• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

Filmnieuws (Algemeen Topic)

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Tja, of je nou in een herder als 'de Redder' gelooft of Tom Cruise, what's the difference.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Jean-Claude Van Damme: "Ik had affaire met Kylie Minogue"

De Belgische actieheld Jean-Claude Van Damme onthult in het Britse blad 'Empire' dat hij de lakens heeft gedeeld met Kylie Minogue. De twee waren een liefdeskoppel toen ze in 1994 samen de film 'Street Fighter' opnamen, zo onthult de Belgische actiester in het magazine Empire.

"Doe haar de groeten"

De film vond Van Damme maar niets, en de opnames waren oersaai, zegt hij, maar er waren ook fijne kanten aan voor de Muscles from Brussels. "Zo heb ik tussendoor Australië kunnen zien en heb ik een mini-affaire beleefd met Kylie Minogue. Dus als je haar ooit tegenkomt, doe haar dan de groeten", aldus Van Damme (46).

Zijn pikante onthulling komt op de hielen van het nieuws dat het niet zo lekker loopt tussen Kylie en haar huidige vriend, de Fransman Olivier Martinez. Volgens diverse Britse publicaties vindt de 41-jarige Franse acteur zijn liefje van drie jaar neurotisch en overheersend, maar durft hij de stekker niet uit de relatie trekken, omdat zij nog maar recent hersteld is van borstkanker.

Vriend van Kylie amuseert zich

Ook weet zowel News Of The World als The Daily Mail te melden dat Olivier, ironisch genoeg bekend van de thriller 'Unfaithful', vorige week uitjes heeft beleefd met twee dames: eerst ontmoette hij model Sarai Givati om zich de volgende avond te vermaken met actrice Michelle Rodriguez. Olivier nam beide dames mee naar zijn hotelkamer in het Château Marmont Hotel in Hollywood. Kylie verbleef op dat moment in Manchester, waar ze haar 'Homecoming'-wereldtournee afsloot.

Tori Spelling

Jean-Claude Van Damme, een Brusselaar die het dankzij zijn talent op het vlak van gevechtsporten helemaal maakte in Hollywood, is niet onbesproken op het liefdespad. In 1994 was hij gescheiden van zijn eerste vrouw, Gladys Portugues, met wie hij in 1999 hertrouwde in Knokke. Tussendoor was hij getrouwd met Darcy La Pier en had hij affaires met tal van vrouwen, onder wie Tori Spelling. Van Damme kampte ook een tijdje met een cocaïneverslaving en lijdt naar verluidt aan een bipolaire stoornis.

Tegen boom

Vorig jaar in september kwam Van Damme nog in het nieuws in ons land. Hij was na een diner met zijn ouders, die in Knokke wonen, tegen een boom gereden en weigerde een ademtest. Het parket werd daarvan niet op de hoogte gebracht. (hln)

Maar wat is een bipolaire stoornis?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

nummervlinder wrote:

Maar wat is een bipolaire stoornis?

Bipolaire stoornis is een stemmingsstoornis. Dit betekent dat de symptomen stoornissen of afwijkingen in de stemming zijn. Depressie is een vaker voorkomende aandoening, waarvan de symptomen vooral die van een 'neerslachtige' stemming zijn. Bij bipolaire stoornis komen zowel episodes van ernstige manie als episodes van ernstige depressie voor. De stemming van de persoon wisselt van uitermate 'high' en irriterend naar neerslachtig en wanhopig en weer terug, met een normale stemming in de tussenperioden. In tegenstelling tot normale stemmingstoestanden van geluk en neerslachtigheid kunnen symptomen van manische depressiviteit ernstig en levensbedreigend zijn. Wegens het feit echter dat veel kunstenaars, musici en schrijvers een bipolaire aandoening hadden, werd het effect van de ziekte soms gebagatelliseerd en in zekere zin beschouwd als gunstig voor de artistieke creativiteit. In realiteit echter is de ziekte enorm uitputtend en ontwrichtend voor de mensen die erdoor getroffen zijn.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Bipolaire stoornis is een stemmingsstoornis. Dit betekent dat de symptomen stoornissen of afwijkingen in de stemming zijn. Depressie is een vaker voorkomende aandoening, waarvan de symptomen vooral die van een 'neerslachtige' stemming zijn. Bij bipolaire stoornis komen zowel episodes van ernstige manie als episodes van ernstige depressie voor. De stemming van de persoon wisselt van uitermate 'high' en irriterend naar neerslachtig en wanhopig en weer terug, met een normale stemming in de tussenperioden. In tegenstelling tot normale stemmingstoestanden van geluk en neerslachtigheid kunnen symptomen van manische depressiviteit ernstig en levensbedreigend zijn. Wegens het feit echter dat veel kunstenaars, musici en schrijvers een bipolaire aandoening hadden, werd het effect van de ziekte soms gebagatelliseerd en in zekere zin beschouwd als gunstig voor de artistieke creativiteit. In realiteit echter is de ziekte enorm uitputtend en ontwrichtend voor de mensen die erdoor getroffen zijn.

