- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Aangezien die wil er de eerste keer al niet was dan waag ik inderdaad zelf maar een gokje.
.En hoewel het je vrij staat om te vragen, wordt een ander het weleens beu om iedere keer hetzelfde soort liedje te horen over aziatische films.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
En hoewel het je vrij staat om te vragen, wordt een ander het weleens beu om iedere keer hetzelfde soort liedje te horen over aziatische films.
Je zingt het anders zelf genoeg. Moet je nagaan hoe beu je het kan zijn als je hier al 5 jaar zit 
4-2
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
En hoewel het je vrij staat om te vragen, wordt een ander het weleens beu om iedere keer hetzelfde soort liedje te horen over aziatische films.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8159 votes
't is toch geen woensdagmiddag?
Niks mis met Ratatatouille. 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Je zingt het anders zelf genoeg.
Je zou ze de kost moeten geven die het omgekeerde doen.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Werkelijk? Dan moet ik mijn top tien dus aanpassen en die 2 aziatische films eruit gooien. Dat iemand 'oudere' aziatische films (voor 1990) interessanter vindt dan recentere films betekent dus dat ik hetzelfde liedje zing? Een interessante conclusie... 
Weh 
Ik bedoel dat je bij dit soort topics zelf vaak genoeg over "aziatisch" leuters. Gisteren nog bij de bad ladder.
Wat top 10s ermee te maken hebben begrijp ik niet. Staan trouwens nog 2 Europese en 1 Amerikaanse film in mijn top 10. Moet ik die nu ook weggooien ?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
What are your thoughts on this mem'rable comeback alan?