- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
302. Ofelia (Ivana Baquero, El Laberinto del fauno) - Seth Gecko (George Clooney, From Dusk Till Dawn)
0-1
Terwijl de battles volop bezig zijn vind ik een nieuw personage er nog in smijten maar een raar idee om eerlijk te zijn.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Black Cat, White Cat op de "Nog Kopen" lijst gezet. Briljante film
En Dadan is een geweldig personage, finale materiaal.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
303. Wilmer Cook (Elisha Cook Jr., The Maltese Falcon) - Chance the Gardener (Peter Sellers, Being There)
0-1
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Laat anders de organisator (Kraay) maar beslissen of het nog mag of niet.. sorry voor het niet editten, maar ik krijg mijn berichten niet bewerkt door ontzettend irritant internet.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Stel ik gooi m er bij, dan kan ik moeilijk weigeren als er daarna massaal om nog een personage wordt gevraagd Enz. Enz. Gaat hier meer om het principe dan om de moeite. Jullie hebben alle tijd gehad vooraf. (nee dus, sorry) Als iemand mij erop betrapt dat ik er eentje dubbel in heb staan, dan is Dadan de vervanger.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7961 votes
304. Sal (John Cazale, Dog Day Afternoon) - Johnny ‘Guitar’ Logan (Sterling Hayden, Johnny Guitar)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Als iemand mij erop betrapt dat ik er eentje dubbel in heb staan, dan is Dadan de vervanger.
Had ik nu maar een "auto-scan"... Geen verwijten verder, maar een foutje is snel gemaakt in zo'n grote lijst, jammer dus dat er geen snelle opspoor methode is 
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
305. Red Leary (George Kennedy, Thunderbolt and Lightfoot) - Ricky Roma (Al Pacino, Glengary Glen Ross)