- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Horrorfilms (2008)
Knock Out: Horrorfilms (2008)
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Necrofillie is vuil, en dat sommige mensen daar dan gaan intrappen om dat echte horror te gaan noemen, is jammer...
Wat is het dan een Romantische film ?
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Necrofilie is gewoon horror
Vuil, ziek, smerig, noem het wat je wilt... Maar deze rotzooi interpreteer ik niet als horror, maar als ziek gedoe, dat bedoeld is voor een select groepje, die hun grenzen blijkbaar willen verleggen en dan zeggen van dat het dikke horror is...
Een kennis van mij, die al die vuile, zieke films bekijkt, zegt het ook... Necrofillie, die film is gewoon niks vergeleken met wat hij kijkt.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Vuil, ziek, smerig, noem het wat je wilt...
Daarom dus horror.
Maar het is een Knock-Out, dus laten we gewoon weer gaan stemmen.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Daarom dus horror.
En net daar zit het probleem... Men onderscheidt HORROR niet meer met horror...
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Net vond je het raar dat Nekromantik niet had gewonnen en nu zeg je dit allemaal. Ligt het aan mij of spreek je jezelf tegen ?
Jayvie
-
- 964 messages
- 0 votes
Net vond je het raar dat Nekromantik niet had gewonnen en nu zeg je dit allemaal. Ligt het aan mij of spreek je jezelf tegen ?
Meedoen met de rest enzo.
Anyway
Toolbox Murders - Dagon
0-4
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Omdat ik verwacht had dat de "kenners" onder ons die wel door zouden stemmen, ik zou sowieso op Slither gestemd hebben...
Maar ja, dan krijg je commentaar dat je meedoet met de rest enzo, tjah...
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Terug naar het doel van het topic.
Toolbox Murders (Remake) - Dagon
0-4
-Roald-
-
- 3178 messages
- 803 votes
Lad heeft een dubbele persoonlijkheid

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik kan de KO van vorig jaar nergens meer terugvinden. Iemand een idee hoe die terug te vinden?
Jayvie
-
- 964 messages
- 0 votes
2007 was er geen
De vorige 2:
http://www.moviemeter.nl/forum/5/4474/
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6590 votes
Volgens John Waters is het de eerste erotische film voor necrofielen 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
64. Flight Of The Living Dead - Wicker Man, The (1973)
0-1
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Lad heeft een dubbele persoonlijkheid

Goed lezen is nu éénmaal een kunst... 
-Roald-
-
- 3178 messages
- 803 votes
Waarover niet iedereen beschikt, hè.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Slither is te grappig en zo zie je ze niet vaak! De laatste tijd steeds meer van dat soort films gelukkig. Geef mij maar humor in horror lekker lachen en ogen dichtknijpen, zo wordt je aan alle kanten van je gevoel aangetikt. Lekker chipz en zo...
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Slither is te grappig en zo zie je ze niet vaak! De laatste tijd steeds meer van dat soort films gelukkig. Geef mij maar humor in horror lekker lachen en ogen dichtknijpen, zo wordt je aan alle kanten van je gevoel aangetikt. Lekker chipz enzo...

Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Waarover niet iedereen beschikt, hè.
Blijkbaar...