- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Zal dan wel persoonlijk zijn. Hij is in ieder geval mijn favoriete hollywoodacteur (ook zo'n beetje alles van hem gezien trouwens), samen met Hoffman. De anderen die hier staan vind ik niet speciaal of zelfs ronduit slecht.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zelfs van bepaalde gewone films maakt Norton soms iets speciaals, bvb. the Score en Primal Fear. Ik plaats hem ver boven Murray.
Maar in de films van laatste paar jaren, zoals The Italian Job en The Illusionist doet Norton niks bijzonders. Beiden vermakelijke films, maar niet zozeer dankzij Norton. Ik zie Norton eigenlijk helemaal geen matige film redden.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
The Italian Job was niet echt zijn eigen keus, iets contractueels ofzo. Stelde ook verdraaid weinig voor. The Illusionist viel mij ook een beetje tegen, maar rollen zoals in Primal Fear en The Score zijn echt schitterend inderdaad. Verder Down in the Valley en AHX niet vergeten.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoe is Murray zo ver gekomen?
Door een heleboel goede rollen gespeeld te hebben 
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Norton ook met afstand de matigste die er nog in staat. Alsof hij de enige is die zijn rollen secuur zou uitkiezen, tss... Nooit van Oldman of Depp gehoord zeker? En wat is er met Benicio Del Toro gebeurt, zou hier ook zeker tussenhoren!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3. Humphrey Bogart - Al Pacino
1-0
Ik mis vooral Walken, Keitel, Oldman, Asano, Kitano en Hauer.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Alsof hij de enige is die zijn rollen secuur zou uitkiezen, tss... Nooit van Oldman of Depp gehoord zeker?
Een van de weinige zei ik ook...
4-1
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Zelfs van bepaalde gewone films maakt Norton soms iets speciaals, bvb. the Score en Primal Fear. Ik plaats hem ver boven Murray.
Inderdaad,
Bill Murray is het lachertje bij de laatste 8 samen met Bogart natuurlijk. Ik heb ook op Bill gestemd, maar ja. De keuze hebbend uit Sean Penn en hem is de keuze snel gemaakt.
Jammer van match 4. 2 sterke acteurs. In The Illusionist speelt Norton ook echt geweldig. Magische momenten als hij in beeld komt. Daarnaast speelt hij vooral in AHX en 25th Hour sterke vertolkingen. En Rounders is volgens mij ook geen verkeerd filmpje.