- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Ah... De druk wordt mij gewoon teveel
(eerder haast). Wijziging stem van MD naar Alien.
9-12
12. The Shining - Cidade de Deus
1-0
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ah... De druk wordt mij gewoon teveel
(eerder haast). Wijziging stem van MD naar Alien.
Meeloper.
Dat MD van Alien verliest, echt te triest voor woorden.
2-1 shining trouwens
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Wat flauw weer om een stem te veranderen vanwege tijdsgebrek. Eens met Zavo dat dit geen actie is van iemand met een ruggengraat. Maar de uitslag past perfect in het trieste verloop van deze knock - out.
2-3
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Wat flauw weer om een stem te veranderen vanwege tijdsgebrek. Eens met Zavo dat we dit geen actie is van iemand met een ruggengraat. Maar de uitslag past perfect in het trieste verloop van deze knock - out.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat flauw weer om een stem te veranderen vanwege tijdsgebrek. Eens met Zavo dat dit geen actie is van iemand met een ruggengraat. Maar de uitslag past perfect in het trieste verloop van deze knock - out.
2-3
Ach, Alien heeft sowieso meer ruggegraat dan M. Dr.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Makkelijk beïnvloedbaar dus, duidelijk zat.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Makkelijk beïnvloedbaar dus, juist.
Daar is toch niets mis mee, beter dan koppig volharden. Ben erg blij dat deze publiekslieveling gesneuveld is. Wordt nu echt spannend wie gaat winnen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Spannend is het inmiddels allerminst met Taxi Driver, The Godfathers en Silence of the Lambs nog in de race. Die zullen wel weer de halve finale halen. 
Verder 1.000 keer liever iemand die volhard dan iemand met zo `n slappe houding.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Silence
is geen kanshebber mag ik hopen. Zie ook 2001, Fight Club, American Beauty als kanshebbers.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Verder 1.000 keer liever iemand die volhard dan iemand met zo `n slappe houding.
Liever ten halve gekeerd dan te hele gedwaald is mijn motto. 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
4,5* versus 4,5* Leg mij eens uit wat er viel te volharden aangezien ik totaal geen voorkeur had?
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
4,5* versus 4,5* Leg mij eens uit wat er viel te volharden aangezien ik totaal geen voorkeur had?Waarom stem je dan uberhaupt als je geen voorkeur had en waarom verander je dan van stem?
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Waarom stem je dan uberhaupt als je geen voorkeur had en waarom verander je dan van stem?
Om vervelende arthouse freaks zoals jou dwars te zitten 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Om vervelende arthouse freaks zoals jou dwars te zitten 
Ik had daarvoor nog helemaal geen enkele opmerking gemaakt dus dat slaat nergens op.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Maar de houding van enkelen t.o.v. films als Alien speelde op de achtergrond zeker mee bij de wijziging.
Dit zeg je in een van je vorige posts. Welgeteld 1 iemand zegt iets kleins over Alien en gelijk trek je je conclusies. Moet je helemaal zelf weten, maar het toont aan dat je over verdomd weinig ruggengraat beschikt en dat je spoken ziet, aangezien je het over ' enkele ' hebt .
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ik had daarvoor nog helemaal geen enkele opmerking gemaakt dus dat slaat nergens op.
Ik maakte ook maar een grapje (let op knipoog)..
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Waarom stem je dan uberhaupt als je geen voorkeur had en waarom verander je dan van stem?
Welgeteld 1 iemand zegt iets kleins over Alien en gelijk trek je je conclusies. Moet je helemaal zelf weten, maar het toont aan dat je over verdomd weinig ruggengraat beschikt en dat je spoken ziet.