• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.140 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

Mezelf

• 288 messages
  • 204 votes

Ik zoek een film over een groep mensen in een bos die in een soort van omgekeerde wereld terecht komen waarin varkens mensen slachten om op te eten ipv andersom. Het is een wat oudere film, of een aflevering uit een serie. Iemand die weet waar ik het over heb?

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Bij Film > Overige films > Korte films:

Weet iemand toevallig welke film wordt afgebeeld op de cover van het boek Bodies of Desire and Bodies in Distress: The Golden Age of Italian Cult Cinema 1970-1985. Is dat toevallig deze?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

@ de grunt

Google-actie levert op L'Alcova (1984) (Franse titel La Retape)

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Mezelf wrote:

Ik zoek een film over een groep mensen in een bos die in een soort van omgekeerde wereld terecht komen waarin varkens mensen slachten om op te eten ipv andersom. Het is een wat oudere film, of een aflevering uit een serie. Iemand die weet waar ik het over heb?

The Abandoned (2006)

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Mijn dank is groot kappeuter

beun007

• 16 messages
  • 8 votes

In Film > Algemeen > Ik zoek een film...:

Beste mensen,

Het zou fijn als iemand mij kon helpen met het volgende: ik zoek een film die gaat over het voormalig Joegoslavie, met daarin 2 boezemvrienden in de hoofdrol. De ene is een Servier en is commandant van een doodseskader, de ander is een Bosniër en moet kiezen tussen de dood van heel veel landgenoten of de dood van z'n boezemvriend. Hij kiest voor dat laatste en schiet op zekere morgen zijn boezemvriend dood, wetend dat hij daarmee heel veel landgenoten red.

Greetz,

me

Norman Mailer

• 873 messages
  • 657 votes

beun007 wrote:

Beste mensen,

Het zou fijn als iemand mij kon helpen met het volgende: ik zoek een film die gaat over het voormalig Joegoslavie, met daarin 2 boezemvrienden in de hoofdrol. De ene is een Servier en is commandant van een doodseskader, de ander is een Bosniër en moet kiezen tussen de dood van heel veel landgenoten of de dood van z'n boezemvriend. Hij kiest voor dat laatste en schiet op zekere morgen zijn boezemvriend dood, wetend dat hij daarmee heel veel landgenoten red.

Greetz,

me

Shot through the Heart (1998)

beun007

• 16 messages
  • 8 votes

YEAH!!!!!! Hier heb ik jaaaren naar gezocht!!!

beun007

• 16 messages
  • 8 votes

beun007 wrote:

Beste mensen,

Greetz,

me

Ok, dit was een geslaagde poging. Nu zoek ik eigenlijk true stories... I love it!

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Mezelf wrote:

Of deze: Pig Hunt (2008) - Razorback (1984)

niemand die de film gezien heeft over dat bin laden nog zou leven in Duitsland zonder baard en word ontvoerd door een Amerikaanse ex marinier in duitsland.

de amerikaan heeft onder een brug een geheime ruimte waar hij een woonkamer en leeskamer heeft ingericht en elke zoveel minuten een trein voorbij rijd.

hij is boos op bin laden omdat die toen hij jong was zn vader zou hebben verloren door een aanslag.

Later in de film blijkt zijn vader nog te leven en zelfs met bin laden hebben samen gewerkt.

Kan iemand me hieraan helpen aub? is echt een heel goed verhaal, raam hem iedereen aan te kijken

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

maartenonnink

Weet je wel zeker dat het om Bin Laden gaat? De film komt me bekend voor maar niet met Bin Laden...

Wesselvl

• 1 messages
  • 0 votes

Ik zoek een film die ik ongeveer tien jaar geleden op tv heb gezien. Ik weet er niet veel meer van. Ik weet dat het over moorden gaat, dat een geestelijk gehandicapte vrouw een prominente rol speelt in de film en dat deze uiteindelijk al dood bleek te zijn en de gehandicapte vrouw een vermomming was van een andere vrouw. Er staat mij ook eeen beeld bij dat ze dit masker af deed voor een spiegel in een loods... Hopelijk weet iemand het antwoord op deze vage beschrijving.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Color of night ?

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

maartenonnink wrote:

niemand die de film gezien heeft over dat bin laden nog zou leven in Duitsland zonder baard en word ontvoerd door een Amerikaanse ex marinier in duitsland.

de amerikaan heeft onder een brug een geheime ruimte waar hij een woonkamer en leeskamer heeft ingericht en elke zoveel minuten een trein voorbij rijd.

hij is boos op bin laden omdat die toen hij jong was zn vader zou hebben verloren door een aanslag.

