- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-6 Jammer van Asano, maar Hauer is natuurlijk een maatje te groot. 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Ongeveer de enige verklaring inderdaad, men heeft gewoon op de langste man gestemd.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8167 votes
Edward Norton er ook al uit 
ja is jammer, maar tegenstander was ook erg goed.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
ja is jammer, maar tegenstander was ook erg goed.
Moest alleen eerst wel op zoeken waarin hij ook alweer speelde en heeft nergens een echt gedenkwaardige rol, waar Norton er minstens 5 heeft.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
0-6
30. Scarlett Johansson - Jack Black
1-0
Spetie
-
- 38871 messages
- 8167 votes
Moest alleen eerst wel op zoeken waarin hij ook alweer speelde en heeft nergens een echt gedenkwaardige rol, waar Norton er minstens 5 heeft.
Macy is ook meer een bijrolacteur, maar wel eentje die eigenlijk nooit een slechte rol neerzet. Kijk maar bij mijn nr 6 in mijn top 10 als je een gedenkwaardige rol van hem wil zien.
.
Ik had echter waarschijnlijk ook op Norton gestemd, al kan ik de nederlaag wel begrijpen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
I really do have love to give, I just don't know where to put it.
Als ik hier weer aan moet denken, is het erg moeilijk voor de tegenstander van Macy om een punt van mij te krijgen.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Macy is ook meer een bijrolacteur, maar wel eentje die eigenlijk nooit een slechte rol neerzet. Kijk maar bij mijn nr 6 in mijn top 10 als je een gedenkwaardige rol van hem wil zien.
.
Ik had echter waarschijnlijk ook op Norton gestemd, al kan ik de nederlaag wel begrijpen.
Tja, die #6 scoort maar liefst 1.5*. Ik vind het echt niet meer dan een middelmaat acteur en die hoort zeker niet te winnen van Norton. En HJS stemt zelfs nog op een hond of een kikker uit Magnolia, ik vind het toch redelijk belachelijk ook al is het een spelletje.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Macy mocht best winnen. Als Norton met zever als The Hulk begint ...
6-3 uiteraard. Lome del die niet kan acteren.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
31. Natalie Portman - Peter O\'Toole
1-0
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
En HJS stemt zelfs nog op een hond of een kikker uit Magnolia, ik vind het toch redelijk belachelijk ook al is het een spelletje.
Macy is gewoon ijzersterk, maar die quote trekt 'm toch nog een stuk meer over de streep. Vond het een moeilijke battle, maar Macy is altijd geweldig en Norton heeft nog wel wat steekjes laten liggen. Beetje trieste reactie trouwens...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
2-0
Vind Macy iets te veel een one-trick-pony. De knullige neuroot. Fargo, Magnolia, Edmond, The Cooler. Veel vergelijkbare rollen.