- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Battle 15 is wel de risee van deze ronde. Dat die film er uberhaupt nog inzitten.....
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik stem omdat ik de films had gezien. Ik verander de stem omdat ik 0% voorkeur had en de impasse wilde doorbreken.
Een beetje jammer alleen als het gewoon heel spannend is. Had dan gewoon gelijk op Alien gestemd. Het komt op mij over alsof je alles even gauw erdoor heen wilt jassen. Nou verbaas ik mij niet over zulke volstrekte willekeur, alleen blijf ik het zeker in die fase jammer vinden.
Sorry hoor, maar dit staat totaal los van de opmerking van Observator. Observaties in meerdere KO's, ladders, etc... hebben de houding van sommigen t.o.v. bepaalde films al meer dan genoeg aangetoond. Algemene kennis en iets dat jij ook zou moeten weten aangezien je al een tijdje hier rondloopt.
Heb je de algemene beschouwingen van 2005 ook grondig doorgenomen in je afweging? Poeh, he. Het zat allemaal wel diep he? Daarbij wordt er over Mulholland Dr. ook regelmatig negatief gesproken.
Je wijzigt je stem dus om bepaalde personen een hak te zetten. Nou, daar hoef ik verder niets over te zeggen. Lijkt mij een duidelijke zaak. Ondanks het spelletjes gehalte vind ik zoiets gewoon een jammerlijke constatering.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
1-2 duh.
Leon had er allang uit moeten liggen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
originele film vs. 13 in een dozijn
Je bent dan ook anti - fobisch voor alles wat van buiten Amerika komt.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Grappenmaker, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet goed vind.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Grappenmaker, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet goed vind.
Inderdaad, alleen geestverruimend is het nog steeds niet.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Niks origineels aan FC.
Nee, doe mij dan een paar tips voor gelijksoortige films? (En niet Persona want die was oersaai)
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Inderdaad, alleen geestverruimend is het nog steeds niet.
Is dat een probleem voor jou dan?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
14. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back - One Flew over the Cuckoo's Nest
0-1
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nee, doe mij dan een paar tips voor gelijksoortige films? (En niet Persona want die was oersaai)
Persona
Alsof FC daar ook maar van in de buurt kan komen, lijkt er ook totaal niet op.
Gelijksoortige films als FC? Uiteindelijk is het maar een domme knokfilm (met een onzinnige plottwist), daar ken jij er meer van dan ik, dus dat laat ik aan jou.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
9-4 FC is broddelwerk, Leon overigens ook..
Beetje laat