• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

ArieC

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > Filmtitel gezocht:

Film met knappe blonde actrice die gezocht wordt omdat ze getuige was van een moord . Ze wordt als beschermde getuige ondergebracht bij een agent . Maar gaat zelf op zoek naar de dader in een disco. Daar wordt ze herkend door de criminelen die haar vanuit een kantoor binnen zien komen.

Ze draagt een opvallend kort sexy zwart jurkje.

Wie herkent dit.?

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Mischien badboys?

Bedankt!! Eindelijk verlost !

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Ik zoek een horror film en die gaat over jongeren die schuilen in een gebouw of attractie (wel binnen) of iets dergelijks maar wat ze niet weten is dat er een 'killer' rondloopt. De filmjaar schat ik ongeveer 2008. Het is een redelijk bekend filmpje volgens mij. Heb het ooit op tv gezien.

Volgens mij heeft een vriend zijn vrienden naar binnen gelokt zodat ze vermoord worden, maar weet het niet zeker. Het is jaren geleden dat ik de film gezien heb.

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Misschien Dark Ride (2006)?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Ja, dat is em. Thanks.

Hallo

Ik zoek een film

Het gaat over een man die een vrouw neerschiet aan het begin van de film. Deze man wordt veroordeeld maar tot die tijd heb hij een bodyguard nodig. Hij wil maar 1 man als bodyguard. Als die bodyguard ziet wil hij hem helemaal niet beschermen want die kent hij op de een of andere manier van vroeger.

Misschien een beetje vaag maar dit is wat ik me kan herinneren

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

timvdzwet wrote:

Het gaat over een man die een vrouw neerschiet aan het begin van de film. Deze man wordt veroordeeld maar tot die tijd heb hij een bodyguard nodig. Hij wil maar 1 man als bodyguard. Als die bodyguard ziet wil hij hem helemaal niet beschermen want die kent hij op de een of andere manier van vroeger.

Misschien een beetje vaag maar dit is wat ik me kan herinneren

Body Armour (2007)?

Thnx dat is hem!

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Hoi allemaal.

Ik ga even heel lastig doen met jullie te vragen of jullie mij kunnen en willen helpen met het zoeken naar een film.

Echter is er maar één ding mij bijgebleven van de film en dat is dat een familie bij een zeer gevaarlijke weg woont en mensen laat verongelukken.

Het is een bochtige weg langs een afgrond en de familie beroofd de verongelukte slachtoffers na hun val door ze de bocht te laten uitvliegen.

Die passage is mij bijgebleven, de film zelf komt uit de jaren 70 of 80. Dit stuk heb ik destijds op tv gezien als klein jochie en is me altijd bijgebleven. Hopelijk dat iemand dit herkent en mij kan vertellen hoe de prent heet.

BVD.

Tall man

• 289 messages
  • 1047 votes

Helemaal vergeten om nog even terug te reageren maar dat is hem inderdaad! bedankt.

In De Site > Algemeen > onbekende titel:

beste,

ik zoek echt al jaren een film die ik 15-18 jaar geleden op de tv heb gezien. het verhaal gaat als volgt van wat ik nog weet:

blank gezin waarbij het jongetje geslagen word door zijn vader.

donker gezien liefdevol en warm. de 2 jongen raken bevriend en word liefdevol opgevangen in het donkere gezin. die blanke vader merkt dat en zit ook bij de kkk. die donkere vader word vastgebonden aan de boom en mishandeld.

op het einde van de film word de donkere vader ter dood veroordeeld en staat hij op een houten ding om opgehangen te worden. het blanke jongetje rent naar voren en roept heel hard nooooooooooo.....

dit is wat ik mij kan herinneren. heb ook al op google op woorden etc gezocht maar kan niks vinden.

kan iemand mij hiermee helpen???

grottoes

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar de titel van de volgende film: Een meisje wordt verliefd op een jongen in haar klas. Ze is helemaal weg van hem, maar hij vindt haar maar een apart meisje. Ze heeft haar eigen boom waar ze in klimt, ze komt hem en zijn gezin iedere week eieren brengen van de kippen die ze zelf houdt. Hij vindt die eieren smerig. Waar hij haar maar raar vindt, vindt zijn opa haar een lieve meid. Opa helpt haar mee met de tuin opknappen en waardeert haar volhardendheid als ze bovenin haar lievelingsboom blijft zitten als de gemeente hem wil omzagen. Op een gegeven moment realiseert ze zich dat de jongen niets voor haar is... maar dan wordt hij verliefd op haar! Kei leuke film... maar hoe heet ie ook al weer?

