- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
Apollinisch
-
- 21304 messages
- 0 votes
3-7
21. Christiane F. (Natja Brunckhorst, Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo) - Garth Algar (Dana Carvey, Wayne's World)
!!!!*Lucky
-
- 3933 messages
- 2935 votes
Zonde van de vorige uitslag.
deze 2 films niet gezien.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1477 votes
Moet die lijst eerst niet door elkaar gehaald worden?
Is wel de gewoonte ja, dat is de vorige ronde ook al niet gebeurd zag ik. *Pakt random.org erbij* Het kan wel even gaan duren.. geduld aub.
Waarom zou er geshuffeld moeten worden? In de vorige ko's die ik organiseerde deed ik het altijd, maar ik zie het nut er eigenlijk niet van in. Ook geen haan die er naar kraaide de vorige ronde. Niet shuffelen heeft ook het voordeel dat je van te voren al weet waar je favorieten aan toe zijn. Toch bedankt voor de moeite Goldenskull 
Goldenskull
-
- 24417 messages
- 3106 votes
Waarom zou er geshuffeld moeten worden? In de vorige ko's die ik organiseerde deed ik het altijd, maar ik zie het nut er eigenlijk niet van in. Ook geen haan die er naar kraaide de vorige ronde. Niet shuffelen heeft ook het voordeel dat je van te voren al weet waar je favorieten aan toe zijn. Toch bedankt voor de moeite Goldenskull
Ja, je weet inderdaad waar je favorieten aan toe zijn, maar dit zorgt ook voor meer voorspelbaarheid enzo. Toeval mee laten spelen werkt toch erg goed, niemand kan gaan zeuren (ach.. het is een spelletje, maar goed) dat zijn favoriet tegen een sterke tegenstander moet bijvoorbeeld.. want random is random.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1477 votes
Random was het al, aangezien ronde 0 en 1 door de randomnizer zijn gegooid.
Apollinisch
-
- 21304 messages
- 0 votes
Is sowieso ook een stuk saaier.
Leland Palmer
-
- 23804 messages
- 4948 votes
22. Angel Eyes, The Bad (Lee Van Cleef, The Good, the Bad and the Ugly) - Luke (Paul Newman, Cool Hand Luke)
0-1