• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.631 votes
Profile

Ik zoek... een filmtitel #2

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Gonzo8000 wrote:

Ben op zoek naar een fim over een gepantserde camper, die is gestolen/geleend of gebruikt wordt voor een proefrit ( om gevangenen re bevrijden uit een Zuidamerikaanse gevangenis??)

Iemand een idee

stripes

kim spiller

• 2 messages
  • 0 votes

Bubblez YES dat is hem.. super bedankt !!!

Yahony

• 1 messages
  • 0 votes

Hallo Beste Allemaal,

Ik zoek een film "titel" waarvan ik me nog alleen kan herinneren dat het om buren ergens in Amerika gaat, waarvan de ene buurman het bloed onder de nagels van de andere buurman haalt maar het telkens zo weet te verdraaien (b.v. als er politie bij komt kijken) dat het slachtoffer de dader blijkt te zijn.

De film is alweer een paar jaartjes oud, maar ik zou blij zijn met de titel.

Bij Voorbaat Dank!

Yahony

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

stfuympos wrote:

(quote)
stripes

Thx dat was ´m alleen even wat geografische punten door elkaar gesmeten. Zuid Amerika met Tsjecho-Slowakije en Amerika met Italie.

N0lort43

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel:

Hallo ik ben op zoek naar een film titel maar ik kan er maar niet achter komen hoe hij heet.

De film gaat over een man (jonge man) die gaat werken bij een bedrijf met een wat oudere andere man die allees precies doet ik kan mij herinneren dat het bedrijf aan het verhuizen was. Later kwam die jonge man erachter dat die man niet deugde hij probeerde in zijn pocket agenda te kijken en kwam er toen later achter dat hij hem in het verkeerde vak had terug gestopt. Ik kan mij een scene herinneren dat de politie die man had weg gelokt zodat ze zijn auto binneste buiten konden halen om te controleren op wapens etc. en precies weer op de plek terug te zetten zodat hij het niet merkte. De laatste scene gaat over dat die man iemand dood schiet of wil schieten.

Volgens mij was deze film gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

Yahony wrote:

Hallo Beste Allemaal,

Ik zoek een film "titel" waarvan ik me nog alleen kan herinneren dat het om buren ergens in Amerika gaat, waarvan de ene buurman het bloed onder de nagels van de andere buurman haalt maar het telkens zo weet te verdraaien (b.v. als er politie bij komt kijken) dat het slachtoffer de dader blijkt te zijn.

De film is alweer een paar jaartjes oud, maar ik zou blij zijn met de titel.

Bij Voorbaat Dank!

Yahony

Lakeview Terrace (2008)

morvan

• 265 messages
  • 0 votes

morvan wrote:

hallo, da's lang geleden. Ik zoek een titel, maar het enige, dat me te binnen schiet is, dat een mannelijke spion onder een kerk of vaticaan in een tunnel (metro?) wordt meegenomen, door een spionne van het vaticaan. Meer schiet me even niet te binnen, maar voor de kanjers hier een makkie?? Alvast bedankt, Morvan

En Baggerman het was niet Angels and demons

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

@ morvan

Ik ga toch een poging wagen: The Order (2001) met Jean-Claude van Damme.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

ik kan me nog herinneren dat ik als kind een Franstalige film heb gezien dat begint met een man die iemand opbelt vanuit een telefooncel en daarna zijn pistool pakt en door de hoorn schiet als er wordt opgenomen. Alleen, wat is de titel?

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

sinterklaas wrote:

ik kan me nog herinneren dat ik als kind een Franstalige film heb gezien dat begint met een man die iemand opbelt vanuit een telefooncel en daarna zijn pistool pakt en door de hoorn schiet als er wordt opgenomen. Alleen, wat is de titel?

Het enige wat ik kan bedenken is 'Sophie's choice' dat is niet Franstalig maar een man schiet wel een pistool af in een telefooncel.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

In de scene erna herinner ik me nog een jongeman die de slappe lach krijgt bij iemand die voor de televisie spreekt.

rudemesm

• 2 messages
  • 0 votes

Hallo,

ben op zoek naar de titel van een film uit de late jaren 70, begin jaren 80. Een scène gaat als volgt: een fbi agent zoekt een man die werkt als kooivechter. Hij komt bij een vrouw die de kooivechter kent, de vrouw biedt hem een drankje aan en wanneer ze zich omdraait om een biertje uit de koelkast te nemen stampt hij haar tegen de koelkast en slaat haar verrot om het adres van de gezochte man te weten te komen. De film eindigt met een gevecht in de kooi.

rudemesm

• 2 messages
  • 0 votes

Bubblez

bedankt maar film die ik zoek is ouder, sfeer van de Dirty Harry films

kyrtje9

• 2 messages
  • 0 votes

Hallo, ik ben op zoek naar een wat oudere film.

De film begint in het ziekenhuis, waarbij er twee eeneiige tweelingen worden geboren, vier meisjes.

Twee daarvan zijn verwisseld.

De ene tweeling groeit op op het platteland, de andere tweeling in de stad. De meisjes zijn blond en bruin (haarkleuren), ik weet geen namen meer. Iets van Sally of Sandy? De blonde meisjes zouden in de stad op moeten groeien en de bruine meisjes op het platteland. Maar door de verwisseling heeft elk gezin een blond en bruin meisje.

Het bruine meisje, dat dus bij het gezin in de stad opgroeit, maar daar eigenlijk niet hoort, verlangt naar het platteland. Het blonde meisje dat op het platteland opgroeit, verlangt naar de stad.

Op een gegeven moment in de film komen ze elkaar tegen en op het eind van de film doen ze aan partnerruil.

