- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
amendra
-
- 1 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > titel zoeken over kruisvaarders humoristisch/soft-erotisch:
Kan er iemand mij helpen om de film te zoeken (titel)
Uitleg:
Rond de jaren 1977/1978 heb ik een film gezien dat zich afspeeld in de middeleeuwen met kruisvaarders vol humor
Ik herinner mij bv van de film dat 1 van de kruisvaarders op kruisvaarderstocht gaat maar hij vertrouwt zijn vrouw niet en nog minder zijn bedienden dus hij laat een kuisheidsgordel maken voor zijn vrouw met een mes . Bij zijn thuiskomst laat hij zijn bedienden op een rij staan en laat hij iedereen zijn broek zakken ,natuurlijk wordt iedereen ontslagen . Bij de laatste is alles ok tot deze spreekt. . Tong weg.
Nog iets dat ik mij herinner
Vrouw in bed met een andere man in de tijd van de kruisvaarders . Ze hadden in de slpk een soort toilet. Plots horen ze de vrouw haar man en de man die in bed ligt weet niet beter om in de toilet te springen. De man komt binnen en. . . Die moet naar het toilet. . gieren!
Maar nu wil ik die film hebben en ik weet de titel niet.
Kan er iemand mij helpen?
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Het doet me aan Robin Hood: Men in Tights (1993) denken amendra, omdat er ook zo een soortgelijke situatie in zit met de kuisheidsgordel. Maar ik vraag me af in hoeverre dat overeenkomt met de film die jij hebt gezien, omdat die een paar decennia eerder is.
joko01
-
- 1 messages
- 0 votes
Jaren geleden heb ik een film gezien waaruit ik me twee scenes goed kan herinneren.
1 scene is dat de mannen in het bos zijn, richting frontlinie moeten optrekken en dat er een soldaat de andere kant op rent (vlucht). De leider van de groep schiet hem neer en zegt vervolgens iets in de trant van "ik moest wel, anders zouden ze allemaal gaan".
Een andere scene is dat de ene soldaat de andere op zijn schouders het strijdveld uitdraagt (rest leeft volgens mij niet meer) en dat een zeer vermoeiende tocht oplevert waarbij degene die gedragen wordt ook zegt dat de dragende soldaat hem maar moet laten liggen.
Volgens mij ging het over de tweede wereldoorlog en waren de amerikanen de "helden".
Kortom waarschijnlijk voldoen er veel films aan deze omschrijving, en ik heb er inmiddels al een aantal gezien die er ongeveer op lijken, maar ik zou die film nog graag eens terug zien.
Ik hoor het graag als iemand weet over welke film ik het heb…
Bedankt alvast!
psycholamp
-
- 1960 messages
- 580 votes
In De Site > Algemeen > titel zoeken over kruisvaarders humoristisch/soft-erotisch:
Kan er iemand mij helpen om de film te zoeken (titel)
Uitleg:
Rond de jaren 1977/1978 heb ik een film gezien dat zich afspeeld in de middeleeuwen met kruisvaarders vol humor
Ik herinner mij bv van de film dat 1 van de kruisvaarders op kruisvaarderstocht gaat maar hij vertrouwt zijn vrouw niet en nog minder zijn bedienden dus hij laat een kuisheidsgordel maken voor zijn vrouw met een mes . Bij zijn thuiskomst laat hij zijn bedienden op een rij staan en laat hij iedereen zijn broek zakken ,natuurlijk wordt iedereen ontslagen . Bij de laatste is alles ok tot deze spreekt. . Tong weg.
Nog iets dat ik mij herinner
Vrouw in bed met een andere man in de tijd van de kruisvaarders . Ze hadden in de slpk een soort toilet. Plots horen ze de vrouw haar man en de man die in bed ligt weet niet beter om in de toilet te springen. De man komt binnen en. . . Die moet naar het toilet. . gieren!
Maar nu wil ik die film hebben en ik weet de titel niet.
Kan er iemand mij helpen?