Later in de film blijkt zijn vader nog te leven en zelfs met bin laden hebben samen gewerkt.

Kan iemand me hieraan helpen aub? is echt een heel goed verhaal, raam hem iedereen aan te kijken

Zero Dark Thirty misschien??

basje123

• 3 messages
  • 0 votes

In Film > Overige films > Wie kent deze film?:

Wie kent deze film: meisje is zwanger maar wil niet zeggen van wie. Haar vader wil erachter komen, verdenkt iedereen, maar ze zegt niets. Haar broer is gek, loopt steeds met flessen aan zijn armen gebonden, denkt hiermee te kunnen vliegen.

Speelt in Armenie of een dergelijk land....Hele rare sfeer, heb hem al 2 gezien lang geleden, zou hem graag nog eens zien.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

basje123 wrote:

In Film > Overige films > Wie kent deze film?:

Wie kent deze film: meisje is zwanger maar wil niet zeggen van wie. Haar vader wil erachter komen, verdenkt iedereen, maar ze zegt niets. Haar broer is gek, loopt steeds met flessen aan zijn armen gebonden, denkt hiermee te kunnen vliegen.

Speelt in Armenie of een dergelijk land....Hele rare sfeer, heb hem al 2 gezien lang geleden, zou hem graag nog eens zien.

Is het niet The Snapper?

basje123

• 3 messages
  • 0 votes

Nee, het is wel hetzelfde gegeven bijna, maar de film die ik bedoel speelt echt in Turkije, Armenie, Kazachstan, o.i.d. Ook een beetje surrealistisch, aan het eind van de film stijgt een stuk land met daarop o.a. de moeder en de baby op.

basje123

• 3 messages
  • 0 votes

Ik heb hem gevonden! Luna Papa en hij speelt in Afghanistan! Dank voor het meezoeken!

Het is zeker Bin Laden, hij speelt in de film zonder baard maar met een snor en net pak en spreekt goed engels.

Nee het is geen Zero dark thirty, dit lijkt ook helemaal niet op het verhaal wat ik bedoel...

Ik snap er geen snars van, zelf hier: IMDb: INTERNATIONAL TERRORISM - ALL TYPES OF MOVIES ON TERRORISM - a list by samratnigam kan ik hem niet tussen vinden...

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

maartenonnink wrote:

Ik snap er geen snars van, zelf hier: IMDb: INTERNATIONAL TERRORISM - ALL TYPES OF MOVIES ON TERRORISM - a list by samratnigam kan ik hem niet tussen vinden...

Hier heb je anders nog een lijstje, geordend per jaar. De eerste 4 pagina's zijn van films na 2000. Je kunt ook op een hoop andere topics zoeken mocht je het niet vinden en op een ander idee komen.

cucciolo

• 491 messages
  • 1100 votes

Ik zoek een film die ik hier op MM eens voorbij heb zien komen, maar de titel helaas niet meer weet. Het laat de donkere keerzijde van de showbizz/entertainmentwereld zien, aan de hand van een diepere inkijk in de levens achter de schermen van de performers (zangeressen/actrices etc). Volgens mij is het een Europese film nog van deze eeuw. Alvast bedankt!

cucciolo

• 491 messages
  • 1100 votes

Goed bedacht, maar helaas is het em niet.

Bubblez

• 2057 messages
  • 2498 votes

cucciolo

• 491 messages
  • 1100 votes

@Bubblez: Bedankt voor de titels, maar ik heb hem inmiddels al gevonden. Het was L'Apollonide (Souvenirs de la Maison Close) (2011). Blijkbaar toch niet helemaal als hoe ik hem in mijn hoofd had zitten..!

Ik zoek de naam van een film. Omdat ik alleen maar fragmenten heb gezien weet ik niks van verhaal, jaar, regiseur oid.

Een of andere blanke afro dude met een leger aan lekkere wijven doet een soort dance battle met jezus, voorzien van 3 bewapende bodyguards. Heb snel wat screenshotjes kunnen maken.

View image: 2015 11 08 20 03 52 20151107 221600 mp4 - postimg.org

View image: 2015 11 08 20 03 59 - postimg.org

View image: 2015 11 08 20 04 03 20151107 221600 mp4 - postimg.org

View image: 2015 11 08 20 04 06 20151107 221600 mp4 - postimg.org

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

wouterbosgra

Zit je wel in het juiste topic?

Ik zoek dus de naam van die film... ik viel misschien wel erg met de deur in huis dus zal mijn berichtje even editen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.