- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Horrorfilms (2008)
Knock Out: Horrorfilms (2008)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Blij dat The Thing heeft gewonnen. Veel beter dan - het nooit eng wordende - Halloween.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Mooi rijtje tegenstanders verslagen vooral, niet mijn favoriet, maar in ieder geval een aardige winnaar.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Toevallig eergisteren voor het eerst gezien. Niet de beste winnaar, wel een waardige. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
bedankt trouwens voor de organisatie!
Erwinner& Die Hard,Willis 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
- het nooit eng wordende - Halloween.
Onzin.
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
idd erg bedankt
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Erg mooie winnaar inderdaad. Blij dat het geen moderne horror geworden is. Die hebben nog veel nodig om de tand des tijds te doorstaan. The Thing heeft die makkelijk doorstaan en is nog steeds één van de meest spannende films die er zijn.
Carpenter

Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Ik vind nieuwe horror over het algemeen (!) veel spannender dan die 'oudjes' maar goed The Thing is best wel leuk. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Carpenter blijft blijkbaar een klasse apart tijdens horror KO `s. Ik gun het The Thing op zich wel dat hij Halloween aflost als beste horror - film. Al blijft Halloween tig maal beter natuurlijk en was dat de enige echte waardige winnaar geweest.
Jammer dat films als: Haute Tension ( onneembare vesting
), 28 Days Later, `l Interieur, Rec., Rampo Jigoku, 30 Days of Night, Nattevagten, Suspiria en Braindead zo vroeg verstek lieten gaan. Blijft vreselijk traditioneel hier. Als het maar oud is lijkt men hier soms te denken ( vrolijk stemmend op The Fly & Texas Chainsaw M. notabene )
Over de populariteit van The Excorcist blijf ik mij ook verbazen. Aardige sfeer maar nergens eng, dan ben ik nog banger voor de avonturen die Pipi Langkous beleefd. Over de tand des tijds niet weerstaan gesproken.....
Wel prachtig is die algemene waardering voor Saw hier. Tenminste nog een fijne recente film tussen de hopen stof, die zo nu en dan wel degelijk ( meesterlijk - Halloween ) blijken te zijn.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
The Thing gewonnen dus. Niet mijn favoriet, maar ik kan er wel mee leven. Ben iig blij dat het geen Saw o.i.d. is geworden.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Kan er mee leven, al zijn er andere die ik liever zag winnen. Spijtig genoeg is de KO een beetje aan me voorbij gegaan, maar desalniettemin leuk dat hij weer eens georganiseerd werd. Waarvoor dank.
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Alhoewel ik Dawn of the Dead (Remake) op de top had willen zien. Respecteer ik het besluit van de MM leden! 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Mooie winnaar ondanks dat ik invasion en halloween stiekem beter vindt. Invasion is erg kielekiele naar mijn smaak. fnatastisch dat deze film het zo ver heeft geschopt en terecht
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Bedankt voor de leuke Knock-Out Erwinner en Die Hard 
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
'The Thing' in de finale met 'Halloween'. (The Thing wint met 12-9) Dat is wel een waardige battle, ja.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Halloween beter, maar The Thing is allerminst slecht. The Shining had natuurlijk moeten winnen, maarja, dat zal het anti-Kubrick gehalte van de stemmers wel zijn geweest 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
dat zal het anti-Kubrick gehalte van de stemmers wel zijn geweest 
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
Kon me geen betere winnaar voorstellen 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Onzin.
Zal ik dat maar even voor mezelf bepalen? Ik vind de film niet eng, jij wel. Punt uit toch?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Als het aan mij had gelegen was The Shining verder gegaan, lees je ding
heb je echt niks beters te doen dan zeiken op MM?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Wanneer een film met Kurt Russell in de hoofdrol een KO wint dan weet je genoeg.
Ik warm me wel aan het idee dat binnen 20 jaar we waarschijnlijk een finale krijgen als Ringu - Saw. De kenners zullen uiteraard erkennen dat deze twee klassiekers erg bepalend zijn geweest voor een heel gevolg aan horrorfilms.
Het slechte acteerwerk is dan ongetwijfeld deel van de charme, net als de melige soundtrack en het slechte acteerwerk in The Thing.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Als het aan mij had gelegen was The Shining verder gegaan, lees je ding
heb je echt niks beters te doen dan zeiken op MM?