Wellicht deze: Ubalda, all naked and warm.
christoph80
-
- 24 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > Wie weet hoe deze film heet?:
Het betreft een Oost-Europese film over een oude man en zijn vrouw die in een oude boerderij/hut wonen. Ik kan me slechts twee scenes herinneren. In de ene scene laat de man het land van zijn buurman onder water lopen. In de tweede scene, tevens het einde van de film, denkt de man dat hij een tijdmachine heeft uitgevonden, maar het enige wat het apparaat doet, is een paar honderd volt door zijn lijf jagen. Wie kan mij aan de titel helpen?
bij voorbaat dank
christoph80
-
- 24 messages
- 0 votes
Ik ben al een tijdje op zoek naar een drietal films waarvan ik de naam niet meer weet, misschien dat iemand mij kan helpen?
De eerste film is al een paar jaar oud en gaat over een paar kinderen die getuige zijn (of verdenken) dat hun buurman zijn vrouw heeft vermoord. Verder weet ik nog dat ze hun buurman in de gaten houden door in de kruipruimte onder zijn huis te kruipen en dat de buurman volgens mij piano speelt. Zijn vrouw zou hij hebben verborgen in de vriezer of in vuilniszakken, maar dit kan ook een andere film zijn. Iemand een idee welke film ik bedoel?
christoph80
-
- 24 messages
- 0 votes
of misschien Monster House?
Movieenjoyer
-
- 2 messages
- 9 votes
Ik ben op zoek naar een een film die ik een jaar of 2-3 geleden heb gezien.
De film speelt zich volgens mij af ergens in een afgelegen huisje met 1 vrouw en 2 mannen, deze vrouw werkte in een soort van ziekenhuis en had 1 patient onvrijwillig heel lang een of ander spuitje gegeven. Deze man komt later in de film dat huisje binnenvallen en dan gebeuren er allerlei dingen. De film eindigt met de vrouw in de badkamer en dat ze op de grond neervalt.
Ik heb al op het internet gezocht maar kan echt niks vinden, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik ben op zoek naar een een film die ik een jaar of 2-3 geleden heb gezien.
De film speelt zich volgens mij af ergens in een afgelegen huisje met 1 vrouw en 2 mannen, deze vrouw werkte in een soort van ziekenhuis en had 1 patient onvrijwillig heel lang een of ander spuitje gegeven. Deze man komt later in de film dat huisje binnenvallen en dan gebeuren er allerlei dingen. De film eindigt met de vrouw in de badkamer en dat ze op de grond neervalt.
Ik heb al op het internet gezocht maar kan echt niks vinden, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Klinkt een beetje als The Dark Hours (2005)
Movieenjoyer
-
- 2 messages
- 9 votes
Dat is hem Top! Bedankt
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik ben opzoek naar een tv film die een aantal jaar geleden als ik het goed heb op MTV uitgezonden werd.
Enige wat ik er nog wat van weet is dat een aantal jongeren volgens mij een roadtrip gingen maken, en uiteindelijk met hun auto vast kwamen te zitten in de sneeuw.
Meer info heb ik niet:p
Hoop dat iemand het weet.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
? Just Married (2003) zal je wel niet bedoelen, want die heb je recentelijk nog gezien.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Nope, dat is hem niet.
Als het goed is speelt de hele film zich af in de auto zodra ze vast komen te zitten.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Heb hem gevonden:)
Het was The Truth Below (2011)
bertmarinus
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Algemeen > [ HULP GEZOCHT ] Ik zoek een titel van een film:
Dit is mijn eerste post op een forum ooit. Ben benieuwd 
Ik ben op zoek naar een film die gaat over een man die wordt gezocht door de CIA of FBI. Wanneer hij belt en bepaalde zoekwoorden/steekwoorden gebruikt in zijn telefoongesprek, deze woorden door een apparaat in America worden opgemerkt, eruit gefilterd. BV. Aanslag, Bom, Amerika.
De film gaat met name over deze software van de FBI en CIA. En volgens mij (maar weet het niet zeker) weet deze persoon zelf niet dat hij wordt gezocht.
Ik heb hem denk ik 2 jaar terug een keertje gezien, maar heb werkelijk geen idee wat de titel is. Terwijl ik een echte filmkijker ben.
Wie o Wie kan mij hieraan helpen.
