• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.938 actors
  • 9.380.511 votes
Profile

Knock-Out: Filmpersonages 2009

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

1-2

Statiegeld

• 340 messages
  • 308 votes

Kraay wrote:

Stel ik gooi m er bij, dan kan ik moeilijk weigeren als er daarna massaal om nog een personage wordt gevraagd Enz. Enz. Gaat hier meer om het principe dan om de moeite. Jullie hebben alle tijd gehad vooraf. (nee dus, sorry) Als iemand mij erop betrapt dat ik er eentje dubbel in heb staan, dan is Dadan de vervanger.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

1-3

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Kraay wrote:

Stel ik gooi m er bij, dan kan ik moeilijk weigeren als er daarna massaal om nog een personage wordt gevraagd Enz. Enz. Gaat hier meer om het principe dan om de moeite. Jullie hebben alle tijd gehad vooraf. (nee dus, sorry) Als iemand mij erop betrapt dat ik er eentje dubbel in heb staan, dan is Dadan de vervanger.

Prima. Dat stel ik voor om de onderstaande battle opnieuw te houden waarbij Spider-Pig (ging door) vervangen wordt door Dadan. Dieren horen niet in deze KO anders had ik wel namen als Flipper etc... toegevoegd.

285. Mrs. Iselin (Angela Lansbury, The Manchurian Candidate) - Spider-Pig (Zichzelf, The Simpsons Movie)

Gaat hier niet om moeilijk doen, maar om de principe (dit is geen dieren KO).

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kraay wrote:

Nou prima, dan gooi je die er ook bij.

Dadan moet erbij. Ik zie geen enkele reden om dat niet te doen.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Ik heb toch sorry gezegd

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Legan wrote:

[.. .

Mens = Dier

Mens = Personage

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kraay wrote:

Ik heb toch sorry gezegd

Dat is geen reden. Waarom zou je Dadan er uit houden? Ik weet zeker als je BC, WC zou kennen 'm er ook in zou willen hebben.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Reinbo wrote:

(quote)

als.

Irrealisme (=irrelevant)

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Kraay wrote:

Mens = Dier

Mens = Personage

Onzinnige redenatie en dan als KO helemaal een fiasco gezien de afwezigheid van iedere bekende dierenpersonage (Lassie, Flipper, Remy (Ratatouille), Totoro, en ga zo maar door...

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Ik denk dat iedere toevoeger na het zien van een lijst met monsters, spider-pig en zelfs apparaten de redenatie kon maken dat dieren niet uitgesloten zijn. Anders had een simpel vraagje vooraf volstaan om dit "fiasco(?)" te voorkomen.

Dit is gewoon een mug een olifant maken, 300 battles lang geen haan naar Dadan gekraait, en als iemand jullie aan hem herinnerd wordt er opeens massaal moord en brand geschreeuwt. Opeens kunnen we niet meer zonder. Zelfde geldt voor alle dieren die Legan genoemd heeft en op kan noemen.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Kraay wrote:

Ik denk dat iedere toevoeger na het zien van een lijst met monsters, spider-pig en zelfs apparaten de redenatie kon maken dat dieren niet uitgesloten zijn.

Monsters als personage is logisch. Dieren totaal niet (zie o.a. het feit dat er maar eentje instaat / tussengeglipt is). Apparaten... waar? Hal 9000 is een persoonlijkheid en geen apparaat. Heb ik soms iets gemist?
Kraay wrote:

Anders had een simpel vraagje vooraf volstaan om dit "fiasco(?)" te voorkomen.

Als dieren er nu bijhoren, zoals jij claimt, en er maar eentje tussenzit, dan is het inderdaad een fiasco. Simpele redenatie toch? Als een KO niet representatief is voor waar het staat, dan is het een fiasco.

Ik denk trouwens eerder dat jij de regels (wat is nu precies een filmpersonage) duidelijk had moeten maken, en niet dat wij het hadden moeten vragen.

Kraay wrote:

Dit is gewoon een mug een olifant maken

Klopt helemaal. Net zoals jij dit nu doet. Pot verwijt de ketel dus.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Legan wrote:

Net zoals jij dit nu doet. Pot verwijt de ketel dus.

Ik houd mn mond wel. Veel makkelijker (maar wel veel flauwer).
Legan (niet deze ko) wrote:

Zoals verwacht bewaard men z'n commentaar voor als de KO is begonnen.

Pot verwijt ketel?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kraay wrote:

Dit is gewoon een mug een olifant maken, 300 battles lang geen haan naar Dadan gekraait, en als iemand jullie aan hem herinnerd wordt er opeens massaal moord en brand geschreeuwt. Opeens kunnen we niet meer zonder.

Klopt, omdat het niet eerder was opgevallen. Maar waarom zou je hem niet toevoegen?

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Reinbo wrote:

Klopt, omdat het niet eerder was opgevallen

Dan kan je iig zonder.

Maar waarom zou je hem niet toevoegen?
Om de regels strak te houden, op het moment dat ik ook maar 1 concessie doe, open ik de deur voor 100 andere personages uit 100 andere films, onmogelijk om die dan nog te weigeren, kans dat het zo'n zooi wordt dat we overnieuw mogen beginnen. Of staat Dadan daar allemaal boven?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik verwacht ook geen 100 nieuwe inzendingen, maar mocht er nog eentje komen dan stemmen we daar tochgewoon even over en als er een aantal voo zijn doen we 'm erbij. Zolang we in de eerste ronde zitten kan dat toch nog probleemloos.

