- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
Statiegeld
-
- 340 messages
- 308 votes
Stel ik gooi m er bij, dan kan ik moeilijk weigeren als er daarna massaal om nog een personage wordt gevraagd Enz. Enz. Gaat hier meer om het principe dan om de moeite. Jullie hebben alle tijd gehad vooraf. (nee dus, sorry) Als iemand mij erop betrapt dat ik er eentje dubbel in heb staan, dan is Dadan de vervanger.

Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Stel ik gooi m er bij, dan kan ik moeilijk weigeren als er daarna massaal om nog een personage wordt gevraagd Enz. Enz. Gaat hier meer om het principe dan om de moeite. Jullie hebben alle tijd gehad vooraf. (nee dus, sorry) Als iemand mij erop betrapt dat ik er eentje dubbel in heb staan, dan is Dadan de vervanger.
285. Mrs. Iselin (Angela Lansbury, The Manchurian Candidate) - Spider-Pig (Zichzelf, The Simpsons Movie)
Gaat hier niet om moeilijk doen, maar om de principe (dit is geen dieren KO).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nou prima, dan gooi je die er ook bij.
Dadan moet erbij. Ik zie geen enkele reden om dat niet te doen.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
[.. .
Mens = Dier
Mens = Personage
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb toch sorry gezegd
Dat is geen reden. Waarom zou je Dadan er uit houden? Ik weet zeker als je BC, WC zou kennen 'm er ook in zou willen hebben.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
als.
Irrealisme (=irrelevant)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik denk dat iedere toevoeger na het zien van een lijst met monsters, spider-pig en zelfs apparaten de redenatie kon maken dat dieren niet uitgesloten zijn. Anders had een simpel vraagje vooraf volstaan om dit "fiasco(?)" te voorkomen.
Dit is gewoon een mug een olifant maken, 300 battles lang geen haan naar Dadan gekraait, en als iemand jullie aan hem herinnerd wordt er opeens massaal moord en brand geschreeuwt. Opeens kunnen we niet meer zonder. Zelfde geldt voor alle dieren die Legan genoemd heeft en op kan noemen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik denk dat iedere toevoeger na het zien van een lijst met monsters, spider-pig en zelfs apparaten de redenatie kon maken dat dieren niet uitgesloten zijn.
Anders had een simpel vraagje vooraf volstaan om dit "fiasco(?)" te voorkomen.
Ik denk trouwens eerder dat jij de regels (wat is nu precies een filmpersonage) duidelijk had moeten maken, en niet dat wij het hadden moeten vragen.
Dit is gewoon een mug een olifant maken
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Net zoals jij dit nu doet. Pot verwijt de ketel dus.
Zoals verwacht bewaard men z'n commentaar voor als de KO is begonnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dit is gewoon een mug een olifant maken, 300 battles lang geen haan naar Dadan gekraait, en als iemand jullie aan hem herinnerd wordt er opeens massaal moord en brand geschreeuwt. Opeens kunnen we niet meer zonder.
Klopt, omdat het niet eerder was opgevallen. Maar waarom zou je hem niet toevoegen?
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Klopt, omdat het niet eerder was opgevallen
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik verwacht ook geen 100 nieuwe inzendingen, maar mocht er nog eentje komen dan stemmen we daar tochgewoon even over en als er een aantal voo zijn doen we 'm erbij. Zolang we in de eerste ronde zitten kan dat toch nog probleemloos.
En Ja dadan staat boven heel veel andere personages. Ik betwijfel ook sterk of we er nog eentje van zijn formaat over het hoofd geien hebben. het gaat hier immers wel om een spraakmakend personage uit een zeer geliefde film.
Waarom stel je je zo rigide op?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ik houd mn mond wel. Veel makkelijker (maar wel veel flauwer).
Pot verwijt ketel?
Om de regels strak te houden, op het moment dat ik ook maar 1 concessie doe, open ik de deur voor 100 andere personages uit 100 andere films, onmogelijk om die dan nog te weigeren, kans dat het zo'n zooi wordt dat we overnieuw mogen beginnen.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Winnen 
Mens = Dier
Mens = Personage
Ik ging er dit jaar ook vanuit dat Feyenoord de top-3 zou halen... Waar komt de streep?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat doe je moeilijk..... strep komt als de 1e ronde voorbij is. Lijkt me logisch.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik verwacht ook geen 100 nieuwe inzendingen, maar mocht er nog eentje komen dan stemmen we daar tochgewoon even over en als er een aantal voo zijn doen we 'm erbij. Zolang we in de eerste ronde zitten kan dat toch nog probleemloos.
Dit soort gevallen kan je niet met meerderheid beslissen, ik durf te wedden dat diezelfde "meerderheid" hier ook graag wil dat ik elke deelnemer zomaar 100 euro kado doe
objectief
Bekijk het eens van mijn kant, als ik Dadan er zomaar in had gesmeten, dan zou weer een andere groep user's op mij afreageren. Geldt ook voor jou Legan.
Wat doe je moeilijk..... strep komt als de 1e ronde voorbij is. Lijkt me logisch.
Best, op de voorwaarde dat ik de aankomende ko's mijn toevoegingen mag bewaren voor het eind van ronde 1.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
305. Red Leary (George Kennedy, Thunderbolt and Lightfoot) - Ricky Roma (Al Pacino, Glengary Glen Ross)
1-5 vaart
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
306. Walker (Lee Marvin, Point Blank) - Matthew Poncelet (Sean Penn, Dead Man Walking)
1-0 beide niet al te boeiend
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Best, op de voorwaarde dat ik de aankomende ko's mijn toevoegingen mag bewaren voor het eind van ronde 1.
Wat mij betreft prima. Wel erg kinderachtig.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12856 votes
Slim om geen nieuwe namen meer toe te laten. Als je daar mee moet beginnen ...
Volgend jaar gewoon nieuwe kansen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
306. Walker (Lee Marvin, Point Blank) - Matthew Poncelet (Sean Penn, Dead Man Walking)
2-2
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Als dieren er nu bijhoren, zoals jij claimt, en er maar eentje tussenzit, dan is het inderdaad een fiasco.