Groeten, Bert Marinus (Drachten, Friesland)
Bubblez
-
- 2057 messages
- 2498 votes
@bertmarinus: Is dat niet Enemy of the State (1998)?
Anders Thorson
-
- 2 messages
- 0 votes
Zoek de titel van een italiaanse film over een oplichter/fotograaf die dorpen afreist om portretten van mensen te fotograferen. Hij laat zich door de dorpelingen vooruit betalen en laat hen poseren zonder dat er zich een filmrol in het toestel bevindt waarna hij het hazepad kiest. Op een dag ontmoet hij een jonge vrouw...
Het is een erg ontroerende film en speelt zich af net voor of tijdens WOII, de film is waarschijnlijk gemaakt ergens in de jaren negentig van vorige eeuw.
Anders Thorson
-
- 2 messages
- 0 votes
Zoek de titel van een italiaanse film over een oplichter/fotograaf die dorpen afreist om portretten van mensen te fotograferen. Hij laat zich door de dorpelingen vooruit betalen en laat hen poseren zonder dat er zich een filmrol in het toestel bevindt waarna hij het hazepad kiest. Op een dag ontmoet hij een jonge vrouw...
Het is een erg ontroerende film en speelt zich af net voor of tijdens WOII, de film is waarschijnlijk gemaakt ergens in de jaren negentig van vorige eeuw.
Gevonden het is L'uomo delle stelle
The Godfather 2
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > ???:
Ik ben op zoek naar de titel van een film uit 2012/2013.
Het verhaal gaat over een stel waar de man van overlijd, en de vrouw een nieuwe man ontmoet die sprekend op haar overleden man lijkt.
Alvast bedankt,
Ed.
m.artijn_
-
- 23 messages
- 1 votes
Ik zoek een film waarbij een man de gedachten van een vrouw hoort nadat hij een ongelukje heeft gehad in de badkamer...
Alvast bedankt!
Twi_Terr
-
- 6 messages
- 3 votes
In De Site > Algemeen > Weet iemand welke film dit was?:
Beste kenners, ik vraag hierbij graag hulp,
En ja dit is eigenlijk het enigste wat ik nog weet van die film:
De scene die ik me herinner begon in een auto. Een crimineel had net een jong pas getrouwd stel ontvoerd. Later reden ze naar een hotel en daar had de ontvoerder seks met de bruid terwijl de bruidegom moest toe kijken...... Volgens mij overleefden ze het beide niet.......
Ik zou deze film graag nog s willen zien, omdat hij toen best veel indruk schijnt te hebben gemaakt! (Ik weet nu op mijn 44 ste dus nog steeds een gedeelte van wat ik toen zag!) Ben erg nieuwsgierig hoe ik deze film ga her beleven.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
allmodcons
-
- 383 messages
- 9392 votes
In De Site > Algemeen > Weet iemand welke film dit was?:
Beste kenners, ik vraag hierbij graag hulp,
En ja dit is eigenlijk het enigste wat ik nog weet van die film:
De scene die ik me herinner begon in een auto. Een crimineel had net een jong pas getrouwd stel ontvoerd. Later reden ze naar een hotel en daar had de ontvoerder seks met de bruid terwijl de bruidegom moest toe kijken...... Volgens mij overleefden ze het beide niet.......
Ik zou deze film graag nog s willen zien, omdat hij toen best veel indruk schijnt te hebben gemaakt! (Ik weet nu op mijn 44 ste dus nog steeds een gedeelte van wat ik toen zag!) Ben erg nieuwsgierig hoe ik deze film ga her beleven.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
Ik weet het niet zeker, maar ongeveer dezelfde scene komt voor in deze film:
vampyrmaiden
-
- 228 messages
- 234 votes
In Film > Algemeen > ik zoek een filmtitel:
weet iemand hoe deze film heet? Het is een oude film, 70-er jaren of misschien nog wel ouder, over een man die krimpt.
Er zit een scene in dat hij in een poppenhuis zit en de kat achter hem aangaat of zoiets.
iemand een idee?
Alvast bedankt!!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Twi_Terr
-
- 6 messages
- 3 votes
Ik weet het niet zeker, maar ongeveer dezelfde scene komt voor in deze film:
Bedankt! Ga het origineel is bekijken.