- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Nee, eigenlijk niet. Maar noem het maar een reference naar Life of Pi. Ik noem hem Richard Parker
Heel mooie tijger maar de film vond ik eigenlijk maar nix
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Hahahah, dan weet je het bij deze weer Flat Eric 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Dat had ik nou ook. Maar goed , ik had hem ook niet in de bios gezien; misschien dat ie dan meer indruk had gemaakt.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
alexspyforever ik vond de film echt magisch, zo mooi! Een verdiende nr. 5 in mijn top-10!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
last van een langzame verbinding ??
we zijn al een battle verder
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4891 votes
Verdoeme , mijn eigen ondergang gemist 
Maar twas leuk en had zelfs niet verwacht in de derde ronde te geraken !
Proficiat Goldenskull .... 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
hahaha.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Foutje.... 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dat had ik nou ook. Maar goed , ik had hem ook niet in de bios gezien; misschien dat ie dan meer indruk had gemaakt.
Ja, misschien wel maar ik heb dat gewoon met films die vooral op het visuele zijn gericht en een naar mijn inzien dun verhaal hebben. Ik vond Avatar ook 2 keer niks.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
alexspyforever ik vond de film echt magisch, zo mooi! Een verdiende nr. 5 in mijn top-10!
Jep geweldige film 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ja, misschien wel maar ik heb dat gewoon met films die vooral op het visuele zijn gericht en een naar mijn inzien dun verhaal hebben. Ik vond Avatar ook 2 keer niks.
Niks mis met een visueel filmpje maar moet me op de een of andere manier ook raken. En een film over blauwe mannetjes met puntige oren daar kon ik inderdaad ook niks mee. Maar ja, met fantasy heb ik eigenlijk sowieso niet veel.