op. Ik vond Virtua Fighter Remix op PC trouwens erg tof vroeger

minus

• 37 messages
  • 0 votes

Padd0 wrote:

Volgens mij zou een film over Samus(metroid) wel geinig kunnen worden. Leuk actie/sci-fi filmpje, zal vast wel een verhaal te verzinnen zijn in het metroid universum. Leuke actiescene's met de morphball en dergelijke , I can't wait.

Mee eens, ik ben helemaal gek van de Metroid games. Mijn favoriete game aller tijden, Super Metroid op de Super Nintendo, bezorgde me bij elke boss en bij elk nieuw gebied weer kippenvel. Die muziek, het ongelooflijke leveldesign, zo episch

En ja, ik heb al gehoord over een productie, maar die is of uitgesteld of gecanceled want ik hoor er niks meer over

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Weet iemand hoe dat nu precies zit met die plannen om Duke Nukem te verfilmen? Het zou iig erg cool kunnen worden (gezien dat spel zo fantastisch was). Ik dacht dat ik ergens las dat dit project al een heel eind geleden gecancelled geweest is, en waarschijnlijk niet meer van de grond zal komen. Hoe zit dat (iemand een idee)?

'What are they waiting for? Christmas?'

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Misschien dat daar weer plannen voor komen als Duke Nukem Forever uitkomt. En wanneer dat is, tsja, when it's done .

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Duke Nukem: ''Wanna dance'' ? en biedt de stripper een dollar en vervolgens laat de stripper haar pracht zien. Wat heb ik dat vaak gedaan als kleine jongen

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja idd. Een jaar of acht was ik. En dan zat ik in de kamer en dan ging het van :"Kijk mama hihihihihi!" en vol trots zag je dan twee grote megapixels op het scherm

En dan het moment als een Pigcop tussen de deur kleeft. Of dat hij op de plee zit. Of...of...of.....echt hele goede tijden mee gehad en staat nog steeds in mijn top10 van alltime favorites

EvilFreD

• 5 messages
  • 34 votes

Wat betreft Duke Nukem de film: Die is inderdaad gecancelled. 3dRealms kon zich niet vinden in de hen voorgelegde scripts en de rechten kwamen terug bij 3drealms. 3drealms heeft op het moment geen plannen voor een film (ze hebben het te druk met dat -so unbelievably fucking great game, that's why it takes so long to finish it but in reality we're just sitting on our asses because we have no idea how to live up to the promises we made- projectje van ze).

En als die game er eindelijk is zal de film waarschijnlijk hetzelfde traject doorlopen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Hi-Tek wrote:

Duke Nukem: ''Wanna dance'' ? en biedt de stripper een dollar en vervolgens laat de stripper haar pracht zien. Wat heb ik dat vaak gedaan als kleine jongen

Idem. Duke Nukem is voor mij het beste spel ooit gemaakt (voor zover mijn kennis daarin komt). Ik zie erg graag een verfilming.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Blij te zien dat er nog altijd meerdere enthousiastelingen zijn van dat geweldige spel. Ik heb er zelf ook goeie tijden mee gehad (heerlijke nostalgie) en het is inderdaad nog steeds een van de beste games ooit gemaakt.

Ik vind het spijtig dat de huidige games er niet wat meer voorbeeld aan nemen. Hoe gepolijst sommige shooters er wel niet kunnen uitzien tegenwoordig, ze missen vaak dat gevoel voor creativiteit en detail waar Duke Nukem 3D vol van zat (pig cops die tussen de deur kleven is 1 van de beste voorbeelden daarvan). Vandaag de dag denkt men er zelfs niet meer aan om bv wat leuke onliners erin te brengen... Een spijtige evolutie.

Momenteel heb ik Duke Nukem trouwens wat 'herontdekt' met de High Resolution versie (XP compatibel) van het spel, en beleef die heerlijke tijden wat opnieuw.

