- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
307. Evelyn Cross Mulwray (Faye Dunaway, Chinatown) - Timon (Nathan Lane, The Lion King)
0-1
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
En wie is verantwoordelijk voor dat fiasco?
Jaja, heel logisch.
Bekijk het eens van mijn kant, als ik Dadan er zomaar in had gesmeten, dan zou weer een andere groep user's op mij afreageren. Geldt ook voor jou Legan.
Mijn punt is niet zozeer dat Dadan er niet in mag. Eenieder heeft zijn/haar verantwoordelijkheid en pech is pech. Maar als jij zegt dat dieren er ook bij horen (wat ik niet zie bij deze KO), is deze KO dan niet mislukt gezien de afwezigheid van zowat alle belangrijke dieren? Een KO beste film waarbij een groot gedeelte van de top 250 wordt overgeslagen is toch ook niet representatief?
Is een normale discussie trouwens niet meer mogelijk? Het lijkt net of men zich persoonlijk aangevallen voelt gezien de toch wel kinderachtige reacties terwijl een ander poogt een serieuze discussie te voeren.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
1-5 trouwens
308. Holly Golightly (Audrey Hepburn, Breakfast at Tiffany’s) - Lost Girl (Karolina Gruszka, Inland Empire)
1-0
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Niet dus. JIJ hebt ervoor gekozen geen dieren te nomineren, JIJ bent dus de verantwoordelijke.
Gaat een beetje moeilijk als je niet weet dat dieren ook genomineerd kunnen worden. Dus ik heb dan ook nergens voor gekozen en ik voel mij dan ook niet verantwoordelijk.
En dat zonder woorden in hoofdletters
.
Tuurlijk wel. WIJ, de deelnemers aan deze KO, zijn blijkbaar van mening dat deze titels (of personages, of een andere variabele) ons niet vertegenwoordigen.
--
308. Holly Golightly (Audrey Hepburn, Breakfast at Tiffany's) - Lost Girl (Karolina Gruszka, Inland Empire)
4-2
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
En dat zonder gaapsmileys. 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Tja, om nou als organisator rekening te gaan houden met jouw onwetendheid… Misschien voortaan “iets in de groep gooien” en niet zomaar je eigen domme conclusies trekken?
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
309. Mike Wazowski (Billy Crystal, Monsters Inc.) - Herbert West (Jeffrey Combs, Re-Animator)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kom op zeg wat een vreselijke know not score ontstaat hier. West is kwartfinale werk!