En Ja dadan staat boven heel veel andere personages. Ik betwijfel ook sterk of we er nog eentje van zijn formaat over het hoofd geien hebben. het gaat hier immers wel om een spraakmakend personage uit een zeer geliefde film.

Waarom stel je je zo rigide op?

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Kraay wrote:

Ik houd mn mond wel. Veel makkelijker (maar wel veel flauwer).

Dit is toch gewoon een normale discussie? Flauw om je er dan zo, vooral als organisator, gemakkelijk vanaf te maken.
Kraay wrote:

Pot verwijt ketel?

Ach gossie, wil je zo de discussie winnen? Flauw op zijn minst, maar ik ga wel met je mee in die richting hoor. Had deze opmerking ook betrekking op het feit dat men een naam miste in de desbetreffende lijst? En hoelang had men toen de tijd namen toe te voegen? Verder is het jammer dat je niet ingaat op de eerdere opmerkingen die ik maakte.
Kraay wrote:

Om de regels strak te houden, op het moment dat ik ook maar 1 concessie doe, open ik de deur voor 100 andere personages uit 100 andere films, onmogelijk om die dan nog te weigeren, kans dat het zo'n zooi wordt dat we overnieuw mogen beginnen.

Het gaat er niet om om het strak te houden, maar kunnen meebuigen en niet er gelijk vanuit gaan dat je een stortvloed krijgt aan nieuwe inzendingen. Misschien vragen wat de meerderheid wil? Heb ik zelf ook gedaan in de Avonturen KO toen er 2 x dezelfde film in zat i.p.v. gewoon mijn zin doordrukken. En de uiteindelijke oplossing was niet eens wat ik eerst in gedachten had.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3566 votes

1-4 Ricky Roma

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Legan wrote:

(quote)
Dit is toch gewoon een normale discussie? Flauw om je er dan zo, vooral als organisator, gemakkelijk vanaf te maken
Er staat al een bericht onder...

Ach gossie, wil je zo de discussie winnen?

Winnen

Flauw op zijn minst, maar ik ga wel met je mee in die richting hoor. Had deze opmerking ook betrekking op het feit dat men een naam miste in de desbetreffende lijst?
Neuhhh. Dat dierengedoe wel?
En hoelang had men toen de tijd namen toe te voegen?
Dag of 3
Verder is het jammer dat je niet ingaat op de eerdere opmerkingen die ik maakte.
Kraay wrote:

Mens = Dier

Mens = Personage

Hier ben jij nog niet op in gegaan, pot verwijt ketel?

Het gaat er niet om om het strak te houden, maar kunnen meebuigen en niet er gelijk vanuit gaan dat je een stortvloed krijgt aan nieuwe inzendingen.

Ik ging er dit jaar ook vanuit dat Feyenoord de top-3 zou halen... Waar komt de streep?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wat doe je moeilijk..... strep komt als de 1e ronde voorbij is. Lijkt me logisch.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Reinbo wrote:

Ik verwacht ook geen 100 nieuwe inzendingen, maar mocht er nog eentje komen dan stemmen we daar tochgewoon even over en als er een aantal voo zijn doen we 'm erbij. Zolang we in de eerste ronde zitten kan dat toch nog probleemloos.

Dit soort gevallen kan je niet met meerderheid beslissen, ik durf te wedden dat diezelfde "meerderheid" hier ook graag wil dat ik elke deelnemer zomaar 100 euro kado doe

En Ja dadan staat boven heel veel andere personages. Ik betwijfel ook sterk of we er nog eentje van zijn formaat over het hoofd gezien hebben. het gaat hier immers wel om een spraakmakend personage uit een zeer geliefde film.

objectief

Waarom stel je je zo rigide op?

Bekijk het eens van mijn kant, als ik Dadan er zomaar in had gesmeten, dan zou weer een andere groep user's op mij afreageren. Geldt ook voor jou Legan.

Reinbo wrote:

Wat doe je moeilijk..... strep komt als de 1e ronde voorbij is. Lijkt me logisch.

Best, op de voorwaarde dat ik de aankomende ko's mijn toevoegingen mag bewaren voor het eind van ronde 1.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

305. Red Leary (George Kennedy, Thunderbolt and Lightfoot) - Ricky Roma (Al Pacino, Glengary Glen Ross)

1-5 vaart

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

306. Walker (Lee Marvin, Point Blank) - Matthew Poncelet (Sean Penn, Dead Man Walking)

1-0 beide niet al te boeiend

Spetie

• 38871 messages
  • 8169 votes

1-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

2-1

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Kraay wrote:

Best, op de voorwaarde dat ik de aankomende ko's mijn toevoegingen mag bewaren voor het eind van ronde 1.

Wat mij betreft prima. Wel erg kinderachtig.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

En dit niet?

Onderhond

• 87599 messages
  • 12856 votes

Slim om geen nieuwe namen meer toe te laten. Als je daar mee moet beginnen ...

Volgend jaar gewoon nieuwe kansen.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

306. Walker (Lee Marvin, Point Blank) - Matthew Poncelet (Sean Penn, Dead Man Walking)

2-2

Apollinisch

• 21299 messages
  • 0 votes

Legan wrote:

Als dieren er nu bijhoren, zoals jij claimt, en er maar eentje tussenzit, dan is het inderdaad een fiasco.

En wie is verantwoordelijk voor dat fiasco?

Monsters als personage is logisch. Dieren totaal niet.
Jaja, heel logisch.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.