- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Helemaal niet mee eens! Ik heb ook zo mijn eigen favorieten maar weet daar naast ook een boel andere personages te waarderen. Deze ronde heeft ook nog een hele rits sterke personages. Welke hadden dan van jullie er nog bij gemoeten?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
men zegt ten eerste niet alle en ten tweede zeggen we ook niet dat we andere niet waarderen!!!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat er aan favorieten van mij over is loot vooral tegen elkaar of sterke tegenstanders... 4, 32, 50, 57, 63, 64... en daar staan een hoop suffe battles tegenover...
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Misschien wordt het wel eens tijd om te gaan werken met "plaatsingen" bij een KO. Zal bij een KO als deze erg moeilijk zijn, dat wel.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Over favorieten gesproken!
3. Lieutenant Colonel Bill Killgore (Robert Duvall, Apocalypse Now) - L. B. Jefferies (James Stewart, Rear Window)
1-0 Lieutenant Colonel Bill Killgore 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Misschien wordt het wel eens tijd om te gaan werken met "plaatsingen" bij een KO. Zal bij een KO als deze erg moeilijk zijn, dat wel.
Ik vind dat het hele punt van een knock-out dan verloren gaat. Wie moet ik dan tegenover wie zetten? Wie beslist welke personages er belangrijk zijn dan andere? En wat als je een personage als favoriet hebt waarvan je weet dat hij waarschijnlijk niet veel trouwe fans heeft? Moet die dan maar voor de leeuwen geworpen worden? Lijkt me onmogelijk dat men het hier ooit eens wordt over welke figuren een veilige plaatsing verdienen en welke niet. En anders hoeven we ook niet meer zo'n lijst samen te stellen, maar beginnen we gewoon een knock-out met 16 personages, met daarin de grootste kanshebbers (Vito Corleone, Alex DeLarge, The Dude, Hannibal Lecter, Travis Bickle, enz.).
Ik vind het ook wel iets hebben dat sommige zogenaamd mindere personages tegen elkaar komen te staan en sommige populaire figuren elkaar al vroeg ontmoeten. Dat houd de boel een beetje fris. Dat sommige figuren onterecht verliezen, wat nogal eens voorkomt in mijn ogen, is de stem van het volk. Kan ik ook niets aan doen. En hoewel er al genoeg favorieten uit zijn van mij zitten er evengoed nog genoeg leuks in. Maar wellicht heb ik een groter lijstje met personages die ik kan waarderen?
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
6-2 vreselijke keuze. Irritant typetje tegen een vreselijke seut (lees doos oid).
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Maar je hebt wel de juiste keuze gemaakt 
En The One Ring, plaatsing bij een KO als deze is inderdaad haast onmogelijk. Kan mij voor de rest ook prima vinden in jouw berichtje 
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
4. One Punch Mickey (Brad Pitt, Snatch.) - Drexl Spivey (Gary Oldman, True Romance)
0-1
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
4-5
Alleen al voor dat schitterende brabbeltaaltje.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Ik vind dat het hele punt van een knock-out dan verloren gaat. Wie moet ik dan tegenover wie zetten? Wie beslist welke personages er belangrijk zijn dan andere? En wat als je een personage als favoriet hebt waarvan je weet dat hij waarschijnlijk niet veel trouwe fans heeft? Moet die dan maar voor de leeuwen geworpen worden? Lijkt me onmogelijk dat men het hier ooit eens wordt over welke figuren een veilige plaatsing verdienen en welke niet. En anders hoeven we ook niet meer zo'n lijst samen te stellen, maar beginnen we gewoon een knock-out met 16 personages, met daarin de grootste kanshebbers (Vito Corleone, Alex DeLarge, The Dude, Hannibal Lecter, Travis Bickle, enz.).
Ik vind het ook wel iets hebben dat sommige zogenaamd mindere personages tegen elkaar komen te staan en sommige populaire figuren elkaar al vroeg ontmoeten. Dat houd de boel een beetje fris. Dat sommige figuren onterecht verliezen, wat nogal eens voorkomt in mijn ogen, is de stem van het volk. Kan ik ook niets aan doen. En hoewel er al genoeg favorieten uit zijn van mij zitten er evengoed nog genoeg leuks in. Maar wellicht heb ik een groter lijstje met personages die ik kan waarderen?
Het idee van plaatsingen zoals Art zegt is absurd. Gewoon loten. Als een personage, hoe sterk dan ook, er uit vliegt is dat gewoon omdat er meer stemmen zijn voor een ander personage. Zoals The One Ring zegt krijg je dan battles met enkele 'zwakke' figuren die dan verder gaan en de lijst gevarieerd en fris houden. Iedereen heeft z'n favorieten, maar die verschillen nu eenmaal. 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
5. Alvin Straight (Richard Farnsworth, The Straight Story) - Willie (Billy Bob Thornton, Bad Santa)
0-1