• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.987 votes
Profile

James Bond

davidov

• 3466 messages
  • 2166 votes

@Joostie: zo gek/erg is dat toch niet? Ze starten volgens mij wel vaker vroeg in het nieuwe jaar met filmen. Tevens wat maakt het uit zolang de release data maar hetzelfde zijn?

@Wouter: Hey, dat ziet er idd leuk uit. Van de week, na mijn tentamens, maar eens bekijken....

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Craig schijnt een contract te hebben getekend voor nog 4 (!) Bondfilms! Zijn contract loopt door tot Bond 25. Beetje vreemde telling, nr 22 zijn ze al in principe mee bezig en daar had ie al een contract voor, maar goed, dan bedoelen ze -neem ik aan- tot en MET nr 25 (anders zijn het er geen VIER!).

Verder -vanwege de in aantocht zijnde schrijversstaking in Hollywood- heeft Haggis nog slechts een WEEK om het script af te krijgen, wat bijna onmogelijk is, daar ie een paar weken terug nog maar op blz 45 was. Dus hij zal alle zeilen bij moeten zetten om het op Halloweenavond af te krijgen. Hopelijk gaat dat niet ten kosten van de kwaliteit.

Meerdere producties hebben dat zelfde probleem, oa ook de nieuwe Indiana Jonesfilm en de X-men spin-off Wolverine!

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

thunderball wrote:

Craig schijnt een contract te hebben getekend voor nog 4 (!) Bondfilms! Zijn contract loopt door tot Bond 25. Beetje vreemde telling, nr 22 zijn ze al in principe mee bezig en daar had ie al een contract voor, maar goed, dan bedoelen ze -neem ik aan- tot en MET nr 25 (anders zijn het er geen VIER!).

Verder -vanwege de in aantocht zijnde schrijversstaking in Hollywood- heeft Haggis nog slechts een WEEK om het script af te krijgen, wat bijna onmogelijk is, daar ie een paar weken terug nog maar op blz 45 was. Dus hij zal alle zeilen bij moeten zetten om het op Halloweenavond af te krijgen. Hopelijk gaat dat niet ten kosten van de kwaliteit.

Meerdere producties hebben dat zelfde probleem, oa ook de nieuwe Indiana Jonesfilm en de X-men spin-off Wolverine!

Mooi met dat contract Daniel Craig vind ik een goede Bond.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

He Wouter,

dit was erg leuk om te bekijken, overigens zijn er vier.

Niet dat er nu iets werd verteld dat we nog niet weten -ik denk dat wanneer ik bv met Wouter en Davidov ga zitten kletsen per Bondfilm dat we met minstens zoveel stuff en weetjes komen- maar het is WEL zonder meer leuk om andere filmfans (fanaten?) over dit onderwerp te horen kletsen,

hoewel het me wel opviel dat ze regelmatig iets verwarden, of niet op een naam konden komen.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Haggis schijnt eind vorige week TOCH het script van Bond 22 af gekregen en ingeleverd te hebben.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

Weer een nieuw gerucht over de Villian in Bond 22 deze keer zou het gaan over de Zweedse acteur Rafael Edholm.

Maarja zal wel weer waarschijnlijk loos alarm zijn.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Is er iets van deze vent bekend?

Via google kom ik alleen uit op Zweedse sites (en mijn Zweeds is niet meer wat het geweest is). Het enige wat ik er uit op kan maken is dat hij alleen Zweedse films heeft gemaakt, waarvan drie zelf geregiseerd, dat hij 41 jaar is en qua uiterlijk meer het Brosnan type is (hij heeft ook wel wat Zuid-europees achtigs, dus hij zou zo maar de vriend van Vesper kunnen spelen ALS ze die verhaallijn evt zouden gaan volgen).

Verder maar afwachten uiteraard.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Vanmiddag naar de filmbeurs te Heerlen/Kerkrade geweest, was weer veel Bondstuff te koop. Echt te gek!

