- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Europese Cinema
Knock-Out: Europese Cinema
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
5-4 
Een van de allermooiste films ooit, moet hem dringend nog eens herzien
.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Ben hem nu even aan het 'doorbladeren', maar stoor me gelijk al aan een microfoon nogal opzichtig het in beeld in de openingsscene. Iemand die toevallig weet of dit hoort,...

Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
Ben hem nu even aan het 'doorbladeren', maar stoor me gelijk al aan een microfoon nogal opzichtig het in beeld in de openingsscene. Iemand die toevallig weet of dit hoort,...
Denk dat dit zo hoort. Aangezien de eerste scene er duidelijk anders uitziet dan de rest van de film. Soort van docu-style. Zie ook de discussie bij de film zelf...
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ben hem nu even aan het 'doorbladeren'
.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Heb hem als boekformaat. Als je snel de bladzijdes om laat slaan lijkt het net of je een film kijkt 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
[quote]NKyou wrote:
[quote]
Veel mensen menen van wel ik heb nog steeds niet begrepen wat de toegevoegde waarde er van is. Maar zie hiervoor ook de discussie bij de film zelf
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
10-6
Reconstruction(Boe-DK)
_________
2. Vozvrasheniye(Zvyagintsev-RU)- Der Untergang(Hirschbiegel-DE)
1-0
Niet leuk om tussen deze twee te moeten kiezen 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
5-1 Der Untergang
Blijven we die stemmen veranderen? 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Twee matige tot goeie films, Vozvrasheniye wel diegene met het meeste smoelwerk.
6-1
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
10-3
3. Det sjunde inseglet(Bergman-ZW)- Stalker(Tarkovsky-RU)
0-1
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4689 votes
1-2 Dit zou een mooie finale geweest zijn.