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen! Alvast bedankt!

Nien

Dankjewel bubblez!! Dat is 'm!

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Tja ik heb stukken gezien op Youtube maar herkende er niet veel van.

Maar dat kan ook zijn omdat ik eigenlijk maar één passage weet uit de film.

I.i.g. thx voor het meedenken.

Ik denk dat ik de hele film op Youtube maar eens moet gaan bekijken.

Het concept van mensen laten verongelukken om er aan te verdienen is an sich al een heerlijk donker psychopatisch gegeven.

HI,

ook ik ben op zoek naar een film en kom niet op de titel.

Film gaat over 2 stellen die naar een boshut (of iets dergelijks) gaan, waar ze met zijn 4 een rustig weekend willen spenderen.

1(of2) criminelen die net ontsnapt zijn komen echter roet in het eten gooien.

ik heb destijds de film niet af kunnen kijken maar een scene staat me nog heel erg bij.

een van de mannen die er was moest zich (weet niet meer waarom) uitkleden. echter droeg deze persoon dames lingerie onder zin normale kleding. ik weet nog dat de scene zeer heftig op me over kwam. Ik ben nog steeds benieuwd hoe de film afloopt maar weet de titel niet meer

toevoeging: van een van de stellen was de vrouw zwanger dacht ik

komt het iemand van jullie bekend voor?

alvast bedankt!

Wittie

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Genres en landen > Vergeten jeugdfilm:

Kan mij iemand helpen bij het zoeken naar een jeugdfilm?

Toen ik tussen de 5 en 10 jaar was, keek ik veel naar een film met volgens mij een broer en zus gekleedt in het wit, die neergestort waren met hun (ruimte)schip. Ze hadden allebei een armbandje aan. Er kwamen daar rare wezens in voor. Het ene wezentje was klein en liep,razend snel door het bos. Er kwamen ook grote wezens in voor met een goedendag in hun poten. Maar ik weet echt geen titel meer, en na lang zoeken, ook op het forum hier, heb ik nog niets gevonden.

Hopelijk weet er iemand iets meer!

Tot dan

Wittie

Ps

Het was een film uit de jaren 80 denk ik

In Film > Algemeen > ik zoek een film maar weet alleen de omschrijving redelijk:

de film gaat over een kind die een soort meter vind. deze meter vliegt van teken naar teken. verder in de film kan ze hier mee toekomst voorspellen. het kind leeft in een andere dimensie waar de ziel een soort monstertje is, dit monstertje kan niet heel ver weg van het kind waar het bij hoort vandaan omdat dat zeer doet. er is maar een film van. ze wouden wel drie maar dat is mislukt. er zijn wel 3 boeken van, kunnen julie mij helpen met welke film dit is,

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

hoi iedereen,

Ik zoek een animatiefilm over een jongen die in een vliegtuig stapt . Het vliegtuig crasht en hij komt terecht in een dino wereld..alwaar hij een meisje ontmoet en samen redden ze die wereld,of ontsmnappen eruit..

Wat me bijstaat is dat de muziek erg goed was,en dat t visueel een rozig zoet zuurtje was,echt een pleziertje voor je ogen

Wie het weet, alvast bedankt!!

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Dat issum wel,maar geen animatie?...hmmm...

dank voor het meedenken en je snelle antwoord.

Rianne192

• 3 messages
  • 0 votes

Ik zoek een Aziatische film, waarschijnlijk Japans.

Op een gegevens moment gaan er twee personen in gevecht waarin de vier seizoen voorbij komen.

Ik weet alleen dat ik het supermooi gefilmd vond, in een vertragend beeld. Geloof, en dat weet ik niet meer zeker dat het een man en een vrouw zijn die verliefd op elkaar worden/zijn...?

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Rianne192

• 3 messages
  • 0 votes

Geweldig, en zo snel, super. Dank je wel!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Rianne192 wrote:

Ik zoek een Aziatische film, waarschijnlijk Japans.

Op een gegevens moment gaan er twee personen in gevecht waarin de vier seizoen voorbij komen.

Ik weet alleen dat ik het supermooi gefilmd vond, in een vertragend beeld. Geloof, en dat weet ik niet meer zeker dat het een man en een vrouw zijn die verliefd op elkaar worden/zijn...?

Ik moest aan deze denken, maar dit is 'm dus niet?

Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2003)

Rianne192

• 3 messages
  • 0 votes

Nee, helaas is het die niet Ajax&Litmanen1, sorry

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.