- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Beste Animatiefilm 2007
Knock Out: Beste Animatiefilm 2007
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
5-7
08 – Great Mouse Detective, The - Kidô Keisatsu Patorebâ: The Movie 2
0-1
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Memories eruit tegen NBC 
Ik was juist bang dat NBC het niet zou halen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Zou geheel terecht geweest zijn. Daarbij heeft NBC al veel té veel geluk gehad tegen Paprika. Normaal had ik daar mijn stem ook kunnen uitbrengen en had er van NBC al geen sprake meer geweest.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Zou geheel terecht geweest zijn. Daarbij heeft NBC al veel té veel geluk gehad tegen Paprika. Normaal had ik daar mijn stem ook kunnen uitbrengen en had er van NBC al geen sprake meer geweest.
Paprika is toch de minste van Kon, en aangezien we met de laatste 16 het over de 32 beste animatiefilms hebben denk ik dat er ook zeker geen plaats zou zijn voor Paprika. Een beetje afwisseling is welkom, dus ook Tim Burton. Corpse Bride ging er namelijk al uit tegen een Ghibli (en niet de beste).
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Paprika is toch de minste van Kon, en aangezien we met de laatste 16 het over de 32 beste animatiefilms hebben denk ik dat er ook zeker geen plaats zou zijn voor Paprika. Een beetje afwisseling is welkom, dus ook Tim Burton. Corpse Bride ging er namelijk al uit tegen een Ghibli (en niet de beste).
Paprika is zeker niet de minste Kon, da's die vreselijke kerstfilm van hem.
Verder is afwisseling inderdaad erg leuk. Vind Memories daarin een veel unieker project dan NBC. Liever een paar Ghiblis eruit en Memories er terug in.
En dan staat Patlabor 2 aan de afgrond tegen een film als De Speurneuzen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb de Speurneuzen niet gezien, andes had ik je vast kunnen helpen. Die Kerstfilm met de Tokyo Godfathers? Die is op een bepaalde manier toch wel weer uniek. Maar goed Perfect Blue is nog zeker niet geëvenaard.
En ik vrees dat we het niet eens worden over welke Ghibli er dan uit moet ten faveure van Memories, dus zullen we dan toch maar gewoon verder gaan?
Als Oshii maar als winnaar uit de bus komt, maakt mij niet uit welke...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Oshii is kansloos tegen een hoop furry films vrees ik.
Paprika is verder ook uniek, gewoon veel minder irritant dan Tokyo Godfathers 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
5-7!
09 – Jin-Rô – Mononoke - Hime
1-0 Moeilijk....
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
2-0 Geen moeilijke keuze voor mij. Die bombastische Miyazaki's zijn mijn ding niet zo. En tja, die avatar ...