- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Als het gaat om grote rollen, dan kun je deze films er ook rustig bij rekenen:
Inglourious Basterds
The Tree of Life
The Curious Case of Benjamin Button
Snatch.
Verder moet hij uiteraard ook geld verdienen, onder andere voor zijn andere baan als producent. Als het om die periode gaat zou ik persoonlijk alleen zijn rollen in The Mexican en Mr. & Mrs. Smith als mislukt willen beschouwen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Kalifornia, Too Young to die , 8 Monkeys , Legends of the Fall en nog veel meer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Rolletjes kiezen in een Tarantino en een Ritchie weet je ook instantly dat je goed zit. Tel daar de vriendendienst voor Fincher bij op en de makkelijke keuze voor een Coen en je houdt bar weinig over. Noem ik niet echt een kunst. Dan vindt ik je zelfs spelen op safe. Een Asano heeft veel meer recht hier te staan imho.
Kalifornia, Too Young to die , 8 Monkeys , Legends of the Fall en nog veel meer.
Ik zei dan ook na 1999. 8 Monkeys? Legend of the Fall en Kalifornia weinig bijzonders trouwens.
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Finale!!
Jack Nicholson - Philip Seymour Hoffman
FINALE: 20 stemmen, 2 verschil 24 UUR
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
5-9 Iemand die zo lullig staat te acteren als in The Departed mag hier nooit staan.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
5-9 Iemand die zo lullig staat te acteren als in The Departed mag hier nooit staan.
Misschien heb je teveel films gemist van de oude man?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Als oude man in About Schmidt was hij leuk. Maar verder kan ik geen echt goeie rol van hem opnoemen. Wel nog een vreselijke slechte in de originele Batman.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
8-10
Nicholson is anders een stuk veelzijdiger dan PSH, die speelt bijna altijd de loser/het kneusje. Maar ze hadden van mij beide niet hoeven te winnen.