Daarom ook dat ik spontaan weer aan een filmversie moest denken. Met een goed script dat eer brengt aan het spel, de juiste acteur en regisseur met de juiste visie zou dat een superfilm kunnen worden. Ik zie het al voor me: een goeie ouderwetse stoere oneliner-uitkramende kleerkast die het gespuis te lijf gaat met 'trip bombs', een shotgun, machinegeweren tot en met 'freeze throwers' en 'shrinkers'. Dansende babes overal...

Damn. Hopelijk komt die film er ooit.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Vandaag de dag denkt men er zelfs niet meer aan om bv wat leuke onliners erin te brengen...

Moet natuurlijk wel in het spel passen. Serious Sam zit er trouwens vol mee en ook Prey doet hier en daar aan een oneliner.

Voor een eventuele verfilming zou Jon St. John Duke moeten spelen want die stem is natuurlijk wel noodzakelijk. Hij lijkt er alleen niet echt op . Maar eigenlijk is een verfilming vrij nutteloos, aangezien er al genoeg oneliner spuiende actiehelden zijn. In games zijn ze niet zo alomtegenwoordig, daarom was Duke toen ook zo'n groot succes.

Hier trouwens wat Duke outtakes van Jon. Erg grappig .

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

BoordAppel wrote:

(quote)

Moet natuurlijk wel in het spel passen. Serious Sam zit er trouwens vol mee en ook Prey doet hier en daar aan een oneliner.

Far Cry ook niet vergeten, hoewel de coolness natuurlijk niet te vergelijken is met The Duke.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Voor een eventuele verfilming zou Jon St. John Duke moeten spelen want die stem is natuurlijk wel noodzakelijk. Hij lijkt er alleen niet echt op . Maar eigenlijk is een verfilming vrij nutteloos, aangezien er al genoeg oneliner spuiende actiehelden zijn. In games zijn ze niet zo alomtegenwoordig, daarom was Duke toen ook zo'n groot succes.

Er zijn nooit genoeg oneliner spuiende actiehelden. Nee, serieus: de laatst tijd is dit wat verminderd en dat zou juist een goeie opleving zijn van 'the good old times'. Bovendien zou dit soort film met dat soort verhaal, wapens en aliens weleens een unieke combinatie kunnen zijn voor zo'n film. Een heerlijk over the top "fout" actiespectakel waarbij 1 gestereotypeerde bink afrekent met massa's aliens, ipv alleen maar de gebruikelijke 'menselijke' tegenstanders.

En die St John... met wat make up en CGI werk lukt dat wel. Feit is inderdaad dat die man een ubercoole voice heeft, en eigenlijk de enige echte juiste 'sound' kan geven aan het karakter.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Phoenix wrote:

Far Cry ook niet vergeten, hoewel de coolness natuurlijk niet te vergelijken is met The Duke.

Oow. De oneliners uit Far Cry zijn echt zwak (de meeste toch). Qua 'coolness' is het niets tegenover Duke... De knullige klank van die stem alleen al.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ze zijn inderdaad afschuwelijk, maar volgens mij past juist dat precies bij die quasi-macho stem en het rode hawai-shirtje.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik bedenk me net iemand die qua coolness toch best aardig in de buurt van de Duke komt, en dat is....Max Payne! De games naderen de perfectie en zijn ontzettend tof. Max Payne is in iedere situatie uitermate koel en met zijn zware depressieve stem ( perfect ingesproken door James McCaffrey) zet hij precies de juiste film-noir sfeer!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ik ken het spel niet goed, maar het zou leuk zijn als ze Kindom Hearts zouden verfilmen

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Battle royale: the game lijkt me wel geinig.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Ocarina of Time en Majora's Mask zie ik graag verfilmd.

nirvana

• 212 messages
  • 219 votes

Naar mijn bescheiden mening ben ik een gamer en een filmliefhebber maar van een game moeten ze geen film maken aangezien deze toch meestal floppen.

Maar als ze dan toch een verfilming moeten maken zou ik voor de game Hitman kiezen. Lijkt me nog wel wat om een thriller te maken met agent 47 in de hoofdrol...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hoe verassend...Vin Diesel.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Lijkt me wel de meest logische keuze ook (en de beste).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.