- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Dus de directeuren van bedrijven die proberen de concurrentie de kop in te drukken zijn ook allemaal schurken? .
De meeste wel, ja. Maar off topic natuurlijk.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Heh. Ichi eruit tegen een Die Hard schurk.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kom op mensen Frank White is zo'n beetje de beste gespeelde gangster ooit!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
39. Liberty Valance (Lee Marvin in The Man Who Shot Liberty Valance) - Don Logan (Ben Kingsley in Sexy Beast)
0-1 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kennen jullie Sexy Beast niet? Dit zou een hele rappe 6-0 moeten zijn. Logan hoort absoluut in de finale te komen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Logan hoort absoluut in de finale te komen.
Kans is klein voor een film met een 300-tal stemmen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Wat mij betreft mag Hannibal Lecter wel winnen. Liever dan die hele reeks maffiosi.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
40. Sean Nokes (Kevin Bacon in Sleepers) - Kakahira (Tadanobu Asano in Ichi the Killer)
0-1
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dus de directeuren van bedrijven die proberen de concurrentie de kop in te drukken zijn ook allemaal schurken? Nee, Potter is niet gewalificeerd voor de term imo.
Potter wil wel iets meer dan alleen een ander bedrijf doodconcurreren. Als hij eenmaal Bailey's bedrijf zou hebben zouden de gevolgen voor het hele dorp verschrikkelijk zijn, zoals we in de film te zien krijgen. Hij zou voor veel daklozen zorgen, zonder dat hem dat iets doet. Daarbij houdt hij bewust het geld van Bailey dat hij in handen krijgt verborgen en belt hij vervolgens de politie om Bailey te arresteren en de pers voor een schandaal. Daarnaast is het ook gewoon een hele nare man.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
1-5 zo'n beetje mijn laatste favoriet. Verder teveel keurslijfschurkjes.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat mij betreft mag Hannibal Lecter wel winnen. Liever dan die hele reeks maffiosi.
Lector is toch ietwat saaiig, zeker vergeleken met de explosieve Logan. (100 keer beter dan Pesci die meer een karikatuur is)
Doe mij maar Logan, Frank Booth of Alex