Hmmm, interessant. Bedankt voor het antwoord trouwens .

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

De nederlandse bewoording: manisch depresief.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

Hier gaan ze nu niet over liegen, maar vind het wel raar, er was nu net nog zoveel tralalala rond haar pasgeboren kindje. Maar: Playboymodel Anna Nicole Smith overleden in Florida (op 39-jarige leeftijd!, meer nieuws volgt nog op HLN).

Moviestar1979

• 1671 messages
  • 975 votes

nummervlinder wrote:

Hier gaan ze nu niet over liegen, maar vind het wel raar, er was nu net nog zoveel tralalala rond haar pasgeboren kindje. Maar: Playboymodel Anna Nicole Smith overleden in Florida (op 39-jarige leeftijd!, meer nieuws volgt nog op HLN).

Dat klopt.

Sinds gisteravond.

Doodsoorzaak onbekend, maar daar hoef je niet lang over na te denken.

Ik durf nu al voor 99% zeker te zeggen dat ze is overleden aan een overdosis.

Die meid was totaal niet happy en heeft een rumoerig leven achter de rug.

Haar 20-jarige zoon wat na de geboorte van haar dochter is overleden.

Ondanks het zéér onverwachte bericht kun je je toch van de andere kant afvragen hoe ze de 39 jaar heeft weten te bereiken in haar toestand ?

In " The Naked Gun 33 1/3 " was ze top.

R.I.P.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Inderdaad, een vrouw met klasse vind ik. Ondanks haar trouwerij met die 90+ er een geweldige vrouw. Ondanks de vele wannabe's, beschouw ik haar als de moderne Marilyn Monroe. Jammer genoeg moest ze ook haar (vroege) dood nadoen.

R.I.P.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

krantenartikel

Stuk pretentie...

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5307 votes

Wat vragen mensen als Julia Roberts niet voor films tegenwoordig? Miljoentje of 25?

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

BlueJudaskiss wrote:

Wat vragen mensen als Julia Roberts niet voor films tegenwoordig? Miljoentje of 25?

Als dat waar is echt belachelijk gewoon.

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

Volgens mij geven ze haar weleens meer dan dat.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

BlueJudaskiss wrote:

Je komt er nu niet meer mee. Julia Roberts vier jaar terug voor Mona Lisa Smile (2003): $ 25,000,000

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

by_the_way wrote:

(quote)

Als dat waar is echt belachelijk gewoon.

Waarom?

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Omdat het veel te veel is? Al die voetballers, actrices etc verdienen gewoon veel te veel geld. Het is ook maar een baan hoor.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Of gewoon ook actuer worden Ramon, al weet ik niet of Hollywood al klaar is voor Brabanders...

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik denk niet dat ze daar op staan te wachten...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ramon K wrote:

Omdat het veel te veel is? Al die voetballers, actrices etc verdienen gewoon veel te veel geld. Het is ook maar een baan hoor.

Nou nee, het is een baan in een branche waar gigantisch veel geld in omgaat.

Wie moet anders al dat geld krijgen wat er mee verdiend wordt? bestuurders en managers? Lijkt me niet.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Voor mijn part naar supportersverenigingen, goede doelen en acteerscholen. Ik snap dat we het helemaal kunnen gaan terugleiden tot het kapitalistische systeem, maar zo'n discussie, daar heb ik geen zin in. In die branche gaat gewoon belachelijk veel geld om.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Logisch gevolg van het feit dat mensen er enorm veel geld aan willen uitgeven. Waaronder wij.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

En zo kunnen we nog verder terug gaan....

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Hoezo ? We kunnen er zoveel geld aan uitgeven omdat we zelf teveel verdienen ?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik snap je niet Ramon, als er veel mensen bereid zijn veel geld voor uit te geven, moet dat geld ook wel ergens naar toe natuurlijk.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik maak een opmerking over acteurs en sportlui (die wat mij betreft veel te veel geld verdienen, in principe ook maar werklui)... en dan gaan jullie het terugvoeren op die bepaalde industrie, het geld wat er in omgaat, ons consumptiegedrag etc. Ik heb dus geen zin in zo'n discussie, want het komt er dus op neer dat ik weinig met het kapitalisme heb.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Het gaat er dus om dat ik eigenlijk meteen al een opmerking had moeten maken over de oorsprong en niet het gevolg. Helaas wordt het dan een politieke discussie. Daar had ik al helemaal geen zin in dus had ik de opmerking al voor me moeten houden....

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Ramon K wrote:

Ja precies. Vind dat je helemaal gelijk hebt.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

De oorsprong is toch gewoon dat wij als consument bereid zijn er ons geld aan te geven ? Deden we dat niet, zouden er niet zulke bedragen circuleren binnen die bepaalde industrieën.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik vind het niet erg dat julia roberts zoveel geld vertdient; wel dat er zoveel mensen hun geld verspillen aan deze wansmaak.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Precies, als al die mensen dat geld niet willen uitgeven zullen ze ook niets verdienen. Ligt dus aan de consument en niet aan de film/voetbalbranche.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.