- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
LOTR is een kinderfilm. Dirty Harry is een echte puberfilm
.
scherp
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-5 deel 2 van LOTR wint van Dirty Harry? Woensdagmiddaguitslag....:T
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
fietsendief eruit 
Kijk en bewonder hoe ik me inhoud, en geen neerbuigende opmerkingen maak over jullie intellectuele capaciteit of de reden waarom een hersenloos vehikel over dinosaurussen wordt verkozen boven een onroerend diepmenselijk meesterwerk!
3-3 overigens.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Kijk en bewonder hoe ik me inhoud, en geen neerbuigende opmerkingen maak over jullie intellectuele capaciteit of de reden waarom een hersenloos vehikel over dinosaurussen wordt verkozen boven een onroerend diepmenselijk meesterwerk!
3-3 overigens.
houd je in...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
ik vind ze beide niet bijzonder tbh, beide voldoende maar daar houdt het dan ook mee op.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Wel opvallend: hoewel de meeste reacties vertrekken van het feit dat iedereen zelf mag bepalen wat hij goed vindt, wordt mijn reactie, die toch eigenlijk niet meer is dan een wat opruiend geformuleerde mening over wat ik vond van de voorbije battles, meteen door iedereen afgekeurd 
Tja, als je het filmpubliek op denigrerende wijze in een hokje plaatst kan je natuurlijk wat tegenwind verwachten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-3 overigens.
Hé, beetje respect graag. Die dino's waren er wel eerder... 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Als ik me niet vergis zijn ze terug tot leven gewekt via kloontechnologie (via bloed in de fossielen van prehistorische insecten meen ik me te herinneren?), dus: nee 
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
LOTR een kinderfilm, wat ga ik hier nog meer lezen...