Er waren ook een paar Bondacteurs aan wezig, hoewel je zowel het woord Bond als acteur met een korreltje zout moet nemen:

in dit geval hield het in dat de actrice er was die Robert Shaw aan het begin van FRWL masseert,

verder oa een vd girls uit OHMSS die gehersenspoelt wordt om via Blofelds biologische oorlogsvoeringplan de economie van Groot-Britanie te verwoesten. Heel verhaal voor een rolletje (zonder teks) van niks.

Tja daar ga ik toch echt geen geld voor neer tellen om een foto met handtekening van te krijgen.

Wel weer een leuke dag en met veel moois naar huis weer gegaan.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

thunderball wrote:

Vanmiddag naar de filmbeurs te Heerlen/Kerkrade geweest, was weer veel Bondstuff te koop. Echt te gek!

Er waren ook een paar Bondacteurs aan wezig, hoewel je zowel het woord Bond als acteur met een korreltje zout moet nemen:

in dit geval hield het in dat de actrice er was die Robert Shaw aan het begin van FRWL masseert,

verder oa een vd girls uit OHMSS die gehersenspoelt wordt om via Blofelds biologische oorlogsvoeringplan de economie van Groot-Britanie te verwoesten. Heel verhaal voor een rolletje (zonder teks) van niks.

Tja daar ga ik toch echt geen geld voor neer tellen om een foto met handtekening van te krijgen.

Wel weer een leuke dag en met veel moois naar huis weer gegaan.

moet ik volgend jaar ook maar een kijkje gaan nemen daar.Ligt toch in de beurt en aan dit verhaal te horen is het er wel leuk.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

Volgens MI6 en Commander Bond heeft Judie Dench ''M'' dat ze naar Panama gaat voor de nieuwe Bond film.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

En er is weer een nieuwe roddel dat Mathieu Amalric de nieuwe villian kan worden.Hij heeft er wel een goed hoofd voor.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Ik heb het ook gelezen, hum..... de argumenten die gebruikt worden zijn wel erg flinterdun:

hij speelde net als Craig ook in Munich, hij speelde in een film de zoon van oud-Bondschurk Micheal Lonsdale en deed dat ook in een film met Max Von Sydow.

Tja, ik denk niet dat ze hem daaaar op casten! Wel is hij van Algerijnse afkomst en zou dus de Algerijnse vriend van Eva Green kunnen spelen.....?!

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Geweldige acteur die Mathieu Amalric. Ik zag hem in 'The Diving Bell and the Butterfly'. Eén van de mooiste films dit jaar. Briljante acteerprestatie ook.

Good thinking trouwens Thunderball. Zou goed kunnen.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Het grote roddelcircus is weer begonnen.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

Volgens Daniel Craig gaat hij niet in nog 4 bond-films spelen.

We''ll see........

davidov

• 3466 messages
  • 2166 votes

Jij brengt het nu ook verkeerd...

Zeggen dat hij zeker 4 films gaat spelen is even fout als zeggen dat hij het niet gaat doen...het juiste antwoord is: Er is ruimte in het contract voor nog 4 films, maar het enige waar hij nu aan vast zit is de komende film. Craig heeft geen zin om zich 8 jaar de toekomst in zich al vast te leggen aan deze rol dus hij zegt liever in de loop van te kijken of het hem nog bevalt of niet. Maarrrrr hij zei tevens ook geen plannen hebben op te stappen.

Oftewel een hoop gezeur en roddels die men niet gehad zou hebben zonder internet en tv/roddel pers.... dan zou men gewoon ook het juiste gedacht hebben "Craig speelt nu Bond, zo lang hij er zin in heeft en het van de producers mag"

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Het laatste nieuw is dat Daniel Craig in een interview heeft gezegd dat 008 in de nieuwe Bond zal verschijnen. Was het een verspreking of zat ie gewoon te jennen (en is het dus flauwekul)!?

