• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Knock-out: Beste Film (2008)

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Ah... De druk wordt mij gewoon teveel (eerder haast). Wijziging stem van MD naar Alien.

9-12

12. The Shining - Cidade de Deus

1-0

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

1-1

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Legan wrote:

Ah... De druk wordt mij gewoon teveel (eerder haast). Wijziging stem van MD naar Alien.

Meeloper.

Dat MD van Alien verliest, echt te triest voor woorden.

2-1 shining trouwens

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

logisch....eerder.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

2-2 CdD

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Wat flauw weer om een stem te veranderen vanwege tijdsgebrek. Eens met Zavo dat dit geen actie is van iemand met een ruggengraat. Maar de uitslag past perfect in het trieste verloop van deze knock - out.

2-3

Artemis

• 3868 messages
  • 2397 votes

3-3

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

maxcomthrilla wrote:

Wat flauw weer om een stem te veranderen vanwege tijdsgebrek. Eens met Zavo dat we dit geen actie is van iemand met een ruggengraat. Maar de uitslag past perfect in het trieste verloop van deze knock - out.

Qua score maakte het mij weinig uit wie er won. Maar de houding van enkelen t.o.v. films als Alien speelde op de achtergrond zeker mee bij de wijziging. Een erg zielige houding.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Wat flauw weer om een stem te veranderen vanwege tijdsgebrek. Eens met Zavo dat dit geen actie is van iemand met een ruggengraat. Maar de uitslag past perfect in het trieste verloop van deze knock - out.

2-3

Ach, Alien heeft sowieso meer ruggegraat dan M. Dr.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Makkelijk beïnvloedbaar dus, duidelijk zat.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

3-4

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Makkelijk beïnvloedbaar dus, juist.

Daar is toch niets mis mee, beter dan koppig volharden. Ben erg blij dat deze publiekslieveling gesneuveld is. Wordt nu echt spannend wie gaat winnen.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

4-4

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Spannend is het inmiddels allerminst met Taxi Driver, The Godfathers en Silence of the Lambs nog in de race. Die zullen wel weer de halve finale halen.

Verder 1.000 keer liever iemand die volhard dan iemand met zo `n slappe houding.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Silence is geen kanshebber mag ik hopen. Zie ook 2001, Fight Club, American Beauty als kanshebbers.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

5-4.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

5-5

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Verder 1.000 keer liever iemand die volhard dan iemand met zo `n slappe houding.

Liever ten halve gekeerd dan te hele gedwaald is mijn motto.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

maxcomthrilla wrote:

4,5* versus 4,5* Leg mij eens uit wat er viel te volharden aangezien ik totaal geen voorkeur had?

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Legan wrote:

(quote)
4,5* versus 4,5* Leg mij eens uit wat er viel te volharden aangezien ik totaal geen voorkeur had?

Waarom stem je dan uberhaupt als je geen voorkeur had en waarom verander je dan van stem?

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

6-5

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

7-5

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

(quote)

Waarom stem je dan uberhaupt als je geen voorkeur had en waarom verander je dan van stem?

Om vervelende arthouse freaks zoals jou dwars te zitten

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

orbit wrote:

(quote)

Om vervelende arthouse freaks zoals jou dwars te zitten

Ik had daarvoor nog helemaal geen enkele opmerking gemaakt dus dat slaat nergens op.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Legan wrote:

Maar de houding van enkelen t.o.v. films als Alien speelde op de achtergrond zeker mee bij de wijziging.

Dit zeg je in een van je vorige posts. Welgeteld 1 iemand zegt iets kleins over Alien en gelijk trek je je conclusies. Moet je helemaal zelf weten, maar het toont aan dat je over verdomd weinig ruggengraat beschikt en dat je spoken ziet, aangezien je het over ' enkele ' hebt .

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Zavo wrote:

(quote)

Ik had daarvoor nog helemaal geen enkele opmerking gemaakt dus dat slaat nergens op.

Ik maakte ook maar een grapje (let op knipoog)..

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Zavo wrote:

Ik stem omdat ik de films had gezien. Ik verander de stem omdat ik 0% voorkeur had en de impasse wilde doorbreken.
maxcomthrilla wrote:

Welgeteld 1 iemand zegt iets kleins over Alien en gelijk trek je je conclusies. Moet je helemaal zelf weten, maar het toont aan dat je over verdomd weinig ruggengraat beschikt en dat je spoken ziet.

Sorry hoor, maar dit staat totaal los van de opmerking van Observator. Observaties in meerdere KO's, ladders, etc... hebben de houding van sommigen t.o.v. bepaalde films al meer dan genoeg aangetoond. Algemene kennis en iets dat jij ook zou moeten weten aangezien je al een tijdje hier rondloopt.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

7-6

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

8-6

Herisson

• 3413 messages
  • 607 votes

8-7

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.