- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Misschien is het handiger om alleen de naam te noemen. Dan is het gewoon een kwestie van tellen wie er wint. Hoef je ook niet voortdurend die stand aan te passen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 32 Overzicht pagina 235
Verhoeven
![]()
vs.
jipt
![]()
1-0
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Bij Nicolage Rico was het 7-4 volgens mij
Het is allemaal niet zo ingewikkeld....gewoon even je stem nachecken
"Volgens mij" zeg je zelf al. Geen idee - net als Onderhond - waar Tattoo op stemde.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Misschien is het handiger om alleen de naam te noemen. Dan is het gewoon een kwestie van tellen wie er wint. Hoef je ook niet voortdurend die stand aan te passen.
Ja, dat zeggen we al voortdurend. Die getalletjes betekenen niets als iedereen z'n score (al dan niet foutief) begint aan te passen.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Met de stem van tattoobob kunnen we geen rekening mee houden. Hij weigert erbij te zetten op wie hij stemt. Volstrekt onduidelijk.
Gister ging het anders de hele dag goed.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Jij bied je aan te tellen?
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Misschien is het handiger om alleen de naam te noemen.
Ik zou het gewoon beide vermelden. Score + naam, en achteraf aanpassen indien nodig.
5-0, Verhoeven
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
"Volgens mij" zeg je zelf al. Geen idee - net als Onderhond - waar Tattoo op stemde.
Ga er dan maar van uit dat ik het goed heb 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Kennelijk creëer je duidelijk problemen aangezien 4 man aangaf niet te weten waarop je stemde. Doe dan niet zo koppig en zet gewoon erbij op wie je stemt...
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Nachecken bestaat ook niet. 
nakada
-
- 2203 messages
- 1666 votes
Je hoeft toch niet verder te tellen tot er iemand wint ? Lijkt mij eenvoudiger dan het gepuzzel nu.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 33 Overzicht pagina 235
Shinobi
![]()
vs.
Gang_Star
![]()
0-1
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Kennelijk creëer je duidelijk problemen aangezien 4 man aangaf niet te weten waarop je stemde. Doe dan niet zo koppig en zet gewoon erbij op wie je stemt...
doe ik nu toch zeurkous