- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wegens afwezigheid The One Ring heb ik maar geloot :
Kwartfinales, tot 11, 2 verschil
1. James Stewart - Philip Seymour Hoffman
2. Jack Nicholson - Bill Murray
3. Humphrey Bogart - Al Pacino
4. Edward Norton -Kevin Spacey
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
1. James Stewart - Philip Seymour Hoffman
0-1
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
En ik had net een lijst klaar
.
Sorry.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Sorry.
Maakt toch niet uit
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ben ik trouwens de enige die het leuk vind dat Murray zo ver gekomen is?
Jammer van ronde 4 overigens. Die twee verdienen beiden geen plaats in de halve finale.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Blijkbaar niet, er zijn er toch 10 die voor de Ghostbuster gestemd hebben in de vorige ronde 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
Nee hoor, al mag dit wel het eindstation zijn 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Norton is echt een goed acteur. Speelt heel diverse rollen en allemaal heel sterk. Kiest ook als één van de weinige zijn films vrij secuur uit. Vind het ook prima dat Murray zo ver is gekomen, al hoorde Maggie Cheung er natuurlijk te staan
Niet voor ghosbuster, wel voor de films waar hij de laatste tijd in speelt. Gerijpt, als ik het zo mag zeggen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Blijkbaar niet, er zijn er toch 10 die voor de Ghostbuster gestemd hebben in de vorige ronde 
Zijn rol in The Ghostbusters is dan ook meteen de minste die ik van hem zag, maar ook daar is hij niet slecht. Murray is een van de weinige acteurs die een slechte film nog zeer aangenaam weet te maken. Gewoon altijd goed, ondanks de omstandigheden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jammer van ronde 4 overigens. Die twee verdienen beiden geen plaats in de halve finale.
Dacht net dat het de sterkste match was. 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Nogal triest eigenlijk als Murray 1 van de 8 beste acteurs ooit moet voorstellen...
Vreselijke loting:
3. Humphrey Bogart - Al Pacino

The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Norton is echt een goed acteur. Speelt heel diverse rollen en allemaal heel sterk. Kiest ook als één van de weinige zijn films vrij secuur uit.
Norton is op zich wel een prima acteur naar mijn mening. Met name in 25th Hour en Fight Club speelde hij uitstekend. Maar hij mist iets; iets wat er voor zorgt dat hij vooralsnog geen absolute favoriet van mij is. Ik vind hem de minste die er nu nog in zit en samen met Spacey de enige die geen recht heeft op een halve finale-plaats nu. Stewart, Bogart, Pacino, Nicholson, Murray en Hoffman zijn wel favorieten van mij.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Zelfs van bepaalde gewone films maakt Norton soms iets speciaals, bvb. the Score en Primal Fear. Ik plaats hem ver boven Murray.