• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Van welke game moeten ze een film maken?

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Ze zouden zo'n 3d-anminatie film in de stijl van Final Fantasy VII over Tekken moeten maken. Das veel leuker dan de flopfilm die nu wordt verfilmd.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Een film over Tekken? Grapje zeker...

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Hoezo? Het heeft een verhaallijn. Dus waarom niet?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Omdat ik in mijn game-loopbaan nimmer een debieler en belachelijker spel gespeeld heb. En de verhaallijn, mijn god wat een nonsens...

Het is Heihachi niet gelukt om Ogre te vangen tijdens The King Of Iron Fist Tournament 3, maar heeft wel wat bloed en monsters van Ogre kunnen bemachtigen. Heihachi kreeg het gestoorde plan om z'n eigen DNA te kruisen met die van Ogre, maar dat mislukte. Na een onderzoek kwam Heihachi erachter dat hij het duivel-gen hiervoor nodig heeft, die alleen in bezit van Kazuya en Jin zijn.
Jin was echter zoek geraakt na TKOIFT 3 en Kazuya was dood. Tijdens z'n zoektocht naar Jin ontdekte Heihachi een foto van Kazuya; het bewijs dat Kazuya's lichaam nog intact is.
Heihachi ging ook op zoek naar Kazuya, wat hem brengde bij G-Corporation.
Een tijdje later liet Heihachi z'n Tekken Forces op G-Corporation los om Kazuya's lichaam te jatten en nog wat data.
Tijdens deze aanval komen de Tekken Forces er echter achter dat Kazuya springlevend is. Kazuya versloeg echter de gehele Tekken Forces en ontsnapte.
Heihachi besloot toen om TKOIFT 4 te organiseren met als prijs de Mishima Zaibatsu.

Lijkt me geweldig....

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Meningen verschillen. Ik denk ook heel anders over de film Amélie dan dat jij doet

_Kirsten_

• 42 messages
  • 26 votes

over kingdom hearts!!! echt geweldig mooi spel met een heel mooi verhaal..! ik had al iets gehoord over een film ervan maar ik weet nou niet echt of ik het moet geloven..

Mr Confused

• 1715 messages
  • 6588 votes

gotti wrote:

Een film over Tekken? Grapje zeker...

Ze hebben toch ook ooit streetfighter verfilmd. Dus!

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Ha, wat Tekken betreft, ik haakte al af toen de vader & zoon relatie übermensch-trekjes begon te krijgen.

Streetfighter is inderdaad verfilmd en het resultaat zegt al voldoende.

Het probleem met het verfilmen van zgn. vechtgames is dat men de plot van het spel zo trouw mogelijk wil handhaven. En terwijl je in het spel primair vechtend bezig bent en tussendoor iets van het 'verhaal' meekrijgt, is het bij film andersom: je volgt de ontwikkeling van het verhaal met tussendoor wat gevechten.

Bad idea.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Bestaat er wel een film van een game die goed is?

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Wat een onzin topic.

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

van mij mogen ze van tenchu reeks een film maken, uiteraard wel in het japans.

of hitman maar daar zou misschien al en film over komen, hoop ik.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hitman

GTA.

Dat zal interresant worden.

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

by_the_way wrote:

Wat een onzin topic.

wat een onzin bericht

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

by_the_way wrote:

Wat een onzin topic.

hoezo onzin ik vind dat ze dat wel mogen doen game naar film.

kijk maar naar resident evil toch goed gelukt.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Fifa Street

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Fikret8 wrote:

Fifa Street

Hoe kom je daar nou weer op? Dan kunnen ze net zogoed Tony Hawks Underground verfilmen.

metaledje

• 740 messages
  • 859 votes

jullie moete de manga film eens bekijken van street fighter, die is retestrak, echte films zuige altijd, manga films zijn precies games met al die effecten enzo

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Splinter Cell en Hitman zijn natuurlijk standaart concepten, maar zouden best een degenlijk film kunnen worden. Toch zou ik het lieft Mafia als film zien dat verhaal in het spel is al van een behoorlijk niveau met zeker een minuut of 80 aan filmpjes en met een meesterlijk plot voor een game dus dat zou zeker een geschikte keuze zijn. Max Payne is ook zeker een goed geschikte game en is opzich al een film-noir met een geweldig verhaal.

edit: word het concept van Carmageddon niet al gebruikt door die nieuwe film van Tarantino ?

Koetje-2006

• 70 messages
  • 111 votes

Wat dacht je van Postal 2 (anyone remember that game?)

Dan krijg je gewoon een Hostel 2 in zijn meest zieke uitvoering haha.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Day of the Tentacle

Ik ben voor Prince Of Persia maar dan geen naam van het spel zoals: Sands Of Time. Die waarschijnlijk in 2008 komt gewoon een nieuw verhaal met een nieuwe naam, anders komt er ook nog deel 2 'warrior within'.

Lijkt me wel een supergave film Prince Of Persia, hopen op géén verhaallijn zoals Tombraider, pfff.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Full Throttle

Monkey Island

Gabriel Knight

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

film_kaza wrote:

(quote)

Hoe kom je daar nou weer op? Dan kunnen ze net zo goed Tony Hawks Underground verfilmen.

Fifa Street zal commercieel gegarandeerd een hitfilm (hype) worden, voor Tony Hawks Underground is daar verhoudingsgewijs veel minder animo voor.

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Wipeout 2047

*racen in een futuristische wereld, met hoovercraftvoertuigen.

*technomuziek

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

Rome total war

* Geweldige gevechten en bedrog

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

san andreas

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ze zouden een film moeten maken die zich afspeelt in het The Elder Scrolls universum, maar dat is vast te nerdy .

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Monkey Island zou een geweldige film worden.

Max Payne 2 ook.

En dan als 3e zou ik Atlantis wel eens willen zien als Avonturen film.

Adventures zijn natuurlijk gewoon al interactieve Films opzich als je het bekijkt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

mvdw89 wrote:

Monkey Island is idd een supergoede serie, maar je moet wel een perfect iemand vinden die precies de juiste toon weet te zetten voor iemand als Guybrush Threepwood. En daar kan ik zo 1, 2, 3 niet opkomen.

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

mvdw89 wrote:

FillumGek wrote:

Monkey Island is idd een supergoede serie

is die Monkey Island een serie? het gaat hier in dit topic om een spel hoor..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.