• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

MovieMeter Contest

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Pff, lastig zeg. Ik weet alleen 1, 10 en 15. De meeste andere zeggen me echt helemaal niks. Over het algemeen niet echt mijn soort films geloof ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Die scene met die stoet politieauto's kan uit zoveel films komen...

Het is dat je aan de muziek en de beelden een indruk krijgt van de leeftijd van de film. Anders was er helemaal geen beginnen aan.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Erwinner wrote:

Die eekhoorn weet ik wel denk ik. Als dat de film is die ik denk, dan wordt ie niet veel geraden denk ik maar weer.

Raar want ik ken die scene zeker! Weet alleen niet direct uit welke film

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Mooie fragmenten !

Hier kan ik iets mee

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

kappeuter wrote:

Het is dat je aan de muziek en de beelden een indruk krijgt van de leeftijd van de film. Anders was er helemaal geen beginnen aan.

Die wist ik toch anders meteen. Vreemd...terwijl ik die film niet eens zo goed ken.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Oh, is het een eekhoorn en ik maar denken aan een marmot...

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Raar want ik ken die scene zeker! Weet alleen niet direct uit welke film

Voor mij weer een reden om te twijfelen, want jij hebt er niet op gestemd. Toch weet ik hem vrijwel zeker.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Ik heb op veel niet gestemd hoor Mijn stemmen staan enkel op films die ik gezien heb nadat ik mij op MM had geregistreerd. (enkel favorieten en flops uitgezonderd).

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Het komt uit het begin van de film (denk ik, want ik herkende het niet en het begin heb ik niet goed kunnen zien). Een heel verwarrend begin, dat volledig losstaat (in stijl) van de rest van de film. Dus ga zeker niet af op dit korte stukje.

Maar wel gaan kijken natuurlijk!

Bedankt voor de info. Krijg in ieder geval geen verkeerd verwachtingspatroon, al wilde ik hem sowieso al zien.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Vond ik juist erg herkenbaar. Zou ook maar een andere film weten die er op lijkt. maar de muziek geeft het weg....

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Die heb ik ook al geraden.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Reinbo wrote:

Vond ik juist erg herkenbaar. Zou ook maar een andere film weten die er op lijkt. maar de muziek geeft het weg....

Klopt, word waarschijnlijk een 'oja' moment.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

wederom geen van de 15 films gezien, dus weer een week stilte van mijn kant in dit topic.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

De kofferbak lijkt me voor de hand liggen.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Tussenstand:

1. Ramon K - 9pt. (1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 12, 15)

Reinbo - 9pt. (1, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 13, 14)

2. dutchtuga - 8pt. (2, 4, 5, 7, 8, 11, 13, 14)

3. Matchostomos - 7 pt. (2, 3, 5, 8, 10, 11, 15)

4. kappeuter - 6pt. (1, 2, 4, 5, 12, 15)

DVD-T - 6pt. (1, 2, 3, 8, 9, 11)

5. MXO - 5pt. (1, 2, 3, 5, 10)

Tommeh - 5pt. (1, 3, 5, 11, 15)

6. DieGo - 4pt. (1, 3, 5, 15)

7. Knisper - 3pt. (3, 4, 5)

Co Jackso - 3pt. (1, 9, 15)

Grindhouse - 3pt. (1, 10, 15)

ROOSKY - 3pt. (2, 5, 9)

chiquita - 3 pt. (1, 3, 12)

8. Chainsaw - 2pt. (8, 5)

AHWA - 2pt. (3, 5)

Apollinisch - 2pt. (1, 10)

Erwinner - 2pt. (9, 11)

9. wibro - 1pt. (5)

01: 11x geraden

02: 7x geraden

03: 10x geraden

04: 4x geraden

05: 13x geraden

06: xxxxxxxxxxxx

07: 2x geraden

08: 6x geraden

09: 5x geraden

10: 5x geraden

11: 7x geraden

12: 3x geraden

13: 2x geraden

14: 2x geraden

15: 7x geraden

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Waarschijnlijk wel als je de film gezien hebt Op basis van de fragmenten en de muziek lijken er mij veel Amerikaanse 80s flicks tussen te zitten. Niet zo mijn specialiteit.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Onderhond wrote:

Waarschijnlijk wel als je de film gezien hebt Op basis van de fragmenten en de muziek lijken er mij veel Amerikaanse 80s flicks tussen te zitten. Niet zo mijn specialiteit.

Wel van Reinbo zo te zien .

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Verbaast mij ook niks

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Zou hij die jaren 80 films ook herzien? Beetje zonde van de tijd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik dacht 9 te herkennen, maar omdat het die film niet is, wordt het extreem moeilijk een alternatief te bedenken. Wat een raar fragment.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Wat een aantal heerlijke scenes Diesel!

Voorlopig 8 goed maar er zit meer in denk ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Diesel, maak je fragment 6 even wat langer?

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Wow, wat een leuke quiz! Misschien ook omdat ik verrassend veel weet. 11 stuks al na mijn eerste kijkbeurt, volgens mij. Kijken of ik er nog wat bij weet te vinden voor ik instuur.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Heel moeilijk. Weet 1, 5, 8 zeker en 11 is volgens mij ook goed. 6 mag indd iets langer, en 4 en 12 ga ik nog even een x goed bekijken heb nu nogal slechte gokken geplaatst.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Bleef ik bij de vorige al steken op 2 films, ik vrees dat het deze week bij 1 film blijft .

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Er beginnen zich al duidelijke categorieën af te tekenen van mensen die een quiz al dan niet moeilijk of juist erg leuk vinden

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Freud wrote:

Er beginnen zich al duidelijke categorieën af te tekenen van mensen die een quiz al dan niet moeilijk of juist erg leuk vinden

Mag ik in beiden categorieën? Ze zijn leuk maar ook moeilijk en met een geheugen als een zeef ben ik niet echt geholpen. Daarnaast heb ik gewoon teveel mainstreamrommel en ouwetjes in mijn jeugd gekeken en niet wat hier langskomt.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Bij contest 2 had ik alleen Go en Spoorloos nog moeten herkennen (al is Go geen film die is blijven hangen). Verder zaten er zelfs fragementen in van films waarvan ik nog nooit gehoord had dus ik hoef me in principe niet te schamen dat ik ze niet herkende.

Deze nieuwe is taai, maar het zijn wel allemaal fragmenten denk ik die je zult herkennen als je de films in kwestie gezien hebt. 3 fragmenten herken ik 100% zeker. 2 zijn twijfelgevallen. De rest doet niet eens een vaag lampje branden. Ze zijn wel allemaal prikkelend, dus dat is leuk.

Cheo

• 5474 messages
  • 1182 votes

Freud wrote:

Ik vind het een prachtig spel maar mijn smaak films zijn het gewoon niet

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Op eerste gezicht vind ik dit veruit de lastigste tot nu toe. Ik herken bijna niks en er zijn ook weinig aanknopingspunten om te kunnen zoeken. Je moet de films echt gezien hebben om ze te weten denk ik en volgens mij zijn het niet echt mijn soort films.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.