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

Big Business (1988), heerlijke film

kyrtje9

• 2 messages
  • 0 votes

Jaa die Geweldig dat je hem hebt gevonden!!! Die heb ik ooit als kind gezien

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

In de scene erna herinner ik me nog een jongeman die de slappe lach krijgt bij iemand die voor de televisie spreekt.

Klinkt goed,nu wil ik die óók wel zien!

Ik zoek óók een adnere film

Ik denk Australisch en een driehoeksverhouding.

de film begint met een man die in ene soort zandvlakte/woestijn loopt,en door ene auto achtervolgd wordt. Net óver de laatste zandduin geklommen ziet hij een kraanwagen staanwaar hij zich achter kan verbergen.

In de film komt de man,eigenaar van een cafe erachter dat zijn vrouw vreemdgaat,en de man huurt iemand om zijn vrouw om te brengen, maar die vrouw komt daarachter,en rooft dan de kluis leeg,en wil er met de huurmoordenaar vandoor.

iemand?

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

joyce.b wrote:

Ik denk Australisch en een driehoeksverhouding.

de film begint met een man die in ene soort zandvlakte/woestijn loopt,en door ene auto achtervolgd wordt. Net óver de laatste zandduin geklommen ziet hij een kraanwagen staanwaar hij zich achter kan verbergen.

In de film komt de man,eigenaar van een cafe erachter dat zijn vrouw vreemdgaat,en de man huurt iemand om zijn vrouw om te brengen, maar die vrouw komt daarachter,en rooft dan de kluis leeg,en wil er met de huurmoordenaar vandoor.

Kill Me Three Times (2014)

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Dat issum. dank .

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Nou ben ik op zoek naar een horror die zich afspeelt in een woestijn (probably Amerika). Er heerst één of ander dimensie midden in die woestijn, het is in beeld gebracht door een soort wazige omgeving, dat rondom een dorpje heerst. Een serialkiller huisvest zich hier en een groepje jongeren komen aan in dit dorp. De serialkiller schijnt een ter dood veroordeelde te zijn en haunts dit dorp.

Er is een scene waarbij iemand zich moet verstoppen in een smerig sceptic tank.

Wie o wie??

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

@Left4Dead: Killer Holiday (2013)?

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Nou nee het is echt een verlaten dorp in een woestijn waar een soort dimensie heerst gecreëerd door een serialkiller die volgens mij al ter dood is veroordeeld maar wraak neemt omdat hij zweeft in die dimensie.

Maar bedankt dat je zo snel al op zoek bent gegaan, het is een film van +/- 8 jaar oud (waarschijnlijk iets jonger)

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Left4Dead wrote:

Nou ben ik op zoek naar een horror die zich afspeelt in een woestijn (probably Amerika). Er heerst één of ander dimensie midden in die woestijn, het is in beeld gebracht door een soort wazige omgeving, dat rondom een dorpje heerst. Een serialkiller huisvest zich hier en een groepje jongeren komen aan in dit dorp. De serialkiller schijnt een ter dood veroordeelde te zijn en haunts dit dorp.

Er is een scene waarbij iemand zich moet verstoppen in een smerig sceptic tank.

Wie o wie??

Reeker (2005)?

No Man's Land: The Rise of Reeker (2008)?

Left4Dead

• 3240 messages
  • 3691 votes

Juist.. dat zijn ze. Thx Dragon.

ik ben opzoek naar een serie of film ( ik weet niet zeker welk van de twee) dat een aantal jaar terug, ik schat in 2007 op de Vlaamse televisiezender één te zien was. Het werd wekelijks gedraaid voor een aantal weken. Het ging over een vrouw ( geschat 20 jaar) dat in armoede leefde, ze stal eenmaal eten van een rijke vrouw maar kon opgepakt worden. Als straf werd ze op een boot gezet richting een eiland waar nog meer mensen die een misdrijf pleegde naartoe gestuurd werden. Op de boot ontmoet ze een jonge, die haar kan redden van de verdrinksdood ( de boot liep onder ofzoiets) en ze krijgen een relatie. Om voldoende eten te krijgen en goede leefomstandigheden te hebben, gaat ze een fake relatie aan met een man die veel te zeggen heeft op het eiland. de vrouw , haar geliefde en nog een aantal vrienden willen namelijk ontsnappen van het eiland. Wanneer haar goede vriendin ernstig ziek wordt grijpt ze haar kans, ze legt haar vriendin in bed met de man waarmee ze een valse relatie heeft. Zo kan zij met haar vrienden stiekem ontsnappen met een bootje. Net op tijd raken ze weg voor de wachters hen kunnen vatten. ze komen aan op een eiland waar 1 vriend opzoek gaat naar eten (hij vangt een kangoeroe). Op dat moment komen de wachters aan op hetzelfde eiland, iedereen kan otsnnappen maar de jongen die eten ging zoeken, blijft hulpeloos achter en wordt opgepakt. Omdat hij niks wil zeggen over waar de rest naartoe zijn gevlucht, wordt hij opgehangen. de andere groep trekt verder met de boot en de vrouw krijgt 2 kinderen met haar geliefde ( een meisje en een jongen). Later zullen deze kinderen allebei sterven. De film eindigt wanneer de vrouw en de man samen gelukkig verder leven in een stadje. geschatte tijdsperiode : einde van de middeleeuwen. Het is echt een top serie/film waarvan ik graag de titel zou weten. Kan iemand mij hierbij helpen? alvast bedankt!

Bubblez

• 2059 messages
  • 2501 votes

@Anneliesdd: Mary Bryant (2005)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.