- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Ok, ik begrijp niet wat dit is?
Leg het me aub een keer uit
Lees het eerste bericht van de 1e pagina eerst eens. Er wordt een battle geplaatsd..en als je éen of beide films gezien hebt en je wilt stemmen dan kun je je stem uitbrengen.. ik stemde nu 0-1 voor The Butterfly Effect..en als jij The Butterfly Effect ook goed vind stem jij nu 2-4 (stand is nu 2-3).. als je Dr. Strangelove beter vind stem je op Strangelove.. dan is het 3-3
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Die battle staat ook niet in ronde 1 hoor 
O, ja. Klopt, dan begrijp ik ook niet waarom hij met zo `n duel aan komt zetten. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
2-3 nu toch?
correct
99. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - The Butterfly Effect
2-3
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
bizarre stand.. Iemand Dr. S gezien?
Ik had al bekend
Opvallend dat hier een gelegenheid ontstaat voor OH om op Kubrick te stemmen btw.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
3-6 Beide in bezit en gezien, maar The Butterfly Effect vind ik tot nu toe (veel) beter.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
bizarre stand.. Iemand Dr. S gezien?
jazeker, geen notknow. Vindt BFE alleen net wat sterker
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3128 votes
4-6!!
100. Nuovo Cinema Paradiso - Ladri di Biciclette
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Ik heb de Butterfly Effect niet gezien, maar die moet dan wel geweldigggg zijn 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Ik heb de Butterfly Effect niet gezien, maar die moet dan wel geweldigggg zijn 
Nou! Puberdraakje XL zou ik zeggen 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-0 Cinema Paradiso, maar het zijn beide uitstekende Italiaanse films.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
What the... Dr. Strangelove eruit tegen... The Butterfly Effect? Van alle films The Butterfly Effect? Gewoonlijk hou ik niet van opmerkingen als 'waar gaat het heen met de wereld als deze flutfilm die goede film verslaat', maar hier kom ik er gewoon niet onderuit. The Butterfly Effect hoort in een knock-out slechtste script zeker ergens in de halve finales te staan, maar verder verdient hij geen enkele eer. Wat ziet men toch in dat wandelende plotgat?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Op aanraden van Jordybeukeboom heb ik ook maar eens deze KO gevonden. Wist niet dat hij er was.
Ik wil wel deelnemen maar ik ken de 2e niet.