- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
36. Scar (Jeremy Irons in The Lion King) - Hessian Horseman (Christopher Walken in Sleepy Hollow)
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
37. Angel Eyes (Lee van Cleef in The Good, the Bad and the Ugly) - Mr. Potter (Lionel Barrymore in It’s a Wonderful Life)
0-1 Lastige loting, maar geen enkel figuur heb ik ooit zo gehaat in een film als Mr. Potter.
Mijn favoriet heeft op #49 een zware tegenstander 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2-1
Potter kan ik niet zien als een echte 'bad guy'
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Potter kan ik niet zien als een echte 'bad guy'
Dit kun je onmogelijk echt menen! Oké, hij vermoord niemand, maar daar is dan ook al het goede mee gezegd. Een zeer gemene, onmenselijke man.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit kun je onmogelijk echt menen! Oké, hij vermoord niemand, maar daar is dan ook al het goede mee gezegd. Een zeer gemene, onmenselijke man.
Hij is erg gemeen maar onder schurk of bad guy versta ik toch iets anders.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hij is erg gemeen maar onder schurk of bad guy versta ik toch iets anders.
Nonsens, een schurk is gewoon een slechte man. Dat soort personages lopen zeer uiteen. Iemand die andere kwaad doet. Ik vrees alleen dat Potter het niet gaat redden omdat hij geen moord op zijn geweten heeft.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
38. Frank White (Christopher Walken in King of New York) - The Shark (Bruce in Jaws)
1-0 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nonsens, een schurk is gewoon een slechte man. Dat soort personages lopen zeer uiteen. Iemand die andere kwaad doet. Ik vrees alleen dat Potter het niet gaat redden omdat hij geen moord op zijn geweten heeft.
Nonsens? dat is gewoon persoonlijk. Ik vind Potter té licht voor de term bad guy of schurk.
2-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mwah, ik vind ontkennen dat Potter een schurk is hetzelfde als ontkennen dat George Bailey (Stewart in diezelfde film) een goedzak is. Sommige figuren zijn twijfelgevallen voor de term schurk, dat zeker, maar Potter kan daar toch moeilijk bij horen. Er zit niets goeds in hem.
2-1
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mwah, ik vind ontkennen dat Potter een schurk is hetzelfde als ontkennen dat George Bailey (Stewart in diezelfde film) een goedzak is. Sommige figuren zijn twijfelgevallen voor de term schurk, dat zeker, maar Potter kan daar toch moeilijk bij horen. Er zit niets goeds in hem.
Dus de directeuren van bedrijven die proberen de concurrentie de kop in te drukken zijn ook allemaal schurken? Nee, Potter is niet gewalificeerd voor de term imo.
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?