- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
3-7, FG
Jammer van Apollinisch, dat was één van mijn topfavorieten. Al is Onderhond's avatar ook erg sterk (niet zo geweldig als zijn iconische oude avatar, maar laat ik mezelf niet in nostalgie gaan wentelen
).
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Battle 58:
Mochizuki Rokuro
![]()
vs
Freud
![]()
1-0, MR
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
3-7, FG
Jammer van Apollinisch, dat was één van mijn topfavorieten. Al is Onderhond's avatar ook erg sterk (niet zo geweldig als zijn iconische oude avatar, maar laat ik mezelf niet in nostalgie gaan wentelen
).
Vind ook jammer dat binnen enkele battles Flat Eric en Halve tamme tegenover elkaar staan, 2 avatars die ik leuk vind en ja ook vaste stemmers...
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Vind ook jammer dat binnen enkele battles Flat Eric en Halve tamme tegenover elkaar staan, 2 avatars die ik leuk vind en ja ook vaste stemmers...
Ophouden nu want ik word emotioneel 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Dat vind ik ook erg jammer, hoop niet dat wie van hun dan ook verliest afhaakt met stemmen. Als ik toch eerder had geweten dat hun tegen elkaar moesten dan... nee hoor 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Na 7 met een verschil van 2 stopt het stemmen Matthijs (en anderen die het nog niet wisten)
Battle 59 (overzicht pagina 263)
Kondoro0614
![]()
vs.
kos
![]()
1-0 Kondoro
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Na 7 met een verschil van 2 stopt het stemmen Matthijs (en anderen die het nog niet wisten)
Duidelijk:) Ik had geen zin om het op te zoeken maar zal er op letten!
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Battle 60:
kappeuter
![]()
vs
nakada
![]()
1-0, kappeuter