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Men heeft al eerder andere 00'en in de films laten zien. Dus het kan perfect dat 008 meedoet. Maar hoe groot die rol dan is, zal nog de vraag zijn. Zou wel origineel zijn om een grote rol te geven aan een 00. Dat is van Goldeneye geleden dat m'n een grotere rol gaf aan een 00 (als ik me niet vergis)

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

Film Pegasus wrote:

Men heeft al eerder andere 00'en in de films laten zien. Dus het kan perfect dat 008 meedoet. Maar hoe groot die rol dan is, zal nog de vraag zijn. Zou wel origineel zijn om een grote rol te geven aan een 00. Dat is van Goldeneye geleden dat m'n een grotere rol gaf aan een 00 (als ik me niet vergis)

wordt dalijk Clive Owen 008

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

Yes!

De geruchten gingen al eerder en zijn inmiddels bevestigd: de Franse acteur Mathieu Amalric, momenteel in de bioscopen te zien in The Diving Bell and the Butterfly, zal de grote villain spelen in de nog titelloze 22e James Bond film die eind volgend jaar wordt verwacht.

"I will, it’s true. I play the villain, yes. James Bond. It has to do with childhood, you know? To be a villain in James Bond is just so funny. I never dreamt about that. It’s not what I want to do with my career. It’s just that I have kids and it’s so funny to do that. But it doesn’t mean that I’m not going to do a very small French film for free with my friends

Nu nog een officiele bevestiging

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Ik lees het net ook (heel de dag druk geweest en nog geen computer aan gehad). Kan interessant worden, want dan wordt het wel heel aannemenlijk dat hij de exvriend van Vesper zal spelen, gezien zijn afkomst.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

De nieuwe bond villian heeft nu ook al een nieuwe handlanger ze zwitsterse acteur Anatole Taubman.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Yep! Ziet er niet echt gevaarlijk uit. Het is geen Oddjob, Jaws, Teehee, of -jammie- Famke.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

thunderball wrote:

Yep! Ziet er niet echt gevaarlijk uit. Het is geen Oddjob, Jaws, Teehee, of -jammie- Famke.

Ochjaa misschien word het nog wat.Hij zou gaan trainen in de sportschool.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

Anatole Taubman wordt zelfs een Bad-Guy, geen ''hulpje''.

Dus er zijn er twee.

Dat wordt intressant.

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Ene Gemma Arterton zou volgens de Engelse Tabloids de nieuwe Bondgirl worden? Wellicht dat ze dan niet de hoofdrol naast Craig, maar meer een bijrol zou vervullen. Ze waren immers op zoek naar een Zuid-Amerikaanse Bondgirl (auditie's te Brazilie en Panama). En met haar 22 jaar is ze wel heeeel jong voor Craig die al begin 40 is.

davidov

• 3466 messages
  • 2166 votes

thunderball wrote:

Maar wel meer als een Red Grant, Irma Buntt (?) of Necros.... Een enge droge gemene serieuze handlanger maar geen freak (denk dat we dat ook even gehad hebben bij Bond na DAD, hooguit een kleine lichamelijke afwijking).

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Er is wederom een acteur als nieuwe Bondschurk genoemd voor de volgende Bondfilm, ene Joaquin Cosio. NOOOOIT van gehoord.

Ik hoop niet dat ze nu een heleboel schurken die allen maar een relatief kleine rol hebben laten opdraven, want dat werkt bij Batman en Spiderman ook nooit.

Het zou wel zo kunnen zijn dat Bond zich in de organisatie naar boven werkt en iedere keer een belangrijkere man van die misdaadorganisatie tegen komt. Ik raad er ook maar naar, natuurlijk.

joostie

• 378 messages
  • 298 votes

thunderball wrote:

Er is wederom een acteur als nieuwe Bondschurk genoemd voor de volgende Bondfilm, ene Joaquin Cosio. NOOOOIT van gehoord.

Ik hoop niet dat ze nu een heleboel schurken die allen maar een relatief kleine rol hebben laten opdraven, want dat werkt bij Batman en Spiderman ook nooit.

Het zou wel zo kunnen zijn dat Bond zich in de organisatie naar boven werkt en iedere keer een belangrijkere man van die misdaadorganisatie tegen komt. Ik raad er ook maar naar, natuurlijk.

Hij speelt de vijand in Zuid-Amerika.

Die ''hoofd-villian'(ik hoop Matthieu Amalric) zou misschien wel in ieder continent een mannetje hebben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.