- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nikolaj Kie Kaas er nu al uit 
Niet zo gek als je tegenover James Caan staat. Kaas is volgens mij ook volslagen onbekend. Al moet ik toegeven dat hij waarschijnlijk de grappigste naam van alle 512 deelnemers heeft 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Njah, in Europa maken ze ook films ... staat zelfs met een film in de Top 250.
Van James Caan wel wat dingetjes gezien maar zelfs met foto kan ik hem niet herkennen. Afgezien van The Godfather ook maar een weinig flatterend lijstje films achter z'n naam staan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Njah, in Europa maken ze ook films ... staat zelfs met een film in de Top 250.
Dat weet ik allemaal wel, maar dat maakt meneer nog niet meteen bekend, of wel? Ik had zelf voor deze knock-out nog nooit van hem gehoort. Sommige titels van films waarin hij speelde klinken me vaag bekend, maar een écht bekende film zit er niet tussen. Reconstruction misschien uitgezondert, maar ook dat is niet de meest bekeken film van de top 250. Dat maakt Kaas geen slechte acteur, maar wel een beetje kansloos in een knock-out. Nkyou gaf me trouwens zijn naam verkeerd door. Het is niet Kie Kaas, maar Lie Kaas.
Van James Caan wel wat dingetjes gezien maar zelfs met foto kan ik hem niet herkennen. Afgezien van The Godfather ook maar een weinig flatterend lijstje films achter z'n naam staan.
In Misery vind ik Caan persoonlijk sterker dan in The Godfatherfilms.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Sommige titels van films waarin hij speelde klinken me vaag bekend, maar een écht bekende film zit er niet tussen
Zoals ik al zei, in Europa maken ze ook films ... Met Idioterne, Elsker dig for evigt, Brødre en Reconstruction heeft hij toch al in vier gekende fims meegespeeld.
Misery heb ik ooit wel gezien, het liefst hou ik het ook daarbij.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Speelt ook in een serie nu, Las Vegas ofzo... Hij is iig bekender dan Kaas en dus door waarschijnlijk. Zonde, maar wel naar verwachting.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zoals ik al zei, in Europa maken ze ook films ...
Ik snap niet wat je hiermee duidelijk probeert te maken. Er zijn genoeg Europese acteurs die zeer bekend zijn. Maar daar hoort Kaas denk ik toch echt niet bij. En hij is zeker niet bekender dan een acteur die een grote rol had in een Godfather-film. Wellicht is Kaas beter dan Caan, dat weet ik niet, maar ik zou het toch vreemder gevonden hebben als Kaas gewonnen zou hebben.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Deze geflipte acteur verdient meer aandacht.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Kaas is niet "zeer" bekend nee. Het is geen Jean Reno (maw, hij zit nog niet in Hollywood dus niet "zeer" bekend) maar binnen het Europese arthouse circuit is Kaas ondertussen toch echt een naam. Die je minstens mag kennen als filmfan lijkt me.
Verder is het logisch dat Caan wint, maar niet met 0-5.