- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
A.S nog niet gezien.Batman kan ik me niet meer voor de geest halen.
Maar in welke film hij ook speelt, t is een genot om naar hem te kijken. Binnenkort 5 easy peaces eens zien en daarna nog enkele komedies zoals Anger Management kijken. Ik loop er altijd wel voor warm voor.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik ben van beide niet echt fan maar met PSH heb ik al helemaal niks. Nicholson heeft toch een aantal aardige rollen gespeeld.
10-11
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Nicholson is anders een stuk veelzijdiger dan PSH.
Veel meer als een schmierende boer heb ik Nicholson nog niet zien spelen eigenlijk.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Ik ben van beide niet echt fan maar met PSH heb ik al helemaal niks.
Moet je natuurlijk niet enkel Mission Impossible 3 bekijken 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
10-12 Hoffman als winnaar zou de bizarre uitslagen in deze ko nog enigszins kunnen camoufleren.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Moet je natuurlijk niet enkel Mission Impossible 3 bekijken 
En Patch Adams, Along Came Polly, Twister, Red Dragon en The Big Lebowski.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
10-13 Geweldige rol in Charlie Wilson's War.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Zijn betere rollen vind ik toch wel:
25th hour
Capote
Happiness
Love Liza
Magnolia
Boogie Nights
In Along Came Polly is hij wel erg grappig. En in de andere genoemde speelt hij ook leuke bijrollen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
11-14
Graag had ik voor de underdog gestemd om eens een nieuwe winnaar te hebben, maar Nicholson is eigenlijk gewoon veel en veel beter. Als je naast elkaar zet wat hij in Chinatown, Five Easy Pieces, One Flew over the Cuckoo's Nest, About Schmidt of Batman presteert, is hij gewoon te goed. Die schmierende rollen van de laatste jaren vergeef ik hem graag.
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
13-14 maar Philip Seymour Hoffman is ook heel goed.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
14-14
Aan het rijtje van Freud kan ik rustig nog rollen noemen in The Departed, A Few Good Men, Terms of Endearment, The Passenger, The Last Detail, Easy Rider en uiteraard The Shining. Niet te vergeten zijn laatste Oscarwinnende rol in As Good as It Gets, altijd genieten als die film een keer langskomt.
Het rijtje films en de verminderde diversiteit in rollen van PSH zorgt ervoor dat hij hier tekort komt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
PSH is ook nog stukken jonger, beetje een unfaire vergelijking.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Wat mij betreft een eerlijke vergelijking. Het gaat hier tenslotte niet om de beste acteur van de laatste 10 jaar. Moet PSH maar niet in de finale komen 
LDeVries
-
- 370 messages
- 95 votes
ik vindt Jack Nicholson ook heel goed in One Flew over the Cuckoo's Nest.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
16-15 Ik blijf nog even hangen.
Eerlijk dat je het toegeeft 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Oh nee die man die enkel kan grijnzen wint weer. Want een afgang toch iedere keer weer.
postuum dan nog de
20-16
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Best wel een waardige winnaar
Ik kan er in ieder geval mee leven.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Voila je hoeft er maar om te vragen of daar is die grijns alweer. Is dit nu in The Departed, The Shining, As good as it Gets, About Schmidt, Batman, The Bucket List of Something's Gotta Give?