- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Vinden jullie het goed als ik ronde 2 morgen tussen 15:30 en 16:00 start?
Helemaal top.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
3-1
Ik zou in de volgende ronde het aantal benodigde stemmen ook wat hoger leggen (en eventueel met twee stemmen verschil, zodat de overwinning wat minder arbitrair voelt). Snelheid is leuk, maar nu is het soms amper bij te houden. Iets later starten is verder prima. Jij hebt ook een leven. 
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
3-1
Ik zou in de volgende ronde het aantal benodigde stemmen ook wat hoger leggen (en eventueel met twee stemmen verschil, zodat de overwinning wat minder arbitrair voelt). Snelheid is leuk, maar nu is het soms amper bij te houden. Iets later starten is verder prima. Jij hebt ook een leven.
Inderdaad, op MuMe ging het ook als een sneltrein. In het begin zelfs nog sneller dan hier(!), nu is het minimum wat verhoogd en is het veel makkelijker te volgen. En inderdaad ik heb ook nog een leven, volgens mij ben ik zowat de hele dag online geweest hier haha! 
Boeikens
-
- 4467 messages
- 5319 votes
3-1
Heeft wel iets.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
2-1, één van mijn favorieten
volgens mij ben ik zowat de hele dag online geweest hier haha!
Ja, dit soort spelletjes zijn verslavend, zeker als het zo snel gaat: "nog één battle, en dan..." 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Prima, kunnen we allemaal een beetje tot rust komen