- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Europese Cinema
Knock-Out: Europese Cinema
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik kan me van Stalker eigenlijk nog maar 1 scene herinneren 
Verder toch de film die veel duidelijker aanleunt bij een "Europese" uitstraling. Jammer dat Irrév niet gewonnen heeft, en nu nog maar even hopen dat Reconstruction het haalt.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik denk dat zo ongeveer iedereen gestemd heeft inmiddels
.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
mwah ik denk dat er nog wel wat mensen zijn die nog niet hebben gestemd
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
.
Denk het ook en denk dat we daarom Reconstruction maar moeten uitroepen tot winnaar 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
.
Ik denk het ook. Ik zag dat op de vorige pagina dat Stalker en Reconstruction erg dicht bij elkaar liggen bij jou, dus als je nou even je stem verandert, is het voorbij. 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Grotere kans dat stalker nu gaat winnen, simpelweg omdat meer mensen deze film hebben gezien en in hun top10 hebben staan. Een voorkeursstem (zonder de ander te hebben gezien) is dan gemakkelijk te geven.
Jordybeukeboom had beide finalisten op 3,0 staan, dus dat zijn er twee die naar reconstruction kunnen wijzigen
, is genoeg.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
AHWA, je hebt reconstruction niet gezien en stalker maar een 2,5 gegeven; waarom dan stemmen???
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ah kom AHWA! Je hebt Stalker maar op 2.5* staan. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ah kom AHWA! Je hebt Stalker maar op 2.5* staan. 
Maar hij stemt wel goed. 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Heb geen van beiden gezien maar ik hoop dat Tarkovsky het haalt
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Beide films hebben te dure dvd's om een stem wardig te zijn 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Als we ze nu eens ex aequo uitroepen tot winnaar, zou dat niet mooi zijn
.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
En daarna met z'n allen bij de Scouts, jointje opsteken en We Are The World zingen ... tssss 
aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
En daarna met z'n allen bij de Scouts, jointje opsteken en We Are The World zingen ... tssss 
Meedoen is toch belangrijker dan winnen? 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Als we ze nu eens ex aequo uitroepen tot winnaar, zou dat niet mooi zijn
.
Oh, look at me! I'm making people happy! I'm the magical man from Happyland in a gumdrop house on Lollypop Lane. 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
zo mijn computer weer gevonden. Alles fijn verlopen zie ik. Alleen Alien veels te ver gekomen.
Hoewel ik erg hoge verwachtingen heb van Reconstruction (staat al een tijdje op mijn wishlist), blijft Stalker 1 week na kijken nog steeds in mijn hoofd zitten en heb ik hem stiekem al naar 5* gestemd. Gaat denk wel in mijn top 10 terecht komen. En bovendien op en top Europese Cinema. Kortom:
15-17 en we hebben een winnaar ! 
erg grappig dat ik na 3 dagen afwezigheid net op tijd inlog om in mijn eigen KO de beslissende stem in de finale uit te kunnen brengen 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Jammer jammer jammer 
Russische cinema is typisch doordrongen van zulke tristesse dat ik er moeite blijf mee hebben om het te zien als Europese cinema.
Verder ook onterecht gewonnen van Reconstruction, maar toch een mooie finale. Gelukkig wint de enige Tarkovsky die het bekijken waard is.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Eens met onderhond, al heb ik slechts 3 tarkovsky's gezien.
Zonde dat Reconstruction het net niet haalde.
Verder een meer dan waardige winnaar.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Prachtige winnaar en een erg sterke finale. Weer eens een KO die me is bevallen.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Eindelijk de terechte winnaar aangewezen
.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Mooie winnaar. Prachtig shot ook hierboven, ik moet hem ook nodig eens herzien. De 1ste keer was op een brakke videoband, gelukkig heb ik hem nu op dvd.
Stuk voor stuk ook aardige kwartfinalisten, alleen jammer van Alien. Leuk ook dat Los Amantes het zo goed deed. Alleen Stalker blijft telkens weer zijn angstgegner. Jammer dat de Kusturica `s en de Fellini `s er redelijk snel uitlagen. Die verdienen wel wat meer positieve publiciteit.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Pff in ieder geval een film die echt bijzonder is. Het enige (bijna) geslaagde werk van een groot regisseur. Verre van mijn favoriet, maar ik had het nog erger gevonden als een tijdelijk gehyped Deens filmpje dat niet eens 90 minuten weet te boeien had gewonnen. Helaas geen Kusturica.... of Soldaat van Oranje.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Het enige (bijna) geslaagde werk van een groot regisseur.
Het gaat hier dus volgens jou over een groot regisseur, die geen enkel geslaagd werk maakt ? Raar 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
maar ik had het nog erger gevonden als een tijdelijk gehyped Deens filmpje dat niet eens 90 minuten weet te boeien had gewonnen.
Komende van iemand die er niet meer in kan zien dan een Lynchkloon maakt het gelukkig weinig indruk.