• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.617 votes
Profile

Knock-Out: Europese Cinema

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Dat nr.7 uit deze KO gelijk een titanenstrijd is is toch wel een beetje jammer. Zeker als je de battle erna ziet. Die gaat waarschijnlijk morgen pas beslist worden en de vraag is er of er eentje überhaupt aan 5 stemmen komt

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Nummer 4 (Sátántangó - The Third Man) was ook al een titanenstrijd, en er gaan er nog wel een paar komen in deze ronde. (9, 18, 21, 30, 47, 50(!), 52(!), 119 en 125 bijvoorbeeld.) Misschien moeten we die 8 uur-regel (en als de nacht inbegrepen is 12 uur) hier ook maar invoeren.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Art wrote:

Dat nr.7 uit deze KO gelijk een titanenstrijd is is toch wel een beetje jammer. Zeker als je de battle erna ziet. Die gaat waarschijnlijk morgen pas beslist worden en de vraag is er of er eentje überhaupt aan 5 stemmen komt

Zijn anders twee prima films, beide een stuk beter dan Rouge!

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Zijn anders twee prima films, beide een stuk beter dan Rouge!

Maar ze hebben wel érg weinig stemmen. In het geval van Zahrada is het zelfs bijna onmogelijk hem legaal te zien.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

1-1 Zahrada !

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Sander2 wrote:

Maar ze hebben wel érg weinig stemmen. In het geval van Zahrada is het zelfs bijna onmogelijk hem legaal te zien.

Zelfde geldt voor een Tenshi no Tamago, en die kan ook ver komen. Niet noodzakelijk een probleem.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Zelfde geldt voor een Tenshi no Tamago, en die kan ook ver komen. Niet noodzakelijk een probleem.

Die doet toch niet mee?

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

1-2 Zahrada

Maar Life is a Miracle mag ook wel wat meer in de spotlights komen. Hij is het waard.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

The One Ring wrote:

Die doet toch niet mee?

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ik vond het wel een begrijpelijke reactie eigenlijk, verklaar je nader .

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

kos wrote:

Ik vond het wel een begrijpelijke reactie eigenlijk, verklaar je nader .

Lijkt me toch niet zo moeilijk. Het feit dat een film legaal bijna niet te zien is, is geen beletsel dat een film in een KO ver komt. Angel's Egg bvb is in, andere natuurlijk, KO's zoals de cult ook ver gekomen, en er is ook legaal moeilijk aan te komen. Is dat duidelijker ?

Het verschil is natuurlijk dat er bij de vaste stemmers een sterke Asia-Anime-lobby is, waardoor de vergelijking met anderssoortige films niet echt opgaat.

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Maar Tenshi no Tamago heeft dus een aanhang die telkens in de KO's te vinden zijn. Ik denk dat dat voor bijvoorbeeld Záhrada niet opgaat. Het voegt niet echt iets toe maar ik wilde het nogmaals benoemen

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

2-2

Heb echt volkomen willekeurig geloot maar was wel blij dat Underground tegen Abel kwam. Was wel goede kans dat ie door ging, 1 van de beste europese films ooit gemaakt. Abel is een leuk filmpje maar dat hij van Underground wint is onbegrijpelijk

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

3-2

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Wouters wrote:

2-2

Heb echt volkomen willekeurig geloot maar was wel blij dat Underground tegen Abel kwam.

Voor de rest vind ik de loting uitstekend maar een paar titanenstrijden vielen me dus op. Maar verder ben ik tevreden, bedankt alvast voor dit tijdverdrijf

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Art wrote:

Maar Tenshi no Tamago heeft dus een aanhang die telkens in de KO's te vinden zijn. Ik denk dat dat voor bijvoorbeeld Záhrada niet opgaat. Het voegt niet echt iets toe maar ik wilde het nogmaals benoemen

Het voegt niets toe? Een schitterende sprookjesachtig vertelde film uit oost - Europa die alleen wat weinig stemmen heeft, doordat hij wat moeilijker verkrijgbaar is dan menig andere film. Maar de mensen die hem zien, vinden hem de moeite waard.

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

maxcomthrilla wrote:

Het voegt niets toe? Een schitterende sprookjesachtig vertelde film uit oost - Europa die alleen wat weinig stemmen heeft, doordat hij wat moeilijker verkrijgbaar is dan menig andere film. Maar de mensen die hem zien, vinden hem de moeite waard.

Dat toevoegen sloeg op mijn eigen opmerking, niet op de film Het zal ongetwijfeld een mooie film zijn, mijn interesse is al gewekt, maar de meeste stemmers bij deze film vind je niet zo snel in een KO. Bij Tenshi no Tamago is de fanbase nadrukkelijker aanwezig.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Het zal ongetwijfeld een mooie film zijn, mijn interesse is al gewekt.

Snel kijken! Dan groeit de fanbase vanzelf.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Art wrote:

Voor de rest vind ik de loting uitstekend maar een paar titanenstrijden vielen me dus op. Maar verder ben ik tevreden, bedankt alvast voor dit tijdverdrijf

Tja idd willekeurig en dan zitten er ook titanenstrijden tussen. Voordeel is weer dat wat kleinere films een kansje maken op de volgende ronde, en dat is ook wat je wil in zo'n KO. De wat kleinere films wat bekender maken en mensen hun interesse wekken.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wouters wrote:

2-2

Heb echt volkomen willekeurig geloot maar was wel blij dat Underground tegen Abel kwam. Was wel goede kans dat ie door ging, 1 van de beste europese films ooit gemaakt. Abel is een leuk filmpje maar dat hij van Underground wint is onbegrijpelijk

Vond het juist een erg zware loting, Abel is een van de allerleukste NL films en Underground te weinig gekend.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Tja Third man ligt er ook al uit. Nu alleen Le Samourai nog en mijn complete top 3 ligt er uit

Underground had denk toch niet ver kunnen komen als hij deze ronde al niet kon winnen. Onderschat en onderkend. Maar goed lets move on.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Wouters wrote:

Nu alleen Le Samourai nog en mijn complete top 3 ligt er uit

De kans lijkt me, gezien de tegenstander, eerder klein (25 stemmen, gemiddelde 3,24)

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Wouters wrote:

Uit europa komen de mooiste films.

Dat kan je wel zeggen! Wat een mooie lijst.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

bedoelde het meer in de zin van "komen de meest mooie" maar bedankt

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Tssk, nu ineens terugkrabbelen.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

3-3

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

hoe lang duurt deze?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Deze is te onbekend lijkt me.

Ik kan wel gaan stemmen maar daar heeft niemand wat aan.

K_33_S_

• 395 messages
  • 0 votes

4-3

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

KrisV wrote:

(quote)

Lijkt me toch niet zo moeilijk. Het feit dat een film legaal bijna niet te zien is, is geen beletsel dat een film in een KO ver komt. Angel's Egg bvb is in, andere natuurlijk, KO's zoals de cult ook ver gekomen, en er is ook legaal moeilijk aan te komen. Is dat duidelijker ?

Het verschil is natuurlijk dat er bij de vaste stemmers een sterke Asia-Anime-lobby is, waardoor de vergelijking met anderssoortige films niet echt opgaat.

Maar... het ging toch om Europese films... daar heeft Tenshi toch geen ruk mee te maken?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.